Negatiivisuusketju, kausi 2006-07

  • 32 113
  • 215

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Mogilni kirjoitti:
Ei siinä mitään jos lukko jatkaa voittamisiaan saamalla maalia kohti kaksi laukausta erässä jotka sattuu menemään sisään. Vähän vaan pelottaa että tps ja saipa pisteet oli tuuria ja tapparaa vastaan kävi niinkuin yleensä tällaisissa peleissä käy, eli ei niillä parilla hassulla yrityksellä saakaan sisään.

Kyllä kai järkikin sanoo että kolminkertaisen määrän hyviä maalipaikkoja saava joukkue yleensä voittaa?

Nyt on pakko puuttua tähän.

Ensin luin Isorumailkeän loistavan tekstin ja totesin ettei ole lisättävää, joten jäänee vastaamatta. Kunnes Mogilnin viimeinen lause ehti silmiini asti.

Kolminkertaisen määrän maalipaikkoja?! Jos nyt lähdetään vaikka ensimmäisestä erästä liikkeelle sun esiin nostamassa SaiPa-ottelussa, joo tiedän että Lukolla oli torjuntoja 22, mutta montako hyviä maalintekopaikkoja SaiPalla oli? Itse näin sen näin: SaiPalla oli ensimmäisessä erässä kaksi-kolme hyvää paikkaa, nekin kaikki pysähtyi torjuntoihin, yksi torjunnan kautta ylärimaan ja siitä ulos.

Jos katsotaan tekstitv:ltä esimerkiksi torjuntatilastoja, on Lukko ollut koko kauden aivan turisti ja Lukon pitäisi olla Ässien paikalla.

Itse näin SaiPa-ottelun lähinnä hieman heikkotasoisempana otteluna, josta kuitenkin saatiin väännettyä voitto rutiinilla ja taistelulla lopussa. Myönnän ettei ollut paras mahdollinen ottelu.

Mutta jos tarkastellaan näitä viime otteluita, Tapparalle ja Jokereille ei olisi voitu mitään, Jokereita vastaan oli kyllä mahdollisuus lopussa. Mutta oli ne vaan hirveässä vireessä. Tappara-ottelusta ei tarvitse edes mainita mitään? Mahtaako olla tällä hetkellä yhtään joukkuetta kuka pystyisi vastaamaan Tapparan vahvuuksiin?

Entä TPS ja Ässät-ottelut? Oliko ne vain tuuria ja paskalla pelillä voitettuja? ja Kärpät? vaikka kuinka kolmella ketjulla tulee, on siellä silti järjetön määrä taitoa.

Joku valmentaja sanoi hävityn Lukko-ottelun jälkeen tällä kaudella, missä oli taaskin "kolminkertainen määrä hyviä maalintekopaikkoja" vastustajalla.

- Lukossa on läksyt tehty hyvin, meiltä peitettiin kaikki hyvät maalintekosektorit ja syöttölinjat, jouduttiin laukomaan huonosta sektorista.

Toivolan kommentti jostain ottelusta, en muista oliko vastaus edellä mainittuun vai oliko jostain toisen ottelun pressistä:

- Miehet luottaa että nyt meillä on maalilla mies joka ottaa kaukaa ja huonoista paikoista ammutut kiekot kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
TD kirjoitti:
Toivolan kommentti jostain ottelusta, en muista oliko vastaus edellä mainittuun vai oliko jostain toisen ottelun pressistä:

- Miehet luottaa että nyt meillä on maalilla mies joka ottaa kaukaa ja huonoista paikoista ammutut kiekot kiinni.

Shayne Toporowski puolestaan kuittasi maininnan huonoksi vitsiksi: "En minä ainakaan kulje kaupungilla kertomassa, että päästän vastustajan ampumaan helpommin, koska luotan Tomin ottavan kudit kiinni. Paljon laukauksia tuli ennenkin, mutta nyt erona on se, että Lawson ottaa kiekkoja kiinni."
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vituttaa.

Säälipoffipaikka alkaa näyttää todennäköisemmältä. Klesana olevalle Bluesille ei olisi saanut hävitä ainakin 6 pisteen peliä. Vituttaa sekin, että kaiken maailman Heiskaset ym. pääsevät hyppimään silmille. Keksikää nyt sille Mäkelälle jotain käyttöä.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yuppi kirjoitti:
Vituttaa.

