Neljäs hattutemppuveto Liigakaudella 2020–2021

  • 38 790
  • 297

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Pelicansin Juuso Jämsen on tehnyt jo kaksi maalia JYPin verkkoon ei-varattuna pelaajana.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Jaa, Lundellilla on korona. Nyt on ainakin minun tulkintani mukaan jäsenellä @Redrose mahdollisuus tehdä vaihto, sillä pelitauko lienee jo tarpeeksi pitkä.

”Minun tulkinta” tarkoituksella korostettu.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa, Lundellilla on korona. Nyt on ainakin minun tulkintani mukaan jäsenellä @Redrose mahdollisuus tehdä vaihto, sillä pelitauko lienee jo tarpeeksi pitkä.

”Minun tulkinta” tarkoituksella korostettu.
Minun tulkinnalla ei. Lundell on vasta koronan takia eilisestä lähtien pois, ja HIFK:n arvio on 1vko, eli Lundell on vaan viikon sivussa. Aikasemmat 2vkoa on ollut karanteenissa potentiaalisen altistumisen takia, nyt vasta on se varsinainen sairasloma alkanut.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Minun tulkinnalla ei. Lundell on vasta koronan takia eilisestä lähtien pois, ja HIFK:n arvio on 1vko, eli Lundell on vaan viikon sivussa. Aikasemmat 2vkoa on ollut karanteenissa potentiaalisen altistumisen takia, nyt vasta on se varsinainen sairasloma alkanut.

Lundell lienee sairastunut sen 14 päivän karanteenin aikana. Muillakin joukkueilla on Malmön EHT-höntsässä sairastuneita pelaajia, joista osa on vetoon varattuja. Jos näistä pelaajista löytyy sellaisia, joiden sairasloma jatkuu vielä ensi viikolla, nämä pelaajat saa vaihtaa heti, kun virallinen tieto tulee. Koronakaranteeni on hyväksyttävä syy kokonaisuudessaan silloin, kun sitä jatketaan pelaajan sairastumisen takia.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Paskapeli.

Onneks meni KalPalaiselle.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Nice! Tilinumeroa tulemaan vaan
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Voi kehveli! Valittaessani Ville Leskistä koin jonkinlaista omaa hauskuutta, kun päädyin ottamaan hevosekseni siihen mennessä vasta pari maalia iskeneen sekä muutenkin tehojen puolesta heikosti esiintyneen entisen maalitykin. Noh, syntyperäisenä savolaisena tuollainen pieni valinnankierous on kait ihan hyväksyttävää.

On näitä tullut sen verran jo itse makseltua, että kyllä tässä onneksi varmaan vielä plussalla ollaan. Kiitos kaikille onnitteluista. Laitan huomenna tietoja tulemaan. Sitä ennen korkkaan pullollisen hyvää viskiä iltapalaksi.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Jaa, Ville Leskinen (Kär..) teki hatun, eikun.

Onnea @Nukkemurhaaja ! Laita tilitietoja tulemaan vain.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Onnea voittajalle! Nauti viskistä.

Melko pitkä (ltä tuntui) tämä skaba. Muutaman rundin seuranneena ehkä uskallan seuraavaan mukaan. Toivottavasti ei tule eht:t ym paskat sotkemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös