Negatiivisuusketju – täällä kokoontuu vittuuntuneiden kerho

  • 386 484
  • 1 944

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täytyy ilmoittautua tänne. Aivan kaikessa ollaan perässä. Ei ole edes kunnon yritystä.

Pojat, pelin jälkeen pikku palaveri. Sitten huomenna Reijola maaliin ja voitto 1-0. Sopiiko?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Aika paljon raiskaus juttuja sai taas vaihteeksi lukea. Melkoinen ulina alkoi viimeksi kun näin tapahtui. Missähän lienee ulisijat tällä kertaa. Niin on mautonta, kun joukkuekin pelaa päin honkia.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On se kumma kun viikon tuossa odotteli Kerhon peliä ja tulos tämä sitten. Luulisi tuollaisilla tauoilla jotain saavan aikaan. Millään treenijumeilla noita ei selitellä ja jos joku sitä koittaa, niin on tätä menoa hyvässä rantakunnossa sitten Kanarialla säälikiekan päätteeksi.

Miten Nikkiläkin on EHT:lla? Siellähän saa kohta jo hävetä silmät päästä tätä menoa.

Harmittaa kovasti.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika paljon raiskaus juttuja sai taas vaihteeksi lukea. Melkoinen ulina alkoi viimeksi kun näin tapahtui. Missähän lienee ulisijat tällä kertaa. Niin on mautonta, kun joukkuekin pelaa päin honkia.
Siis nyt on tosi kryptistä. Tarkoitatko ulinalla jotain tämmöistä (?), joka alkaa, kun pari peliä on hävitty:
Kärppien into ja Kukkoslassen ilmeet sen kiekon naamaan saamisen ja sen jälkeisten vaihtojen jälkeen kertoo kyllä karmaisevaa esimerkkiä siitä erosta johtajuudessa ja työmoraalissa mikä on joukkueiden välillä. Se kaikki myös näkyi esim. siinä miten Kärpät tuuletti jossain paskasessa runkosarjamatsissa. Jos ei muuta niin tuo syö vastustajalta sitä moraalia. "Tuolla ne paskiaiset juhlii kuin mestaruutta jotain helevatun maalia runkosarjapelissä". Ja joka kerta.

Pennanen on hyvä valmentaja, mutta kyllä toi Manner saa ladattua joukkueensa ihan eri tavalla joka kauteen ja joka peliin. Jos ei tekeminen kiinnosta niin siellä istuu kärkijätkätkin viltissä. Pennanen menee materiaalin taakse, vaikka materiaali riittäisi voittamaan Tapparan semifinaalissa jämäjätkillä. Ne pelaa joita kiinnostaa, veikkaan että Karjalaista kiinnostaisi, taitaa olla ainoita jätkiä joita voisi kiinnostaa, mutta kun ei edes saa pelata. (edit. ja siis en nyt tässä väitä, että Karjalainen olisi joku sateentekijä, tuskin se olisi edes yhtä hyvä kuin kumpikaan nykyisistä, mutta halua olisi taatusti, ainakin ollut)

Nyt on vaan vähän myöhäistä alkaa heittämään niitä Lusseja ja Nikkilöitä sinne poppareille, piti tapahtua jo 2kk sitten. EHT Nikkilä oli kyllä aivan timanttisessa terässä tänään. Eka maalissa peruutti veskan syliin, jälleen ja sitten vielä se maali missä katseli vierestä kun kaveri leipoi kiekkoa jaloissa ja oli oikein legendaarinen, "otitko miehen vai kiekon" tilanne. Spoilerina... ei ottanut kumpaakaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis nyt on tosi kryptistä. Tarkoitatko ulinalla jotain tämmöistä (?), joka alkaa, kun pari peliä on hävitty:

Sieltä vain nauttimaan kirjoittelusta. Mitä yllättäen ei ilmestynyt tänään vaikka useampikin henkilö veti samantyylistä juttua. Niin mautonta, niin mautonta.