Säälipoffipaikka alkaa näyttää todennäköisemmältä. Klesana olevalle Bluesille ei olisi saanut hävitä ainakin 6 pisteen peliä. Vituttaa sekin, että kaiken maailman Heiskaset ym. pääsevät hyppimään silmille. Keksikää nyt sille Mäkelälle jotain käyttöä.

Voitolla tänään Lukko olisi mennyt ohi Bluesin ja tosissaan hätyytellyt paikkaa kuuden joukosta. Nyt tilanne on huomattavasti mutkikkaampi ja säälipleijarit näyttävät erittäin todennäköisiltä. Toivottavasti päästään aloittamaan säälit kotona, sillä vieraissa on voittojen osalta mennyt aika heikosti nimenomaan näitä pahimpia kilpakumppaneita vastaan.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johto kirjoitti:
Nyt tilanne on huomattavasti mutkikkaampi ja säälipleijarit näyttävät erittäin todennäköisiltä. Toivottavasti päästään aloittamaan säälit kotona, sillä vieraissa on voittojen osalta mennyt aika heikosti nimenomaan näitä pahimpia kilpakumppaneita vastaan.

Ihan sama missä aloitetaan. Jos aikoo voittaa mestaruuden, on voitettava kotona ja vieraissa kaikki porukat. Lukon minimitavoite on koko ajan ollut mitali. Kukaan ei arvosta jotain neljättä sijaa. Itse olen ainakin erittäin pettynyt kauteen, jos tuohon asetettuun tavoitteeseen ei päästä.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johto kirjoitti:
Toivottavasti päästään aloittamaan säälit kotona, sillä vieraissa on voittojen osalta mennyt aika heikosti nimenomaan näitä pahimpia kilpakumppaneita vastaan.
Juuri näin. Ja kun katsoo noita vierasotteluita, niin koska viimeksi Lukko on päässyt edes lähelle pisteitä kärkijoukkueita vastaan? TPS-peli on poikkeus. Muuten on tullut selvänumeroisesti puseroon. Jotenkin Lukko on ollut aikas hukassa noita kovia vastaan. Jos otamme esimerkiksi viimevuoden Ässät, se sentään pelasi koviakin seuroja vastaan usein tasaisia, jopa voitokkaita vierasmatseja. Tämä juuri huolettaa nyt Lukon keväässä. Kyllä se vain siltä näyttää, että Lukon taso riittää juurikin niille sijoille, missä se nytkin majailee. Muut vain yksinkertaisesti ovat parempia. Täytyy vain toivoa, että Lukon pelitapa toimii playoffeissa paremmin kuin runkkarissa. Siinä on Lukon mahdollisuudet.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Johto kirjoitti:
Voitolla tänään Lukko olisi mennyt ohi Bluesin ja tosissaan hätyytellyt paikkaa kuuden joukosta. Nyt tilanne on huomattavasti mutkikkaampi ja säälipleijarit näyttävät erittäin todennäköisiltä.
Kyllähän se tästäkin pelistä olisi voitto tarvittu, vaikka kuntopuntari näyttää suhteellisen hyvältä edelleen. Vaikeaksi tosiaan menee, vaikka kaikki päävastustajat poislukien Blues vielä tulevat vastaan. Vaatii 10:stä viimeisestä runkosarjan pelistä yli 20 pistettä, jopa 25 ja sen lisäksi on voitettava ne 6 pisteen pelit kaikki.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1963 kirjoitti:
Lukon minimitavoite on koko ajan ollut mitali. Kukaan ei arvosta jotain neljättä sijaa. Itse olen ainakin erittäin pettynyt kauteen, jos tuohon mitaliin ei päästä.
Kokonaisuutena voisi ajatella noin. Mutta Lukon alkukausi oli niin synkkä, että nyt tuntuu tyydyttävältä edes puolivälieriin pääseminen. Jos Lukon alkukausi olisi ollut parempi, Lukko taistelisi nyt kotiedusta eli neljän sakkiin pääsemisestä, jopa kakkospaikasta.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sääläreihin mennään, toivottavasti kotietu edes sinne saadaan. Joka tapauksessa puolivälieriä pidemmälle ei tämän kauden Lukko tule etenemään. Toki sekin on edistystä viime kaudesta.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1963 kirjoitti:
Ihan sama missä aloitetaan. Jos aikoo voittaa mestaruuden, on voitettava kotona ja vieraissa kaikki porukat. Lukon minimitavoite on koko ajan ollut mitali. Kukaan ei arvosta jotain neljättä sijaa. Itse olen ainakin erittäin pettynyt kauteen, jos tuohon asetettuun tavoitteeseen ei päästä.

