Hetkinen. Ai että ylioptimistinen voi olla, mutta sitten jos joku on ylikriittinen, niin se on sitten häpeällistä. Sananvapaus molempiin suuntiin. Ei kaikkea pidä ottaa niin tosissaan...Sitä paitsi tämähän on negatiivisuusketju.
edit: Tuokkolalle meni kyllä helpon näköisesti Sahlstedtin maali. Ongelmana on kuitenkin maalinteko, eikä Tuokkola.
No näinhän se menee, itse käsitin että tänne voi purkaa negatiivista paskaa silloin kun tuntuu olevan sen paikka. Nyt tuntuu menevän hyvin positiiviset vs. hyvin negatiiviset väittelyksi, jälleen.
Sille se ainakin vaikuttaa mutta kun osalla on ihan asiallista kritiikkiä myös, jolloin heistäkin tulee ikään kuin hyvin negatiivisia kaikelle vaikka se kritiikki liittyisi vain yhteen kahteen pieneen tai isoon osaan kokonaisuutta joka on koko JYP.
Itse kritisoin tällä hetkellä Dufvan muutamia tekemisiä tai tekemättä jättämisiä, sehän ei tee RD:stä läpeensä paskaa valmentajaa, vaan eiköhän tähän asti ainakin Risto ole tehnyt enemmän hyvää ja oikein kuin päinvastoin.
Mutta hymyilyttää myös se että jotkut muodostaa valmentajasta "patsaan" vaikkapa median perusteella, toki se on suurimmalle osalla jopa ainut keino, ymmärrän sen.
Mutta en tajua miksi ei voisi sanoa kiitos, olla positiivinen ja kannustaa mutta myös omata oikeuden antaa kovaakin kritiikkiä kun on sen aika, ei tämä JYPin touhu kaikesta eteenpäin menostaan huolimatta niin täydellistä glooriaa ole.
Tuokkolasta, niin mukava ja erilainen persoona (verrattuna Sinkkuun) kuin Peki onkin, minulle hän on ihan ok ja hyväkin maalivahti mutta ei sellainen suurten pelien voittava maalivahti ennen kuin hän sellaisia pelejä pelaa. Vaikkapa esim. omalla panoksellaan torjuu JYPIn tämän kauden sääleistä jatkoon, jolloin tie on taas auki taivasta myöden, lähes.
Tuokkola menee polvilleen ihan liian ajoissa, vielä usein varsin ihmeellisessä asennossa jotta yläkulmat on ainakin auki.
Tästäkään tämän hetken puutteesta huolimatta meidän tappiot ei johdu Tuokkolasta, kyllä voidaan katsoa ja miettiä enemmän pelaako JYP eheänä joukkueena tällä hetkellä sekä hyökkäyksen tehottomuutta.
Loppukauden uhkakuva on myös olemassa jos pakeissa kovassa paikassa pärjää vain 2-4 pakkia per peli, tästäkin kriittisestä näkemyksestä huolimatta puolustus on kiloihin, cm:n ja nimiin nähden pelannut ihan hyvin, yksilöitä ei tarvitse ruoskia eikä nostaa, jokainen varmaan tietää ko. pelaajat.
Lopullisen arvion antaminen jo tässä vaiheessa kautta tyyliin "tämä kausi oli tässä ja samaa paskaa vuodesta toiseen" on myös asia joka hiukan ihmetyttää minua, kai minussa jokin usko elää sitten edelleen.
Eiköhän sen palautteen aika (yleensä) ole sitten vasta kun viimeinen peli on pelattu.