Kyllä, ja olen tietoinen tuosta verkkotallennuksen ongelmasta, joka ei ole Elisan vika, vaan liittyy noihin tekijänoikeuksiin. Mä en ihan edes ymmärrä tätä ongelmaa, kun normiasiakkaalle tilanne olisi ihan sama kuin kovalevylle tallennettaessa. Pelätäänkö siellä jotain hakkerointia tai helpompaa jakamista, vai mikä tässä mättää? Ei muillakaan ole tätä verkkotallennusmahdollisuutta kaikille kanaville, mutta tarjoavat sitten edes tallentavaa boksia korvikkeeksi. Paras ratkaisu olisi juuri tuo arkiston laajeneminen.
Ja vaikka Elisa on hyvin pärjännyt, niin kovin hyvää kuvaa ei tuotekehittelystä ja myyntityöstä anna se, että tv- palvelusta puuttuu tällainen ihan oleellinen ominaisuus, jonka mukana olo luultavasti lisäisi palvelun myyntiäkin.
Ja muuten pidän Elisan viihdettä ihan toimivana pakettina. Netti ja kanavapaketit samassa kokonaisuudessa, johon saa sitten halutessaan vielä sekä HBO:n että Netflixin. Videovuokraamon kautta olen myös leffat vuokrannut, vaikka ovat ihan perinteisten vuokraamojen hinnoissa. Mulla ei myöskään ole ollut mitään digiboksi- ongelmia, joista moni varoitteli ennen hankintaa.