Periaatteessa näinkin, mutta tämän kauden matsien perusteella Lukon mahdollisuudet päästä mukaan puolivälieriin näyttävät jonkin verran paremmilta, jos säälit päästään aloittamaan kotona.

Mitaleihin en ainakaan minä jaksa tämän kauden osalta uskoa, vaikka loppuun asti mitalia toki toivonkin. Puolivälieriin pääsy olisi siltikin erittäin tärkeää jo pelkästään ensi kautta ja joukkueen fanejakin ajatellen.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
LukkoUkko79 kirjoitti:
Juuri näin. Ja kun katsoo noita vierasotteluita, niin koska viimeksi Lukko on päässyt edes lähelle pisteitä kärkijoukkueita vastaan? TPS-peli on poikkeus. Muuten on tullut selvänumeroisesti puseroon. Jotenkin Lukko on ollut aikas hukassa noita kovia vastaan.

Lukko vs. Kärpät 2 vierastappiota, 1 kotivoitto
Lukko vs. Jokerit 1 vierastappio, 2 kotitappiota
Lukko vs. Tappara 2 vierastappiota, 1 kotitappio & 1 kotivoitto (ja.)
Lukko vs. HPK 2 vierasvoittoa (1 rl.), 1 kotitappio
Lukko vs. HIFK 2 vierastappiota, 1 kotitappio
Lukko vs. Blues 2 vierastappiota (1 ja.), 1 kotitappio (ja.) & 1 kotivoitto
Lukko vs. Pelicans 2 vierastappiota (1 rl.), 1 kotivoitto

yhteensä 11 tappiota vieraissa, 2 vierasvoittoa
6 tappiota kotona, 4 kotivoittoa

Eli näitä jengejä vastaan 17 kertaa turpaan ja 6 voittoa, joista 4 suoraan varsinaisella peliajalla. TPS:n jätin pois laskuista, kun niitä vastaan on jostain kumman syystä luonannut paremmin. Niin että pärjääkö Lukko tämän perusteella play-offeissa (jos sinne pääsee)? Minusta ei.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tämä nyt hyvältä näytä. Lukon peli huononee sitä mukaa kun kauden tärkeimmät pelit lähestyvät. Tuomareita on turha syytellä siitä jos Lawson torjuu joka erässä 100 laukausta.
 

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Peli on ollut todella surkeaa koko tammikuun ja kaikki ainoastaan, siksi että kovan harjoittelun takia ei ole saatu jalkoja liikkeelle. Huonolla liikeellä on seurannaisvaikutus kaikeen jäällä tapahtuvaan.

Positiivista on, että huonollakin pelillä ollaan saatu kohtuullisesti pisteitä. PO:n ensimmäinen kierros alkaa reilun kuukauden päästä ja minä olen aivan varma, että Lukko löytää taas sen liikkeen, mikä Joukkueella oli joulukuussa 2006.

Ja takaisin positiivisuus-ketjuun ...
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1963 kirjoitti:
Ihan sama missä aloitetaan. Jos aikoo voittaa mestaruuden, on voitettava kotona ja vieraissa kaikki porukat.
Tuo perusfraasi on aina tässä vaiheessa kautta ahkerassa käytössä, ja joka kerta se särähtää yhtä paljon korvaan. Kannattaa tutustua tuohon systeemiin miten play-off toimii. Edelleenkään kaikkia joukkueita ei ole voitettava, ja parhaimmillaan ekassa vaiheessa ei ole myöskään voitettava vieraissa kertaakaan.

Mutta kuten todettua, sijat 5-7 ovat jo mennyttä, ellei jotain aivan ihmeitä tapahdu. Tällä hetkellä tärkeintä onkin säilyttää 8. sija jotta vältettäisiin Blues/TPS/HIFK karsinnoissa ja tosiaan saataisiin kotietu. Näillä näkymin mahdollisissa puolivälierissä voisi tulla sitten vastaan Kärpät, mikä ainakin Toivolalle varmasti kelpaisi :) Mutta vahvistuneet Ilves/Pelicans eivät todellakaan ole mitään läpihuutojuttuja karsinnoissakaan...
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taustailija kirjoitti:
Peli on ollut todella surkeaa koko tammikuun ja kaikki ainoastaan, siksi että kovan harjoittelun takia ei ole saatu jalkoja liikkeelle. Huonolla liikeellä on seurannaisvaikutus kaikeen jäällä tapahtuvaan.

