Tee toki, jos varmasti haluat lopettaa kituvan potilaan. Voihan se ajatella armolaukauksena. Itse olisin kuitenkin valmis antamaan mahdollisuuden käyttää uuden areenan ja vedonlyöntilain mahdollistaman boostin.Taidan tehdä valituksen uuden Hippoksen rakentamisesta.
Jos siellä Mr. 1600 hosuu, niin tuo saa näyttävästi kullankin käännettyä paskaksi, kun lähtee mikromanageroimaan. Menee rahat kankkulan kaivoon uuden hallin kanssa, jos Anti-Midas siihen koskee.Taidan tehdä valituksen uuden Hippoksen rakentamisesta.
Viimeisessä erässä Tohila ainakin vaikutti ihan pirteältä.Tohila ja Vuontisvaara yksisuuntaisella Mestikseen. Ei käyttöä JYPissä.
Pirteästi luisteli aina perässä ja ukko on ihan pumpulia.Viimeisessä erässä Tohila ainakin vaikutti ihan pirteältä.
OkPirteästi luisteli aina perässä ja ukko on ihan pumpulia.
No myönnettäköön, että alkoi jo fokus olemaan muualla merkittävän osan erästä. Tieslie vaikka teki jotain oikeinkin. Pari kertaa tuli vain Tohila noteerattua jahtaamassa kiekollista niin jäljessä, että kurkottava mailanlapakin oli metrin päässä kohteesta.
Ei kai? Telkkarista nähtynä oli nautinnollista katsottavaa.Tää on paikan päällä ihan kamalan näköistä.
Lassila on kyllä ollut todella heikko. Varmaan puolikuntoinen vielä joo, mutta on heikkoa tekemistäHienoa, että JYPin strategiaan kuuluu peluuttaa nuoria.
Silti Tapparaa vastaan vieraissa:
Lisäksi
- Jokinen - ei riitä
- Tumanovs - ei riitä
- Vuontisvaara - ei riitä
- Tohila - ei riitä
- Liikonen - ei riitä
- Huttu - ei riitä
- Aliranta - no ihan jees
- Huovila - hyvä
- Lassila - puolikuntoinen
Etenkin pakkipää kaipaa kipeästi kokemusta. Vaikka olisi kädetön, jalaton ja hampaaton kanukki, niin ottaisin kerta kerrasta näiden kesäpoikien tilalle.
Sinne jää silti tilaa nuorille kasvaa, mutta nyt on liian paljon liian isoja saappaita.
Pakko arvostaa! Ei ole kyllä ollut ihan paras aika fanittaa ja seurata Jyppiä, mutta vähemmän sinnikäs olisi luovuttanut tuon track recordin kanssa.Kaudet joilla mulla on ollut kausikortti ja niiden sijoitus:
2017-2018: runkosarjan 4. ja puolivälierissä vittuun
2018-2019: runkosarjan 10. ja sääleissä vittuun
2019-2020: runkosarjan 8.
2020-2021: 15.
2021-2022: 13.
2022-2023: 13.
2023-2024: 13.
2024-2025: 15. (tällä hetkellä)
Mun syytä siis tää kaikki?
Älä huoli. Ite alotin vuonna 2000 tämän kivisen taipaleen ja ei ne ensimmäiset 8 vuotta munkaan taipaleen alusta ollu mitenkään kovin häävejä. Sillon oltiin ihan oikeasti minardi. Sitten tulikin 10 vuoden ajanjakso jolloin ilotulituksesta ei ollut tulla loppua.. kunnes. Loput onkin kaikilla tiedossa.Kaudet joilla mulla on ollut kausikortti ja niiden sijoitus:
2017-2018: runkosarjan 4. ja puolivälierissä vittuun
2018-2019: runkosarjan 10. ja sääleissä vittuun
2019-2020: runkosarjan 8.
2020-2021: 15.
2021-2022: 13.
2022-2023: 13.
2023-2024: 13.
2024-2025: 15. (tällä hetkellä)
Mun syytä siis tää kaikki?
Fakta on se, että JYP on tällä hetkellä heikko jääkiekkojoukkue. No, ehkä se tästä paremmaksi muuttuu.
Älä huoli. Ite alotin vuonna 2000 tämän kivisen taipaleen ja ei ne ensimmäiset 8 vuotta munkaan taipaleen alusta ollu mitenkään kovin häävejä. Sillon oltiin ihan oikeasti minardi. Sitten tulikin 10 vuoden ajanjakso jolloin ilotulituksesta ei ollut tulla loppua.. kunnes. Loput onkin kaikilla tiedossa.
Tuli jo viime kausi ja Niku mieleen, kun Perttu turhautuneena hujautti jonkun harhasyötön jälkeen mailalla pleksiä. Huono ilta sattui hänellekin, vaikka muutoin on toki pelannut tosi hienosti.
Ei yllätä, että Perttu Tapparaa vastaan turhautuu, kun joukkueen eikä oma peli kulje. Perttuahan voi lähes Tappara kasvatiksi sanoa, vaikka ei siellä montaa vuotta ollut, mutta siellä tehtiin isoja pohjia tulevaan, joten näyttämisen halu lienee kova.Tuli jo viime kausi ja Niku mieleen, kun Perttu turhautuneena hujautti jonkun harhasyötön jälkeen mailalla pleksiä. Huono ilta sattui hänellekin, vaikka muutoin on toki pelannut tosi hienosti.