Kieltämättä aika surkuhupaisaa luettavaa. Melkein kuin Hifkin puolelta...tätäkö pari hyvää kautta teettää? Tietysti kärkisijat runkkarissa alkaa olla menetetty, mutta kotietu on täysin mahdollinen. Tosin kyllä siellä kärjessäkin tullaan konttaamaan jossain aiheessa kautta. On toki ikävä antaa "tasoitusta", kun meillä ei käytännössä ole ykköskenttää. Kaksi ykkösen laituria, mutta ei ykkösen sentteriä. Nyt pystytään pelaamaan tasaisia pelejä ja varmisti välillä voittamaankin.
Kun sentteri saadaan nuo tiukat pelit voidaan pystyä kääntämään voitoksi paremmalla prosentilla. Tähän ainakin itse uskon.
Eniten naurattaa nuo karsinta viestit ynnämuut, no saapahan ainakin nauraa jos ei muuta.
Heh, ja itse syyllistyt lähes samanlaiseen yltiöpositiivisuuteen kuin HIFK fanit joka syksy:
Kunhan NHL harjoitusleireiltä tippuu parit huippuvahvistukset ja joukkue alkaa pelaamaan ja jne.
Todellisuudessa saadaan joku valmiiksi klesana oleva tsekkisentteri ja kiekollinen pakki suoraan ECHL:stä. Säälipleijareissa sitten Pelicansilta tai Tepsiltä tukkaan 2-0 ja kausi oli siinä.
Toivottavasti ei näin alas vajota mutta ei tämä kyllä hyvälle näytä juuri nyt.
Oikeastaan kukaan muu kuin Immonen itse voisi tuoda uskoa ja itseluottamusta joukkueeseen. Yhden miehen on vaikea kääntää tappioputkessa rämpivän joukkueen kurssia. Jotain tarttis tehdä ja mielellään pian.