Tieto vai arvaus?

Tämä on tosiaan se vaihe kaudesta, jolloin jengit joiden paikka pudotuspeleissä on varmistunut, ja mahdollisesti kotietu myös, vetävät viimeiset kovat treenit. Pisteistä hampaat irvessä taistelevat eivät näin tee, ja siksi keväämmällä saattaa kunto alkaa loppua, jos pelit ja sarjat pitenevät. Olisiko Toivola ottanut harkitun riskin, ja vetänyt kovaa treeniä tähdäten kevääseen, vaikka samalla aikaa pitäisi taistella kiivaasti suorasta PO paikasta?

Jos näin on, niin parin kuukauden sisällähän se nähdään miten kävi? Maajoukkue komennukset Lukon 1. ja 2. sentterille, sekä parhaalle laiturille mutkistavat vielä hieman asiaa...

1963 kirjoitti:
Jos aikoo voittaa mestaruuden, on voitettava kotona ja vieraissa kaikki porukat. Lukon minimitavoite on koko ajan ollut mitali. Kukaan ei arvosta jotain neljättä sijaa. Itse olen ainakin erittäin pettynyt kauteen, jos tuohon asetettuun tavoitteeseen ei päästä.

Jos aikoo voittaa mestaruuden, on rosterin näytettävä myös siltä. Selväksi on tullut, että kolme runkopakkia joiden onnistumisella asetettiin odotuksia (Platil, Hunkes ja Martikainen) on flopannut, ja kaksi näistä on joukkueesta ulostettu, yksi kaveri saatu tilalle. Ykkösketjun Sniper on ulostettu ja tilalle otettu neloskentän sentteri? Do the math. Tuliko maalivahti sekoilu sittenkin Lukolle lian kalliiksi? Ilman mitään once in a lifetime MOI:a olisi Lukolle nappisuoritus saada pronssi, ja sekin vaatii jo kasan onnistumisia.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Moneen kertaan on täältäkin saanut lukea lukon peliin liittyen että hyvän joukkueen merkki on se että voitetaan huonollakin pelillä... lukko toki voittaa huonolla pelillä mutta häviää myös huonolla pelillä, pointtini on tässä se että mikä on tekee lukosta hyvän joukkueen kun se pelaa lähes poikkeuksetta huonosti? ja koska lukko on pystynyt pitäämään pakan kasassa ja pelannut hyvin 60 minuuttia?

Johdetaan 1-3 "6pisteen" -ottelua ja päästetään vastustaja kaventamaan heti perään ja otetaan 6-3 nokkaan niin ei hyvältä näytä, ja kun vastustajan ykkösketju on vielä täynnä toipilaita jotka taputtelevat 3 pistettä per naama niin kyllä ottaa pannuun.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Number 87 kirjoitti:
Johdetaan 1-3 "6pisteen" -ottelua ja päästetään vastustaja kaventamaan heti perään ja otetaan 6-3 nokkaan niin ei hyvältä näytä, ja kun vastustajan ykkösketju on vielä täynnä toipilaita jotka taputtelevat 3 pistettä per naama niin kyllä ottaa pannuun.
No kyllä eilen Espoossa viirupaidat avustivat kotijoukkuetta oikein huolella. Jos eivät olisi olleet aivan puusilmiä, niin todenäköisesti ainakin pari maalia vähemmän olisi Lukon verkkoon tehty eli 1-1 tasoitus (maalivahdin häirintä, Bluesin pelaaja istuu Lawsonin sylissä) ja 4-3 johtomaali (metrikaupalla paitsio).

Lisäksi 3-3 tasoitus syntyi Tuukka Mäkelän istuessa jäähyllä kampituksesta, vaikka ei tehnyt muuta kuin oli kaatuvan espoolaisen lähellä. Ja lopulta Lukon loppukiriä jarrutti Saarenheimon kampitusjäähy, jossa hänkin vain sattui luistelemaan kumoon kellahtavan Brücklerin takana.

Kyllä toki Blues olisi voittanut 4-3, vaikka nuo kaksi kyseenalaista maalia olisi tuomittu mv:n häirinnäksi ja paitsioksi eikä maaleiksi. Mutta todennäköisesti peli olisi ollut hieman erinäköinen silloin muutenkin.

