Täällä sama. Mikäli pelaajaa aletaan vaihdella ees sun taas niin saa minunkin puolestani tämä tuuliviiriveto jäädä enkä suostu enää maksumieheksi tahikka maksujen saajaksi.edit. Ainakin itse vetäydyn pois, jos pelaajia vaihdetaan vielä takaisin karanteeniin jälkeen.
Sama, ihan periaatteen vuoksi.Täällä sama. Mikäli pelaajaa aletaan vaihdella ees sun taas niin saa minunkin puolestani tämä tuuliviiriveto jäädä enkä suostu enää maksumieheksi tahikka maksujen saajaksi.
Säännöt on säännöt. Niistä pidetään kiinni eikä vaihdella oman mielen mukaan jos vedon tekijän oma hevonen sattuu sekoamaan askelissa.
Juu, esim. NHL-topicissa saa hattutemppuvedot on pyörineet hienosti vaikka osa pelaajista karanteenissa pitkiäkin aikoja eikä ole alettu säätämään.Itse olen aina näissä ollut mukana, paria poikkeusta lukuunottamatta. Joku säätö alkoi viime kaudellakin ja loppui kiinnostus näihin. Ja sama käy näköjään nyt. Säännöt vaihtuu, tulee varapelaajien varapelaajia yms. paskaa. Tämän pitäisi olla yksinkertainen peli eikä aina mennä tämmöiseksi säädöksi. Moni on luonut taktiikan, ettei ota EHT-pelaajia tai vaikkapa peliohjelman mukaan. Joten:
Ilmottaudun kisasta nyt pois. Katsellaan taas ensi kaudella, jos jaksaa. En siis maksa enkä ota vastaan mahdollisia voittorahoja. Olen periaatteen mies ja tälläiset epäselvät veivaukset eivät yksinkertaisesti kiinnosta. Kiitos ja palaamisiin.
Juurikin näin.Mielestäni säännöt on säännöt, ja ne luodaan ennen vetoa. Mitään karanteenipykälää siellä ei ole ollut, eikä nyt ainakaan mitään varapelaajia. Etukäteen on sovittu että loukkaantuneen pelaajan saa vaihtaa joten sillä pitäis imo mennä sitten loppuun asti eikä alkaa kesken vedon muuttamaan sääntöjä..
Sanasta sanaan täällä sama juttu. Eli odotellaan lopullista päätöstä niin mielestäni mennään vanhoilla valinnoilla ja olen täten myös edelleen mukana skabassa.Koska ei ole tullut kollektiivista päätöstä siitä, että säännöt vaihtuvat ja pelaajia saa treidata listan ulkopuolelta niin oletan, että mennään alkuperäisellä listalla.
Jos yllämainittu ei sovi, niin en ole mukana enää.
Tilanne on liian sekainen ja tulkintoja on jos jonkinmoista. Eihän vedonlyöntimaailmassakaan säännöt vaihdu kesken peliä. Jos olisin veikannut kauden parasta maalintekijää vaikka Veikkauksella, niin tuskin Veikkaus antaisi puolessa välissä kautta minun vaihtaa pelaajaa koronan vuoksi.
Olen samaa mieltä.Koska ei ole tullut kollektiivista päätöstä siitä, että säännöt vaihtuvat ja pelaajia saa treidata listan ulkopuolelta niin oletan, että mennään alkuperäisellä listalla.
Tilanne on liian sekainen ja tulkintoja on jos jonkinmoista. Eihän vedonlyöntimaailmassakaan säännöt vaihdu kesken peliä. Jos olisin veikannut kauden parasta maalintekijää vaikka Veikkauksella, niin tuskin Veikkaus antaisi puolessa välissä kautta minun vaihtaa pelaajaa koronan vuoksi.
Samaa mieltä. Mitäs @Redrose mieltä?Koska ei ole tullut kollektiivista päätöstä siitä, että säännöt vaihtuvat ja pelaajia saa treidata listan ulkopuolelta niin oletan, että mennään alkuperäisellä listalla.
Ok lähdin oppositioon. Heippa.Vastaan tähän, että nykyistä tilannetta voidaan verrata hätätila-asetuksiin, joita hallitus ja THL tekevät.
Joo no sitten minä, @Partakus @Jukan takahiukset @Hagi @Nukkemurhaaja @LiiAaa @Aapee79 ilmeisesti vetäydytään pois tästä vedosta, moro.Vastaan tähän, että nykyistä tilannetta voidaan verrata hätätila-asetuksiin, joita hallitus ja THL tekevät.