Ja ei minä en tarkoittanut ulinalla negatiivista kirjottelua peliesityksistä. Niitä saa mielestäni jokainen antaa oman maun mukaan, kuten mielestäni saa jokainen käyttää kielikuviakin, raflaavia, vähemmän raflaavia, mauttomia, tai vähemmän mauttomia. Jos loukkaantuu jostain niin peili on yleensä se lähin kumppani joka voisi auttaa. Palstan sääntöjen rikkomiset saati lain sellaiset sitten erikseen.
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Sieltä vain nauttimaan kirjoittelusta. Mitä yllättäen ei ilmestynyt tänään vaikka useampikin henkilö veti samantyylistä juttua. Niin mautonta, niin mautonta.

Ja ei minä en tarkoittanut ulinalla negatiivista kirjottelua peliesityksistä. Niitä saa mielestäni jokainen antaa oman maun mukaan, kuten mielestäni saa jokainen käyttää kielikuviakin, raflaavia, vähemmän raflaavia, mauttomia, tai vähemmän mauttomia. Jos loukkaantuu jostain niin peili on yleensä se lähin kumppani joka voisi auttaa. Palstan sääntöjen rikkomiset saati lain sellaiset sitten erikseen.
OK, nyt aukesi mulle, muistan sen keskustelun, en olisi muistanut milloin. Ehkä muillakin oli vaikeuksia. Minusta on ko. toimintaan viittailu melko mautonta, mutten tainnut moralisoida silloin enkä ois jaksanut nytkään.

Tänään oli taas lehdistötilaisuudessa niin konsensus ja kehuivat Kerhon peliä molemmat valmentajat, kuten Kukkonenkin Yle puheella. Frimanilla oli paras haastattelu, jossa totesi sen tasoitusta edeltäneiden minuuttien ollen hyvää, mutta homman kaatuneen sen jälkeen. Ja että oltiin kaikessa jäljessä ja huomiseksi kehiteltävä jotain.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
OK, nyt aukesi mulle, muistan sen keskustelun, en olisi muistanut milloin. Ehkä muillakin oli vaikeuksia. Minusta on ko. toimintaan viittailu melko mautonta, mutten tainnut moralisoida silloin enkä ois jaksanut nytkään.

Tänään oli taas lehdistötilaisuudessa niin konsensus ja kehuivat Kerhon peliä molemmat valmentajat, kuten Kukkonenkin Yle puheella. Frimanilla oli paras haastattelu, jossa totesi sen tasoitusta edeltäneiden minuuttien ollen hyvää, mutta homman kaatuneen sen jälkeen. Ja että oltiin kaikessa jäljessä ja huomiseksi kehiteltävä jotain.
Minulla ei ole mitään moralisointia vastaan jos sitten pysyy linjassaan loppuun asti. Mitä tulee taas lehdistötilaisuuteen, niin minusta toi Manner jotenkin tietää, että Antti ei ole ehkä ihan nopein kaveri, tai sellaisen kuvan olen saanut esim. YLE:n niistä eurohockeytourin jutuista. Ja nyt iso iso huomautus! Minä en sano, en väitä, enkä pidä määrätynlaista harkitsevuutta ja pohdintaa tai hitautta ihmisessä pahana piirteenä. Jotkut vain ovat luonnostaan sellaisia ja se ei tarkoita, että he olisivat vähemmän älykkäitä, usein jopa päin vastoin, kuin ne sanavalmiit.

