Negatiivisuusketju

• 883 325
  • 5 953

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
En näe jäällä ketään joka tekisi töitä liigapaikan säilyttämisen eteen. Pitäisikö nähdä? Vai luotetaanko vaan säkään ja etteihän nyt meille voi niin käydä?

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Yrittiköhän Google vihjata tällä ”bugilla” mulle jotain?

Liitteet

• IMG_2279.jpeg
    IMG_2279.jpeg
    20,7 KB · kertaa luettu: 42

Atsidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tämä organisaatio näköjään ei osaa mitään.

Playoutit kutsuu. Kukaan ei ole varmasti käyttänyt sekuntiakaan miettien minkälaisella pelitavalla Jukurit kaatuu. Kunhan koohotetaan munat vaahdossa ja luullaan olevansa playoff-joukkue.

"Yritetään viimeiseen saakka" - Ettehän yritä! Kuka tänäänkin taas antoi kaikkensa, pelasi joukkueelle ja teki sovittuja asioita? Mitä ne sovitut asiat ovat?

Nyt liha nöyrästi käteen ja nurkkaan seisomaan hetkeksi. Sitten asiat tärkeysjärjestykseen. Tärkeintä on liigapaikan säilyttäminen. Toissijaista on playoffeihin pääseminen. Ja sitten aletaan työskentelemään sen ykkösprioriteetin eteen, muokataan pelitapaa riskittömämmäksi, panostetaan puolustukseen ja treenataan erikoistilanteita.

Kuukausi sitten selitin samaa ja olin maanpetturi, kun playoffviiva on vain x pisteen päässä. Niin on edelleen, eikä MITÄÄN edistystä ole tapahtunut - päinvastoin.

Tässä olisi kuukausi jo hiottu pelitapaa, jolla Jukurit sysätään karsintaan. Nyt tuntuu, että se jää ekan playout-pelin aamujäille se mietintä, että kuinka pelataan.

Jukurit ovat valmistautuneet eri vastustajiin jo kuukausia. Ei meillä ole varaa olla näin hölmöjä!
Minä olin toissa päivänä psykiatria ja lääkitystä vailla oleva helvetin realisti, kun kehtasin ehdottaa tuota samaa, eli huomion kääntämistä karsintaviivan uhkaavaan lähestymiseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy