Vituttaa että Mannerin poissaolo jonkun vitun höntsäturnauksen takia johtaa Kerhon hyvän jakson päättymiseen.
Vituttaa että Mannerin poissaolo jonkun vitun höntsäturnauksen takia johtaa Kerhon hyvän jakson päättymiseen.
Tänään sitten 19 sekkaa ja johan helähti.
Kaksi asiaa voi olla samaan aikaan totta:Olispa valmennus tajunnut sanoa pelaajille, että ekat 19s pitää olla hereillä.
Kaksi asiaa voi olla samaan aikaan totta:
1) pelaajat tekevät virheitä
2) Mannerin poissaolo näkyy
Ei pahalla, mutta siltä se on vähän kuulostanut, ainakin pelin aikana. Jos tätä ei tarkoitettu, niin sitten ei mitään.Onko joku väittänyt, että näin ei olisi?
Ei pahalla, mutta siltä se on vähän kuulostanut, ainakin pelin aikana. Jos tätä ei tarkoitettu, niin sitten ei mitään.
Palstatotuus on eri mieltä kanssasi. Ja niin myös minun kanssani. Aamen.Ei Kerho olisi ollut lähelläkään pisteitä tänään, vaikka Mamba olisi penkin takana heilunut.
Tai sitten olisi. Noh, KooKoota vastaan pelataan pian uudestaan.Ei Kerho olisi ollut lähelläkään pisteitä tänään, vaikka Mamba olisi penkin takana heilunut.
Kyse on näkemyksistä ja mielipiteistä. Ei tässä mistään palstatotuuksista ole kyse.Palstatotuus on eri mieltä kanssasi. Ja niin myös minun kanssani. Aamen.
Tai sitten olisi. Noh, KooKoota vastaan pelataan pian uudestaan.
No tää on just ihan sama kuin pe 13. päivä ja peilin rikkominen ja musta kissa tien yli. Kaikki näiden jälkeen tapahtuva paha johtuu juuri niistä. Mikään muu selitys ei ole looginen eikä totta.Kyse on näkemyksistä ja mielipiteistä. Ei tässä mistään palstatotuuksista ole kyse.
Aivan. Tällaista vastausta odotinkin.En tiedä miten se seuraava peli liittyy tähän peliin ja tulokseen.
Päävalmentajan poissaolo ei voi mitenkään näkyä otteissa? Sitähän tässä periaatteessa yritetään väittää. Kyllä se on paremmissakin olosuhteissa näkynyt.No tää on just ihan sama kuin pe 13. päivä ja peilin rikkominen ja musta kissa tien yli. Kaikki näiden jälkeen tapahtuva paha johtuu juuri niistä. Mikään muu selitys ei ole looginen eikä totta.
Itse en kai sitten näitä jääkiekon kirjoittamattomia sääntöjä niin arvosta ja minun mielestä se on vain oikein jos tuulettaa maalejaan. Eiköhän Patti tuuletuksista huolimatta arvosta edelleen Hämeenlinnaa, HPK:ta sekä meitä kannattajia äärimmäisen korkealle. Ihan jo mestaruudenkin vuoksi.Noniin
Paajasen jatkosopimus kookoon kanssa julkaistaan kookoo - HPK ottelussa. Äijä painaa 2+1 tehot peliin (kivat otolle) MUTTA miten kehtaa mennä tuulettamaan villisti ns. omaan päätyyn ja eikä lotkauta evääkään kerhon kannattajien suuntaan.
Mikäli joskus joskus nousee puheeksi että #7 nousis kattoon niin vetäkööt patti lapaan ja kyselis kouvolasta kyseistä kunniaa.
Näkyy tai ei, mutta se ei todellakaan ole ainoa syy, miksi Kerho ottaa pataansa sarjakärjeltä ja sarjan kuumimmalta joukkueelta. Capiche?Päävalmentajan poissaolo ei voi mitenkään näkyä otteissa? Sitähän tässä periaatteessa yritetään väittää. Kyllä se on paremmissakin olosuhteissa näkynyt.
Aivan. Tällaista vastausta odotinkin.
Niin...jos vaikka luettaisiin niitä viestejä sitten.Näkyy tai ei, mutta se ei todellakaan ole ainoa syy, miksi Kerho ottaa pataansa sarjakärjeltä ja sarjan kuumimmalta joukkueelta. Capiche?
Mä luen vaan ne viestit, missä ei nähdä isoa kuvaa.Niin...jos vaikka luettaisiin niitä viestejä sitten.
Kukaan ei väittäny ketään tyhmäksi, en ainakaan minä. Ei siis laiteta tuollaisia sanoja suuhun.No avaa nyt vähän meille tyhmemmille.