Mighty Mickey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Oisko ollu Rooballa kolmas kahen maalin ilta tän vedon aikana?
Käsittääkseni kylläOisko ollu Rooballa kolmas kahen maalin ilta tän vedon aikana?
Oisko ollu Rooballa kolmas kahen maalin ilta tän vedon aikana?
Janne Keräsellä kaksi alla ja jatkoilla oli tonttia mut ei vielä menny
Minun tulkinnalla ei. Lundell on vasta koronan takia eilisestä lähtien pois, ja HIFK:n arvio on 1vko, eli Lundell on vaan viikon sivussa. Aikasemmat 2vkoa on ollut karanteenissa potentiaalisen altistumisen takia, nyt vasta on se varsinainen sairasloma alkanut.Jaa, Lundellilla on korona. Nyt on ainakin minun tulkintani mukaan jäsenellä @Redrose mahdollisuus tehdä vaihto, sillä pelitauko lienee jo tarpeeksi pitkä.
”Minun tulkinta” tarkoituksella korostettu.
Minun tulkinnalla ei. Lundell on vasta koronan takia eilisestä lähtien pois, ja HIFK:n arvio on 1vko, eli Lundell on vaan viikon sivussa. Aikasemmat 2vkoa on ollut karanteenissa potentiaalisen altistumisen takia, nyt vasta on se varsinainen sairasloma alkanut.
Varatut pelaajat löytyy ketjun ensimmäiseltä sivulta. Dyk taitaa olla jo varattu.Onko jossain lista mitä pelaajia on jo varattu. Onko Dyk listalla. Jos ei otan!
Nauti viskistäsi. Olet ansainnut. Todella hyvä haku.Sitä ennen korkkaan pullollisen hyvää viskiä iltapalaksi.