Tehotonhan Lukko edelleen oli ja varsinkin se nopeiden avausten puute ja keskialueen tahmea ylittäminen ovat edelleen ongelmia ja pahoja sellaisia.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Trekolmestar kirjoitti:
No kyllä eilen Espoossa viirupaidat avustivat kotijoukkuetta oikein huolella

En peliä nähnyt joten luotetaan Trekomestariin.

Alkukaudesta päätuomarit olivat järjestäen ihan surkeita, mutta viimeisten kuukausien aikana olen kiinnittänyt huomiota myös linjatuomarien surkeaan toimintaa, miten hankalaa voi olla selvän paitsion näkeminen!?!?(jalkapallossa ymmärrän, jääkiekkossa en) ja toinen: Miten pitkän viheltäminen voi tuottaa KAHDELTA tuomarilta niin paljon vaikeuksia?
En pysty käsittämään mutta kai se vaan on niin pirun vaikeaa...........................
 

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taustailija kirjoitti:
Peli on ollut todella surkeaa koko tammikuun ja kaikki ainoastaan, siksi että kovan harjoittelun takia ei ole saatu jalkoja liikkeelle. Huonolla liikeellä on seurannaisvaikutus kaikeen jäällä tapahtuvaan.
Borgie kirjoitti:
Tieto vai arvaus?
Tämä on tosiaan se vaihe kaudesta, jolloin jengit joiden paikka pudotuspeleissä on varmistunut, ja mahdollisesti kotietu myös, vetävät viimeiset kovat treenit. Pisteistä hampaat irvessä taistelevat eivät näin tee, ja siksi keväämmällä saattaa kunto alkaa loppua, jos pelit ja sarjat pitenevät.

Arvaus toki ja omista havainnoista tehty päätelmä. Mutta jonnekin se joulukuussa nähty hyvin liikkuva Lukko vain katosi joulutauolla.

Toki tuolloin saatiin piristysruiske uuden maalivahdin muodossa ja on mahdollista, että muilla joukkueilla oli tuolloin kovan harjoittelun jakso ja se sai Lukon liikkeen näyttämään paremmalta.

Sekin kannattaa vielä muistaa, että Lukolla oli marraskuussa niin vaikea tilanne, että harjoittelua oli todennäköisesti välttämätöntä keventää, jotta yleisön usko joukkueeseen saatiin palautettua. Jos muut jatkoivat "vanhaan malliin", niin sekin toki voi olla selittävä tekijä. Paluu "normaaliin" harjoitteluun taas tukki pelaajien jalat ja melkolailla alkukauden malliin viimeiset pelit on taas pelailtu.

Aika suuri riski tosiaan on otettu, mikäli tammikuun tärkeistä pisteistä on tarkoituksellisesti taisteltu väsyneenä.

Se mikä huolestuttaa minua eniten on äärimmäisen heikot purkukiekot. Liian usein Lukko päästää vastustajansa vastaiskuun heikon purkukiekon/kiekon menetyksen/harhasyötön seurauksena.

Jostain pitää löytää lisää pelikuria ja liikettä.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taustailija kirjoitti:
Se mikä huolestuttaa minua eniten on äärimmäisen heikot purkukiekot. Liian usein Lukko päästää vastustajansa vastaiskuun heikon purkukiekon/kiekon menetyksen/harhasyötön seurauksena.

Jostain pitää löytää lisää pelikuria ja liikettä.

Tuntuu siltä, että tämä sama ongelma on vaivannut Lukkoa ainakin ne viimeiset 20 vuotta, kun itse olen Lukon pelejä käynyt katsomassa. Eräitä kertoja olen mielessäni kiroillut, kun ammatikseen jääkiekkoa pelaavat miehet eivät ole ns. paineettomassakaan tilanteessa saaneet purettua kiekkoa keskialueelle.

Niskala on loistava esimerkki puolustajasta, joka osaa purkaa kiekon varmasti pois omalta alueelta. Negatiivista asiassa on vaan se, ettei mies pelaa tällä hetkellä Lukossa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Johto kirjoitti:
Tuntuu siltä, että tämä sama ongelma on vaivannut Lukkoa ainakin ne viimeiset20 vuotta,kun itse olen Lukon pelejä käynyt katsomassa. Eräitä kertoja olen mielessäni kiroillut, kun ammatikseen jääkiekkoa pelaavat miehet eivät ole ns. paineettomassakaan tilanteessa saaneet purettua kiekkoa keskialueelle.
Niskala on loistava esimerkki puolustajasta, joka osaa purkaa kiekon varmasti pois omalta alueelta. Negatiivista asiassa on vaan se, ettei mies pelaa tällä hetkellä Lukossa.

