"- pelaajan voi vaihtaa, jos tämä lopettaa pelit Liigassa, siirretään väliaikaisesti Jääkiekkoliiton alaisiin sarjoihin (juniorit, Mestis) tai loukkaantuu/sairastuu vedon aikana ollen sivussa vähintään 3 viikkoa"Adam Clendening otti 5 ottelun pelikiellon, voinko vaihtaa pelaajan?
"- pelaajan voi vaihtaa, jos tämä lopettaa pelit Liigassa, siirretään väliaikaisesti Jääkiekkoliiton alaisiin sarjoihin (juniorit, Mestis) tai loukkaantuu/sairastuu vedon aikana ollen sivussa vähintään 3 viikkoa"
3 viikon loukkaantuminen vs 2 viikkoa pelikiellossa. Mitä luulet?
Aika hulluahan olisi että jos pelaaja pelaa itsensä pois peleistä niin annettaisiin vedon lyöjälle vastuuvapaus. =)Tätä mäkin koitin tossa tiedustella kun Ritchien vaihtaminen sallittiin järjestäjän mielivaltaisella päätöksellä mutta eipä siihen vastausta koskaan kuulunut.
Pelikiellot ilmoitetaan joukkueiden poissaoloketjuissa kohdassa "muut poissaolot", joita tuo kolmen viikon mittainen pätkä myös koskee. Laitan seuraavan vedon sääntöihin lauseen pitkien pelikieltojen vaikutuksesta pelaajan vaihtoon. Mainittakoon tässä vielä, että Liigan langettamat pelikiellot ovat olleet muutaman pelin mittaisia.Nyt itse tämän voittaneena sekä 99% mukana olleena vaadin, että @Redrose tulee asian selvittämään. Ritchien poissaolo, mikä ei tietenkään pitäisi muutenkaan oikeuttaa pelaajavaihtoon, jos pelaaja hommaa itsensä pelikieltoon, on Kärppien 8 peliä ajalta 30.12-20.1. Siinä on 3 viikkoa.
Miten helvetissä voi perustella, että voi vaihtaa pelaajan pelikiellon takia ja monet loukkaantuneet on sitten vaikea vaihtaa, kun seurat ei ilmoita pelaajien poissaoloja? Koko vaihtosääntö on ihan perseestä, kun se tuo epäselvyyksiä turhaan. Tämä on veto. Otat pelaajan ja jos se tekee hatun ensimmäisenä muitten valitsemia pelaajia vastaan, niin voitat.
Toki, sanoisin vastuuta myös @Roo nimimerkille, että voisi toimia oikein, eikä yrittää/venyttää sääntöjä.
Niin tai vaikka saisi vaihtaa kerran ilman mitään erityistä syytäkään, kunhan ei kesken pelin.Eikö ole vaan helpompaa, että pelaajan saa vaihtaa kerran loukkaantumisen, pelikiellon tai sarjasta poistumisen takia, poissaolon pituudesta riippumatta, mutta sen pelaajan johon vaihtaa, on pitänyt olla seurassaan jo vedon alussa? Harvoin siellä vaihtaessa saa valittua parempaa kuin alkuperäinen valinta, kyllä ne parhaat yleensä on valittu jo ennen vedon alkua.
Tulin tänne onnittelemaan mutta vedetään takas. Kisa jatkuuVoiko olla mahdollista, että Simon Hjalmarsson ei löytynyt kenenkään lapulta?
Löyty. Ensimmäisessä vedossa :D näköjään pitäis luottaa että sama heppa kantaa koko kaudenVoiko olla mahdollista, että Simon Hjalmarsson ei löytynyt kenenkään lapulta?
Oho oliko Wernblom vielä vapaana? Ollut noita kahden maalin iltoja saa nähdä tuleeko se hattutemppukin Wernblomille vielä.Palmu kolmisen viikkoa ollut pipi, eikä ole tän illan rosterissa.
Vaihdan Palmu -> Wernblom
Täyttyykö ensimmäisestä pelaamattomasta pelistä eli 26.12 sinun mielestäsi "vähintään kolme viikkoa" kuten säännöissä lukee? Itse en hyväksyisi vaihtoa. Ja vaikka katsottaisiin edellisestä pelatusta pelistä, on vaihto kyseenalainen ainakin tänään. @Redrose päättää.Palmu kolmisen viikkoa ollut pipi, eikä ole tän illan rosterissa.
Vaihdan Palmu -> Wernblom
Oon tosi pahoillani jos jotenkin pahoitin mieltäsi tällä vaihdolla. Toivottavasti loppuilta sujuu paremmin.Täyttyykö ensimmäisestä pelaamattomasta pelistä eli 26.12 sinun mielestäsi "vähintään kolme viikkoa" kuten säännöissä lukee? Itse en hyväksyisi vaihtoa. Ja vaikka katsottaisiin edellisestä pelatusta pelistä, on vaihto kyseenalainen ainakin tänään. @Redrose päättää.
Toki onhan tämä taas tilanne. Pelikiellon ottanut sai vaihtaa, mutta nyt esim. ei saa. Taisi viime vuonnakin neljännestä vedosta alkaa nämä mielivaltaiset säädöt, että menee maku.
Edit. Palmu toki taitaa olla pitkään poissa, joten sikäli ok vaihto.
Opettele vittuilemaan edes kunnolla, jos ei ole muuta järkevää sanottavaa. Tässä on nyt jauhettu aikuisten kesken näistä säännöistä, niin on ihan hyvä, että ne ovat kaikille selvät ja samat.Oon tosi pahoillani jos jotenkin pahoitin mieltäsi tällä vaihdolla. Toivottavasti loppuilta sujuu paremmin.
Ehkä noin epävarmassa mielentilassa ei kannata kirjautua palstalle. Vähän ulkoilua ja unta, niin kyllä se siitä.Opettele vittuilemaan edes kunnolla, jos ei ole muuta järkevää sanottavaa. Tässä on nyt jauhettu aikuisten kesken näistä säännöistä, niin on ihan hyvä, että ne ovat kaikille selvät ja samat.
Täysin samaa mieltä.Olen sitä mieltä, ettei näissä hattutemppuvedoissa pitäisi olla mitään vaihto-oikeutta.
Itse taas olen sitä mieltä, että silloin ois varmasti nykyistäkin vähemmän osallistujia. Yksi vapaa vaihto per pää ilman ylimääräisiä louskutuksia ois hyvä.Olen sitä mieltä, ettei näissä hattutemppuvedoissa pitäisi olla mitään vaihto-oikeutta.