Olen vain joutunut toteamaan, että en ole ihan varma onko Pennanen aina ihan valmis noihin haastatteluihin, kun se oma mediassa näkyvä kuva ei välttämättä ole ihan kaikista ekstrovertein toisin kuin esim. Manner on. No tämä me tullaan näkemään sitten U20 kanssa. Enkä tässä nyt kritisoi ja ketjukin siinä mielessä väärä, mutta ehkä kannattaisi vähän treenata niitä ulosanteja ja tyytyä jargoniin. Ja en ole sitä mieltä, että Pennanen esiintyisi huonosti, allekirjoittaneelle siinä vain jokin vähän jää usein piippuun tai vailinaiseksi, ikäänkuin herralla olisi enemmän sanottavaa mutta ei osaa pukea siinä hetkessä sitä sanoiksi.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Muistaakseni myös @BlackWolf - sinänsä hyvin asiantunteva, joskin mielipiteissään usein varsin kärkäs kirjoittaja - on joskus ollut huolissaan siitä, miten lapset ja nuoret saadaan houkuteltua Kerhon kannattajiksi. Itse en edelleenkään usko, että erilaisten mauttomuuksien käyttäminen oman suosikkiseuran pelisuorituksia arvioitaessa mitenkään lisäisi seuran vetovoimaa. Tämä on vähän kuin menneiden aikojen Sikakatsmo vs. nykyinen kannattajakatsomo. Arvostella saa, mutta tapoja kannattaa itse kunkin harkita. Pienten lasten isänä - joo, vedin isäkortinkin esiin - toivon, että kun lapseni joskus lukemaan opittuaan toivottavasti innostuvat myös seuraamaan Kerhoa eri medioista ml. Jatkoajan keskustelufoorumi, he kohtaavat asiallista kirjoittelua. Ei minulla muuta aiempien kannanottojeni lisäksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Muistaakseni myös @BlackWolf - sinänsä hyvin asiantunteva, joskin mielipiteissään usein varsin kärkäs kirjoittaja - on joskus ollut huolissaan siitä, miten lapset ja nuoret saadaan houkuteltua Kerhon kannattajiksi. Itse en edelleenkään usko, että erilaisten mauttomuuksien käyttäminen oman suosikkiseuran pelisuorituksia arvioitaessa mitenkään lisäisi seuran vetovoimaa. Tämä on vähän kun menneiden aikojen Sikakatsmo vs. nykyinen kannattajakatsomo. Arvostella saa, mutta tapoja kannattaa itse kunkin harkita. Pienten lasten isänä - joo, vedin isäkortinkin esiin - toivon, että kun lapseni joskus lukemaan opittuaan toivottavasti innostuvat myös seuraamaan Kerhoa eri medioista ml. Jatkoajan keskustelufoorumi, he kohtaavat asiallista kirjoittelua. Ei minulla muuta aiempien kannanottojeni lisäksi.
Herra varmaan on sitten hyvä ja jatkaa valitsemallaan linjalla ihan kaikkia kirjoittajia kohtaan? Vai oliko tämä sellainen kävin ulisemassa yhdelle käyttäjälle, mutta kun usea tekee saman niin vetäydyin piiloon kihisemään kiukusta kommentti? Tästä vähän tulee sellainen kuva, että itse asiassa se agenda olikin tarttua yhden nimimerkin juttuihin, eikä siihen mistä puhuttiin, kun se agenda lakkasi sillä sekunnilla kun sen saman asian teki muut kuin se yksi nimimerkki. Toki saathan itse selitellä asiaa miten haluat, myös itsellesi. Minäkin saan aivan vastaavasti hieman hymähdellä sille tavalle toimia missä agendan julistus lakkaa sillä sekunnilla kun nimimerkki ei sovikkaan agendaan.

Vai käännetäänkö toisin päin, eli siis ei voikkaan olla loukkaantuvinaan kun sen asian sanoo sellainen nimimerkki mitä kohtaan ei halua hyökätä. Tokihan siis olet voinut tässä 3 kuukauden aikana yllättäen kasvattaa paksumman nahan internetin suhteen ja nyt ei yllättäen enää mauttomat asiat olekaan mauttomia, vaikka tosin omassa viestissäsi sen juuri kumosit. Tosin sen vittuiluryöpyn teit vain kerran, eli jotain lienee laantunut, kun enää ei useamman henkilön toiminta aiheuttanut mitään reaktioita, vaan vasta reagoit kun minä asiasta mainitsin.

