Menee kannattajilla sen verran jo tunteisiin, että alkaa tuo keskinäinen kinastelu ja se ei ole koskaan kivaa. Ja se siis vituttaa, ei niinkään se muu mitä tässä nyt kirjoitan. Kun on valmistautunut, se ei vituta, mutta keskinäinen turha nahina vituttaa. Samaa joukkuetta me kannatetaan, vaikka samoja mielipiteitä ei jaettaisikaan.
Muakin vituttaa, meinasin jo avata Pennaselle kenkää ketjunkin, kun kukaan ei oikeasti uskalla, kun se olisi ns. palstaitsemurha. Sen verran on joillain noussut Pennanen hattuun, että pakko on ihmetellä tätä kokonaisuutta. YV paskaa jo toista kautta. Nyt ei enää päästä edes omista liikkeelle, välimatkat venyy, joukkue täys lupauksia ja kukaan ei ole kehittynyt yhtään jne. Toki me voidaan aina syyttää kokeneita pelaajia, mutta kovaa on, jos 9 NHL varausta ja kaikki esiintyy kentällä kuin junnut, eikä edes niin hyvin, koska joskus A:sta on tullut ihan Kerhossakin joku stunttaamaan ja painanut jopa ekaan peliin jonkun pisteenkin. Nyt kaikki vaeltelee varjojen mailla. Niin ja se ketju, no mä olen asennoitunut tähän kauteen niin että hyvä jos säälipleijareissa ollaan, ei tyydytä peliesitykset, mutta kun ei voi lähteä mopolla motarille. Ihan karmeaa paskaahan toi on ja mä en näe mitä Pennanen selvästi näkee, enkä jaa käsityksiä kentällisistä, tai oikeastaan enää mistään muustakaan, mutta ihan se ja sama. Palstaitsemurhaa ei toki tarvitsisi enää tehdä, kun nega mä olen kuitenkin ja se leima ei lähde.
Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Se kyllä hymyilytti ja hymyilyttää edelleen, kuinka se paska Lahti pisti vähän maalintekijän osumaa peliin, ettei nyt ihan unohtuisi se potentiaali, jos tuolla toimisi oikeastaan yhtään mikään. Kuherruskuukausi meni jo Pendo, nyt pitäis oikeasti olla rukkaset käsissä, vaan ei siltä näytä. Matka jatkuu.