En löytänyt miltään sivulta, enkä jaksa täältäkään alkaa selailemaan montaa sivua, niin pystyykö otteluita maksamaan kertamaksulla? Jos koneella siis katselee.
Kyllä sinulta se koko 12 kuukauden tilausmaksu veloitetaan kerralla, ei missään erillisissä kuukausierissä. Edellä varmaan kuitenkin haluttiin tietää voiko ostaa yksittäisiä otteluita niin se ei tietääkseni ole mahdollista vaan on tosiaan nuo kolme vaihtoehtoa; ostaa kerralla joko kaikki yhden päivän, yhden kuukauden tai yhden vuoden ottelut. Yksittäisten kuukausien ostaminen tulee lopulta samanhintaiseksi kuin vuoden ostaminen jos haluaa katsoa koko SM-liigakauden runkosarjan ja pudotuspelit mukaan lukien. Jos arvelee oman joukkueen ehkä jäävän runkosarjaan voi saada jonkun verran säästöä ostamalla katseluoikeuden aina kuukaudeksi kerrallaan.Vai tarkoititko, että maksaisit koko esim 12kk maksut kerralla. Itse ainakin haluaisin maksaa nimittäin koko tuon summan kerralla nyt kun on vielä töitä!
Viikkomakasiini antoi hyvän ennakkokatsauksen kauden lähtöasetelmista. Tässä vielä tiivistettynä ensi kauden osallistujat: Jokerit, Karalahti, HIFK, Karalahti, Lukko, Karalahti, Ässät, Karalahti, Blues, Karalahti ja KalPa. Unohtuiko joku, 14 niitä piti olla? Ai niin Hagman ja Nummelin. Ja Karalahti.
Viikkomakasiini antoi hyvän ennakkokatsauksen kauden lähtöasetelmista. Tässä vielä tiivistettynä ensi kauden osallistujat: Jokerit, Karalahti, HIFK, Karalahti, Lukko, Karalahti, Ässät, Karalahti, Blues, Karalahti ja KalPa. Unohtuiko joku, 14 niitä piti olla? Ai niin Hagman ja Nummelin. Ja Karalahti.
Olen varmaan tulossa vanhaksi, kun en ymmärrä miten Jani Alkio - Antti Mäkisestä puhumattakaan - voi jonkun mielestä olla hyvä tai jopa maan paras selostaja. Sekä Jalo että Ritari lukevat peliä paljon paremmin kuin Alkio, jolta jää jäähyihin ja pelikatkoihin johtaneet tilanteet liian usein huomaamatta.
Meneekö homma niin, että jos ottaa tuon ruutu.fi kuukaudeksi niin sen saa käytännössä saman tien käyttöön? Ajatus oli perjantaina ottaa kk-paketti mutta uskaltaako sen jättää viime tippaan? :D
Eiköhän se noissa nettipalveluissa mene niin, että maksat -> palvelu avautuu käyttöösi.
Kyllä mielestäni Alkio on juuri se hyvä selostaja prolta. Ei niin hyvä kuin Mäkinen, mutta hyvä kakkonen. Mielestäni näistä ja etenkin Mäkisestä huokuu intohimo lajia kohtaan, mikä on itselleni yksi isoo syy tykätä näistä herroista. Onneksi Mäkinen jatkaakin NHL:llän selostusta. Myös lajista löytyy tietämystä varsinkin Antilla.
Huomasin tänään Liigan sivuilla DNA Welhon mainokseen ja päätin katsoa mitä se sisältää. Jos tilaan tuon 4Paketti + Ihan kaikki SM-liiga pelit -paketin alkuviikosta, niin saako sen näkyviin jo sitten loppu viikosta. Torstain ja perjantain peleihin en tarvitse, koska perjantaina olen hallilla, mutta lauantain Ilves-HPK -pelin haluaisin nähdä.
DNA Welho
...Vai eikö tuo finaalin uusinta kuulu tähän pakettiin?
Ehkä Mäkiseltä löytyy inhtohimoa mutta selostuksen ulostuonti on äärimmäisen raskasta kuultavaa, kun mies venyttää sanojen lisäämällä päätteitä päätteidensäkään peräänsäkään. Lisäksi minua ei kiinnosta pätkääkään mitä Twitterissä lukee. Twitter twitterinä ja televisio televisiona sanon minä.
Selostajan tehtävä on selostaa myös sitä mitä kuvan ulkopuolella tapahtuu, sillä sitä katsoja ei näe.
Mitä Mäkinen nyt Pasilasta käsin selostaa niin ei se nyt pelin ulkopuolella tapahtuvia asioita juuri pysty selostamaan jos katsoo itse samaa kuvaa minkä katsoja näkee (NHL/KHL).
Sinulle tuli niin kova kiire puolustamaan Mäkistä, että sinulta jäi huomaamatta, että viittasin tuossa kohtaa Jani Alkioon. Ei Mäkinen huono selostaja ole, mutta rasittava ulostulo ja jonninjoutava twitter-vouhotus pilaa kaiken hyvän.
En äkkiseltään löytänyt tähän asiaan vastausta. Eli onko Ruutu palvelulla sovellusta jonka kautta lähetyksiä katsotaan, vai pitääkö lähetykset katsella selaimen kautta. Urhon sovellus telkkarissa toimi vaan niin pirun hyvin, että en uskalla ainakaan suoraan vuodeksi sitoutua, mikäli pitää selaimen kautta hommaa toistella...