Joku voisi pitää hieman huvittavana moista käytöstä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Aika paljon raiskaus juttuja sai taas vaihteeksi lukea. Melkoinen ulina alkoi viimeksi kun näin tapahtui. Missähän lienee ulisijat tällä kertaa. Niin on mautonta, kun joukkuekin pelaa päin honkia.
Se, että raiskausta, seksuaalista tahdonvastaista väkivaltaa, jota vastaan sivistyneissä länsimaissa pitäisi toimia ihan jokaisen niin sanoin kuin teoin, käytetään puolihuolimattomana metaforana jonkin Liigan hupiottelun tapahtumille tai tulokselle, on mielestäni vastenmielistä, mautonta, ala-arvoista, surullista ja noloa. Ihan kaikissa tilanteissa ja joka kerta.

Aivan se ja sama, onko Kerho voittava vai häviävä osapuoli.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Herra varmaan on sitten hyvä ja jatkaa valitsemallaan linjalla ihan kaikkia kirjoittajia kohtaan? Vai oliko tämä sellainen kävin ulisemassa yhdelle käyttäjälle, mutta kun usea tekee saman niin vetäydyin piiloon kihisemään kiukusta kommentti? Tästä vähän tulee sellainen kuva, että itse asiassa se agenda olikin tarttua yhden nimimerkin juttuihin, eikä siihen mistä puhuttiin, kun se agenda lakkasi sillä sekunnilla kun sen saman asian teki muut kuin se yksi nimimerkki. Toki saathan itse selitellä asiaa miten haluat, myös itsellesi. Minäkin saan aivan vastaavasti hieman hymähdellä sille tavalle toimia missä agendan julistus lakkaa sillä sekunnilla kun nimimerkki ei sovikkaan agendaan.

Vai käännetäänkö toisin päin, eli siis ei voikkaan olla loukkaantuvinaan kun sen asian sanoo sellainen nimimerkki mitä kohtaan ei halua hyökätä.

Minä en ryhdy toistaiseksi tämän enempää palstapoliisiksi. Esittämäni mielipiteet ovat kaikkien luettavissa. Anteeksi, jos kovaa tekstiä muista suoltava persoonasi ei kestä henkilökohtaista arvostelua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Se, että raiskausta, seksuaalista tahdonvastaista väkivaltaa, jota vastaan sivistyneissä länsimaissa pitäisi toimia ihan jokaisen niin sanoin kuin teoin, käytetään puolihuolimattomana metaforana jonkin Liigan hupiottelun tapahtumille tai tulokselle, on mielestäni vastenmielistä, mautonta, ala-arvoista, surullista ja noloa. Ihan kaikissa tilanteissa ja joka kerta.

Aivan se ja sama, onko Kerho voittava vai häviävä osapuoli.
Toki saat tätä mieltä olla. Minua vain huvittaa miten tälläiset purskahdukset jotenkin "sattuu" tulemaan esiin kun yksi nimimerkki sellaista termiä käyttää ja sitten kun esim. tänään sitä käytti useampikin ja toisin kuin allekirjoittanut, niin ihan suoraan, niin se ei olekkaan mikään juttu. Tai ainakaan kommentoinnin arvoinen asia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä en ryhdy toistaiseksi tämän enempää palstapoliisiksi. Esittämäni mielipiteet ovat kaikkien luettavissa. Anteeksi, jos kovaa tekstiä muista suoltava persoonasi ei kestä henkilökohtaista arvostelua.
Anna tulla vaan. Niin kauan kuin oma toimintasi kestää väittämäsi teesit tekojesi taustalla. Sitten kun tekosi on pelkkää ad hominem tyylistä ajojahtia niin, no anna tulla vain on nahka kestänyt tähänkin asti. Taisi osua vaan maaliin ja upota kun se oma agenda taustalla tuli julki. Minä nautin joka kerta kun kaltaisesi "palstapoliisina" itseänsä tituleeraava jää kiinni siitä, että kyseessä olikin vain henkilökohtainen hyökkäys ja agenda lakkasi sillä sekunnilla kun sen saman teki joku muu.

Kiitos tästä viihteestä ja hyviä yön jatkoja sinne.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Anna tulla vaan. Niin kauan kuin oma toimintasi kestää väittämäsi teesit tekojesi taustalla. Sitten kun tekosi on pelkkää ad hominem tyylistä ajojahtia niin, no anna tulla vain on nahka kestänyt tähänkin asti. Taisi osua vaan maaliin ja upota kun se oma agenda taustalla tuli julki. Minä nautin joka kerta kun kaltaisesi "palstapoliisina" itseänsä tituleeraava jää kiinni siitä, että kyseessä olikin vain henkilökohtainen hyökkäys ja agenda lakkasi sillä sekunnilla kun sen saman teki joku muu.

