Ovechkintheking
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK, Pelaajat: #16 & #64
Samaa mieltä, minusta Antti Mäkinen on hyvä nhl-selostaja! Taas loistavaa settiä Phoenix-Sanjose -pelissä, asiantuntevalta kaverilta ainakin vaikuttaa.
Nopeasti kelailin peliä eilen illalla, ja silloin en huomannut mitään mainintaa ja kuvaa jokerifanien ulosmarssista. Joko nekin sensuroidaan? Perseestä sanon minä...
Kyllä selostaja jossain välissä ekaa (?) erää sitten kertoi mistä asiassa on kyse kameroiden kuvatessa niitä lakanoita.
Luonnollisesti toki kertoen asian niin, ettei siitä kukaan tilanteesta tietämätön saanut selville mikä syy tarkalleen oli. Nythän se oli vähän semmoinen "Jokerifanit suuttuivat ja menivät pois", mutta jätettiin kertomatta mikä moiseen on syynä. En tosin tiedä oliko selostajakaan lukenut asiasta sen enempää.
Väärin. Juuri parhaillaan matsi tulee uusintana ja selostuskaksikko selitti kyllä asiat erittäinkin selvästi. Mitä on tapahtunut, miksi on tapahtunut, mitä tarkoittaa ja minkälaisia seurauksia. Osku Grönman kertoi sen jälkeen että SM-Liigan paloturvallisuus-kriteerit täyttävä tifo olisi maksanut kymmeniä tuhansia euroja.
:peukku: 4prolle.
Totaaa...miten nyt sitten kävi, mihin pakettiin tuo Nelonen Pro 2 meni/menee Welhon kaapelissa?
Ja hermohan pärähti ihan totaalisesti kun havaitsin että seuraava suora NHL-lähetys tulee to 3.2 klo 02.00 NHL LIVE: Ottawa - Detroit ja Pro 2 kanavalta. Vittu! Mulla myös tuo M-paketti. No vittu saanko mä tuon kanavan nyt jostain vai en?Ei ainakaan M-pakettiin, eikä ole enää ilmainen, koska kanavapaikka 9 herjaa minulle, että ei ole oikeuksia. Ultimate chick flick-kanava AVA sen sijaan näkyy nyt ilman salausta vanhalla paikallaan eli periaate alle 100 ilmaiskanavat yli 100 maksukanavat menee pahasti perseelleen. Tuntuu kyllä, että DNA:n tungettua lusikkansa soppaan, Welholla ei enää tiedetä mistään mitään.
Kyllä näkyy ja on koko ajan näkynytkin! Millä tavalla tarkoitat?Joko muuten turkulaiset näkevät tuon Pro2-kanavan?
Kyllä näkyy ja on koko ajan näkynytkin! Millä tavalla tarkoitat?
Näemmä 11.1 blackhawk kirjoitteli, ettei Turun Kaapelilla esim. tuo Pro 2 vielä näy. Nyt ollaan jo siirrytty helmikuun puolelle ja voisi luulla, että hiljalleen tuon Viasatin paketin omistajatkin pääsisivät katsomaan kanavaa.