Tälle palstalle on pesiytynyt kiusaamiskulttuuri ja se on kyllä häpeällistä. Tollaset ressukat jotka laittaa yksityisviestinä jotain kuraa ja henkilökohtaisuuksia pitäis kyllä siivota helvettiin täältä kokonaan.En tiedä ketjun oikeellisuudesta mutta antaa mennä.
Olikohan Tapparan voitto ja pullo kossua(saattoihan äiti viedä pleikkarin ohjaimenkin) syynä kun joku päätti viestin muodossa jakaa minulle viisauttaa viestin kautta.
En tiedä mitään lätkästä, en ymmärrä maalivahdeista mitään(ehkä ymmärrän vähän..) ja valmennuksesta en tietenkään sen siunaamaa ymmärrä. No näitä on vuosien aika muutama tullut ja näistä nyt ei niin jaksa välittää, joskus on jollain vaan pahamieli...
Mutta laitoin tuonne yleiselle puolelle pienistä uniongelmista niin tähän viitattiin ja toivottiin sitä ja tätä. Meni jo aika helvetin mauttomaksi. Jos on noin paljon ahdistaa minun negapetteriys niin varoitan jotta elämä vielä saattaa joskus iskeä vastapalloon, suosittelisin käymään juttelemassa jossain.
Mutta enemmän vielä mauttomuuden ylitti kun toivottiin muksulle(isojahan nuo jo ovat, mutta muksuja ovat minulle) myös sitä tätä ja epäonnea. Olen siis joskus tuonut ilmi jotta niitä muksuja on. Tämä ylitti jo kaikki rajat mitä minullakin sattuu olemaan. Suosittelen siis käymään juttelemassa jossain.
On siis aika ottaa itse pieni aikalisä tältä palstalta, vähän käy tunteisiin itsellä tuollainen. Tämä on kuitenkin keskustelupalsta missä tulisi sallia mielipiteet vaikka ne omista poikkeaisivatkin ja eivät hirveästi lakeja ja määräyksiä riko. Ei vaan toivoisi tuollaisia höpötyksiä juuri keneltäkään, pahoittelen jos noin olen jonkun mielen pahoittanut.
Katsotaan jos syksymmällä jaksaisi vääntää kausiveikkaukset ja alkaisi otteluennakoihin/raportteihin panostaa. Seuraillaan jos ihmisten mieli rauhoittuu.
Kevään jatkoja negapettereille siinä missä positiivareillekkin.
Sunnuntai
Pidän sua itse myöskin hyvänä kirjoittajana ja toivottavasti teet paluun joskus.