Kyllä minä olen aika paljon ollut kanssasi samaa mieltä monista asioista ja myös peukutellut kirjoituksiasi, joten turha sinun on alkaa marttyyriksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kiitos tästä pyllistyksestä kannattajien ja kotiyleisön suuntaan.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taas vituttaa. Voutilaiselle pariin viime kotipeliin jo 10 sisään. Joukkue on kuin ripulipaska kentälle levitettynä. Miksi ajan tunnin päästä katsomaan tätä?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onko yksikään Kerhon haasto onnistunut tällä kaudella? Toivon totisesti, että Liigaankin otettaisiin sanktiot huonoista haastoista. Kakkosta vaan kehiin, tai vaihtoehtoisesti opetellaan vittu pelaamaan se oman maalin edusta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kiitos tästä pyllistyksestä kannattajien ja kotiyleisön suuntaan.

Kyllä. Kiitos tästä Kerho. Katsoin Kärpät kotipelin loppuun asti, ihan myötäeläen. Enää en. Nyt olisi peiliin katsomisen paikka. Taas huomaa että elämässä olisi muutakin, tässä kuukausi ollut duunissakin ilman vapaapäivää, niin ei oikein saatana jaksa. Varsinkin kun tuo Telia on niin saatanan paska lafka, kuva useimmiten päin vittua ja siihen kun lisää että Kerhoakaan ei kiinnosta, niin saa laittaa senkin pois.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Säälittävää Kerho. Ihan helvetin säälittävää.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämän kauden kerho on kaukana tillilihasta ja veljeydestä, nyt ollaan lähinnä vaahtokarkkia, pehmeetä höttöä ja jokainen vetää omaa hiihtoa. On se vittu kumma, että TAAS peli oli ohi jo ekalla minuutilla. Sen oikein näki kun päät retkahti ekan maalin jälkeen. Oltiinko takin napit auki, vai mitä, mutta valmistautuminen meni taas perseelleen.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Jos ja kun playoffit jää nyt pelaamatta tän miesflunssan vuoksi, vituttaa ennen kaikkea se, että viime kevään naamanpitelemisellä olis saanut tällä haavaa äärimmäisen hyvin vastustajia pois pelistä ja kilpailuetua.

Positiviista toki se että saa olla vielä ensi kaudellakin hallitseva mestari. Dynastia!
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Hyökkäys on sekasin kun seinäkello, alueelle pääsy kiekon kanssa liki mahdotonta, syötöt huonoja, ei ajeta maalille ja jos ajetaan ei ole kiekkoa edes kerholla, mielikuvitus poissa (poislukien Ini ja Konna), vetojen laatu luokkaa C-junnut, ei päästä tai edes yritetä päästä ripareihin. Tiilikainen on vuosisadan jäljessä valmentamisessa, ainakin tähän mennessä kohdattujen joukkueiden valmentajiin.

Nenonen ei varmastikkaan mikään kova äänisin kapteeni ole, mutta jumalauta jonkun siellä kopissa pitäisi nyt ärähtää ja ottaa homma haltuun. Nenonen muutenkin tappanut omalla tekemisellään tuon 1 ketjun.

Toivon että siellä ei ole jo Konna toinen jalka ovesta ulos, kun huomannut minkä valmennuksen alaiseksi on itsensä laittanut.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Sen lisäksi että vituttaa peli, niin alkaa vituttaan Mankinen ja 100k+€ palkka.

Kyllä, mutta tiedän tekeväni väärin, kun edes mietin kuinka paljon Pennanen olisi tuolla nipulla saanut aikaiseksi. Mankinenkin olisi varmasti hieman erinäköinen, mikäli valmentaja saisi ylipäätään jotakin tolkkua tuohon hyökkäykseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös