Neljäs hattutemppuveto Liigakaudella 2023–2024

  • 20 033
  • 157

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Itse taas olen sitä mieltä, että silloin ois varmasti nykyistäkin vähemmän osallistujia. Yksi vapaa vaihto per pää ilman ylimääräisiä louskutuksia ois hyvä.

Eikös näissä nouse voittopotti lähelle 2kiloa? Luulisi sen olevan ihan kiva potti, kun kukaan ei edes pakota maksamaan osuuttaan.

Mutta jos osallistujia on liian vähän, pitäisi osallistumismaksu laskea vaikka 10 euroon.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Olen sitä mieltä, ettei näissä hattutemppuvedoissa pitäisi olla mitään vaihto-oikeutta.

Tähän juu ja ei. Hyvä että saa vaihtaa jos loukkaantumiskriteeri täyttyy. Pelikiellossa olevaa ei pitäisi saada vaihtaa koska jokainen kisaaja ottaa riskin mikäli ottaa sellaisen kaverin jolla potentiaalia istua puolet kaudesta pelikiellossa.

Jos vaihtoa ei loukkaantuneen pelaajan kohdalla saisi tehdä niin sitten pitäisi olla se mahdollisuus että mikäli on pidempi saikku ja veto ratkeaa sen saikun aikana niin silloin veto mitätöityy tämän pelaajan kohdalla. Esimerkkinä että joku on veikannut Veli-Matti Savinaista joka on pitemmällä huililla niin silloin olisi reilua mitätöidä veto mikäli pelaajaa ei pysty vaihtaan toiseen.
 

lätkäniilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, NHL, Jalkapallo
Oma ehdotus uusiin skaboihin:

Jokainen saa käyttää yhden vaihdon. Eli jos oma pelaaja loukkaantuu tai ottaa pelikiellon niin voit vaihtaa pelaajaan, joka ei listassa vielä ole. Sitten jos toinenkin pelaaja loukkaantuu niin sitten ei voi mitään.

Olis simppeliä?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikä lienee palstahistorian ennätys: nyt teki kolmas pelaaja hattutempun ilman että häntä kellään olisi.

Hjalmarsson
Simontaival
Jormakka
Varmaan Redrose osaa kertoa, mutta vaikuttaahaan osumatarkkuuteen aika paljon se, että tässä neljännessä vedossa on noin 60 pelaajaa vähemmän valittuna vrt. vaikka ensimmäiseen vetoon.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Maksettu! Paljon onnea voittajalle.

Saatanan Repo tais kaksi kertaa olla kahdessa maalissa ja tyhjiinkin pari paikkaa, mutta ei vaan osu niin ei osu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös