Jos oikein muistan niin siinä infotilaisuudessa ei kerrottu kuinka nopeasti ottelun päätyttyä sen voi katsoa (mutta olettamus on kait että heti). Menossa olevia matseja voi kelailla miten huvittaa.kyseessä nimenomaan ruutu-palvelu.
Onko missään ollut tietoa siitä, voiko ottelun katsoa jälkikäteen ja kuinka nopeasti se on saatavilla ottelun päättymisen jälkeen? Voinko aloittaa matsin katsomisen alusta, sanotaan arkena kello 20 ja katsoa siitä sitten loppuun?
Toivottavasti olen saanut väärää tietoa, mutta itse ainakin olen henkisesti valmis siihen, että sovellusta ei tule.
Pahoittelut, etten osaa löytää tätä tietoa mistään muualta, joten pakko kysyä tästä ketjusta: kyseessä nimenomaan ruutu-palvelu.
Onko missään ollut tietoa siitä, voiko ottelun katsoa jälkikäteen ja kuinka nopeasti se on saatavilla ottelun päättymisen jälkeen? Voinko aloittaa matsin katsomisen alusta, sanotaan arkena kello 20 ja katsoa siitä sitten loppuun?
NELONEN PRON OHJELMISTO 1.9.2013 ALKAEN:
SM-liiga: Koko kausi ja jokainen ottelu yksinoikeudella Nelonen Prolla ja Nelonen Median Ruutu-palvelussa. Nelonen Paketissa keskimäärin neljä ottelua viikossa.
NBA: Viikossa kolme suoraa ja suomeksi selostettua ottelua Nelonen Prolla ja Ruutu-palvelussa, neljäs erillinen ottelu vain Ruutu-palvelussa.
MotoGP: Kaikki kisaviikonloput suorina ja suomeksi selostettuina Nelonen Prolla ja Ruudussa.
UEFA Eurooppa-liiga: Viikossa keskimäärin kaksi suoraa ja suomeksi selostettua ottelua Nelonen Prolla ja Ruudussa.
Englannin Championship: Viikossa keskimäärin kaksi suoraa ottelua Nelonen Prolla ja Ruudussa.
NFL: Viikossa keskimäärin kolme suoraa ottelua Nelonen Prolla ja Ruudussa. Selostuskieli englanti, Super Bowl -ottelu suomeksi. (Yhteistyössä Viasatin kanssa.)
Nyrkkeily: Suoria ja suomeksi selostettuja lähetyksiä Sauerlandin järjestämistä ammattinyrkkeilyilloista.
Superpesis: Suoria ottelulähetyksiä pitkin kautta Nelonen Prolla ja PesisTV:ssä. Miesten finaalisarja kokonaisuudessaan suorana.
Golf, LET: Kauden mittaan kisaviikonlopuista sekä suoria lähetyksiä että koosteita huippuhetkistä. Selostuskieli englanti.
NASCAR: Sprint Cupin osakilpailut suorina lähetyksinä. Selostuskieli englanti. (Yhteistyössä Viasatin kanssa, molemmat näyttävät koko kauden.)
Neloselta uutisia: Nelonen Pron ohjelmistoon uudistuksia syyskuussa: NFL jatkuu, huippujalkapallo lisääntyy… - katso koko lista!
Alla lista, katso koko juttu linkistä
Myynnissä syyskuussa. Lukee tuolla: Koko SM-liiga kotiisi Ruudusta ja Nelonen PaketistaOnko niin, ettei tota ruutu-pakettia voi vielä ostaa? Rekkasin sinne, mutta en löydä tuota maksupakettia mistään.
Aivan loistavaa settiä Nelonen Pro:lta. SM-liiga, NFL, NBA, Nascar, Nyrkkeily ja Englannin kakkos-sarjan junttikuulaa. Ostoon menee.Neloselta uutisia: Nelonen Pron ohjelmistoon uudistuksia syyskuussa: NFL jatkuu, huippujalkapallo lisääntyy… - katso koko lista!
Alla lista, katso koko juttu linkistä
.Nyt vain odottamaan tietoa DNA:lta paljonko maksaa Antenni Nelonenpaketti + pro extra.
Itse olen päätynyt TTV:ltä tämmöiseen vaihtoehtoon: Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra + MTV3 Sport 39,90 €/kk (12kk)
Kysynkin teiltä jotka olette jo tilaillu kaapelitarjontaa, että oottekko kuinka saanu tinkailtua tuota hintaa tai vaikka ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi?
Nelonen Pro Extra -kanavat tulossa myös DNA:n antenniverkkoonJos nyt mitään olen ymmärtänyt, niin noilla pro extra-kanavilla tulee kaikki kierroksen ottelut suorina, joka tarkoittaa 6 tv-kanavaa. Ei taida onnistua antenniverkossa.
Hetkinen, näyttääkö Viasat Sport-kanavakin NFL:ää joka viikko? Tämän käsityksen sain kun vilkaisin niiden sivuilta, mutta olikohan vaan kangastus.
Muistaako kukaan, näyttikö Viasat Sport viime kaudella NFL:ää? 4 PRO toki näytti.
Nelonen Pro extra-kanavat DNA-kaapelissa tulee kaikki olemaan HD:na ja ne nimetään juoksevasti Nelonen Pro 3 HD, Nelonen Pro 4 HD jne...ainakin näin asiakaspalvelussa kertoi, kun laitoin äsken Pro+Extran tilaukseen.
Mulle myyjä väitti, että omat kanavapaikat tulee, eli tässä tapauksessa sieltä pitää löytyä 7 paikkaa täyttä kierrosta varten.
Se vaikutti olevan hyvin kartalla, mutta katsotaan nyt. Reklamoidaan jos on tarvis.