Ei voi olla paljoa enempää samaa mieltä, kuin nimimerki 'Johto' on.

tv: Nimim. 'paljon pelejä nähnyt'.
 

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johto kirjoitti:
Tuntuu siltä, että tämä sama ongelma on vaivannut Lukkoa ainakin ne viimeiset 20 vuotta, kun itse olen Lukon pelejä käynyt katsomassa. Eräitä kertoja olen mielessäni kiroillut, kun ammatikseen jääkiekkoa pelaavat miehet eivät ole ns. paineettomassakaan tilanteessa saaneet purettua kiekkoa keskialueelle.

Tähänkin yhtenä osatekijänä on liike, hyvä liike antaa puolustajalle muutaman hetken enemmän aikaa MIETTIÄ minne sen kiekon ruiskaisee. Se miksi asia on ollut huonolla mallilla noin kauan, niin siihen ei voi olla vain yhtä syytä.

Tuohon huonoon liikkeeseen vielä, jospa kesäharjoittelu on hoidettu muihin verrattuna niin huonosti, ettei potku vain yksinkertaisesti riitä kolmen pelin viikkoihin? Tätä tukee se ettei ainakaan syksyllä pelaajat myöntäneet, että meneillään olisi mikään erityisen kova harjoitusjakso ja pelaajat ihmettelivät itsekkin joukkueen saamattomuutta.

Katsellaan alkaako liike sujua paremmin maaottelutauon jälkeen, toivotaan niin!
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Negatiivista on se, että Lukkoon ei saatu kaikkia liigan parhaimpia pelaajia, kaikkia pelejä ei ole voitettu, kaikista paikoista ei ole tehty maaleja, maalivahti ei ole torjunut kaikkea, kaikki syötöt eivät ole menneet kohdalleen, kaikki purut eivät ole onnistuneet.

Jos Lukko jonkun mitalin saa, se on väärin voitettu!
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Hearsay kirjoitti:
Negatiivista on se, että Lukkoon ei saatu kaikkia liigan parhaimpia pelaajia, kaikkia pelejä ei ole voitettu, kaikista paikoista ei ole tehty maaleja, maalivahti ei ole torjunut kaikkea, kaikki syötöt eivät ole menneet kohdalleen, kaikki purut eivät ole onnistuneet.

Jos Lukko jonkun mitalin saa, se on väärin voitettu!

Allekirjoitan :D

Totta puhuakseni on jo hieman alkanut ärsyttää raumalaisten asenne näissä asioissa, jos tulee pari peliä tukkaan eikä jatkukaan se huikea putki, niin heti on kaikki päin honkia...

Eikö osata nauttia niistä voitoista, niistä hyvistä peleistä ja otteista? Odottaa innolla tulevaa, nyt kun alkaa näyttää siltä, että pudotuspeleihin päästään jokatapauksessa? Viime kausi oli todella synkkä ja loppui runkosarjaan.
Kaiken lisäksi tällä kaudella näyttää siltä, että molemmat satakunnan joukkueet jatkavat pelejään runkosarjan jälkeen ;)

Tällä kaudella on kuitenkin kaikki ihan toisin, kuten joulun paikkeilla ollut jakso näytti... joka kantaa edelleenkin. Voitetaan huonommallakin pelillä. Ja tuo Tappara, jos nyt joku miettii että miks ei Tapparaa ole voitettu. Ni onko tällä hetkellä joukkuetta joka Uraman junaa pysäyttäisi? Kärpätkin on pelannut jo 3 ottelua ja hävinnyt niistä 3.

En väitä että Lukossa olisi _kaikki_ osa-alueet kunnossa ja pelejä hallittaisiin aina, tai peli ylipäänsä pysyisi aina kasassa sen 60 minuuttia. Mutta pitääkö kaikesta etsiä aina niitä negatiivisia puolia?

Negatiivisuusketjussa kun kerran ollaan, mielestäni on negatiivista että kaikki nähdään aina negatiivisena.

Eiköhän lähdetä leuka pystyssä hallille ja hoideta voitto, helppo se ei tule olemaan kuten Strakakin sanoi Jatkoajan ennakossa. Mutta voitetaan ainakin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös