Negapetterit vs. Jees-miehet: Suuri ”mitään ei saa enää sanoa” –ketju

  • 23 295
  • 183

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
En tiedä ketjun oikeellisuudesta mutta antaa mennä.

Olikohan Tapparan voitto ja pullo kossua(saattoihan äiti viedä pleikkarin ohjaimenkin) syynä kun joku päätti viestin muodossa jakaa minulle viisauttaa viestin kautta.

En tiedä mitään lätkästä, en ymmärrä maalivahdeista mitään(ehkä ymmärrän vähän..) ja valmennuksesta en tietenkään sen siunaamaa ymmärrä. No näitä on vuosien aika muutama tullut ja näistä nyt ei niin jaksa välittää, joskus on jollain vaan pahamieli...

Mutta laitoin tuonne yleiselle puolelle pienistä uniongelmista niin tähän viitattiin ja toivottiin sitä ja tätä. Meni jo aika helvetin mauttomaksi. Jos on noin paljon ahdistaa minun negapetteriys niin varoitan jotta elämä vielä saattaa joskus iskeä vastapalloon, suosittelisin käymään juttelemassa jossain.

Mutta enemmän vielä mauttomuuden ylitti kun toivottiin muksulle(isojahan nuo jo ovat, mutta muksuja ovat minulle) myös sitä tätä ja epäonnea. Olen siis joskus tuonut ilmi jotta niitä muksuja on. Tämä ylitti jo kaikki rajat mitä minullakin sattuu olemaan. Suosittelen siis käymään juttelemassa jossain.

On siis aika ottaa itse pieni aikalisä tältä palstalta, vähän käy tunteisiin itsellä tuollainen. Tämä on kuitenkin keskustelupalsta missä tulisi sallia mielipiteet vaikka ne omista poikkeaisivatkin ja eivät hirveästi lakeja ja määräyksiä riko. Ei vaan toivoisi tuollaisia höpötyksiä juuri keneltäkään, pahoittelen jos noin olen jonkun mielen pahoittanut.

Katsotaan jos syksymmällä jaksaisi vääntää kausiveikkaukset ja alkaisi otteluennakoihin/raportteihin panostaa. Seuraillaan jos ihmisten mieli rauhoittuu.

Kevään jatkoja negapettereille siinä missä positiivareillekkin.

Sunnuntai
Tälle palstalle on pesiytynyt kiusaamiskulttuuri ja se on kyllä häpeällistä. Tollaset ressukat jotka laittaa yksityisviestinä jotain kuraa ja henkilökohtaisuuksia pitäis kyllä siivota helvettiin täältä kokonaan.

Pidän sua itse myöskin hyvänä kirjoittajana ja toivottavasti teet paluun joskus.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Julkiseksi vaan, jos jengi dissaa yksityisviesteillä. Kyllä pieni provo kuuluu tänne, mutta jos sitä ei omalla julkisesti kehtaa kirjoitaa, niin on parempi olla laittamatta.
Samaa mieltä. Jonkun verran tullut eri käyttäjiltä näitä viestejä, että laitetaan privana täyttä paskaa. Rohkeasti vaan nimimerkit viesteihin niin varmasti saadaa tällainen loppumaan/vähenemään.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Samaa mieltä, että nimet kehiin vaan. Tollasta tarvitse kenenkään kestää ja nimen tuntua julki saisi hävetä.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Yhdyn ylläoleviin ja totean, että jos palstan viestit ja nimimerkit kismastuttaa liikaa, on lääkkeenä jättää tämä verkkosivusto avaamatta. Meidän pitäisi muutenkin yrittää ymmärtää paremmin eriäviä mielipiteitä, mutta se, että olet vahvasti erimieltä ei oikeuta henkilöön menemistä ja ikävien yksityisviestin lähettämistä. Jos joku asia tuntuisi ikävältä asialta kertoa kasvotusten, ei sitä kannata myös viestiinkään kirjoittaa.
Koitetaan olla parempia tämänkin asian suhteen, jookosta?
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@sunnuntai @Brooklyn

Minä kirjoitin aikaisemmin aika paljon tänne, mutta into ja kiinnostus pikkuhiljaa hiipui ja joskus vuosi sitten loppui oikeastaan kokonaan. Keskustelun taso oli sellainen ja on edelleenkin ja nyt tarkoitan koko palstaa. Tällainen keskustelupalsta olisi kiva, jos keskustelun taso vain olisi korkeampi. Enkä nyt tarkoita, että pitäisi aina ja kaikesta kirjoittaa jotain syväluotaavaa analyysiä. Asioista saa tietenkin olla eri mieltä ja erilaisia näkemyksiä saa esittää. Joskus vain tuntuu, että keskustelu on alle kaiken tason.

Jossain vaiheessa lopetin kokonaan täällä käymisen ja nyt tein pienen come backin ainakin hetkeksi, mutta voi olla, että lopetan kokonaan ja poistan profiilini. Täällä tuntuu olevan mahdotonta saada aikaiseksi järkevää keskustelua.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Ei muuta kuin ilmoitus moderaattoreille tuollaisista häiriköistä, niin uskon että modet kyllä poistavat tuollaisten Jatkikselle kuulumattomien henkilöiden kirjoitusoikeudet.
Kyllä asioista saa olla eri mieltä. Eihän sitä muuten keskustelua saisikaan aikaiseksi.
Mutta tuollaiset negatiiviset yksityisviesti kommentit, jotka liittyvät kirjoittajan lapsiin ja muuhun perheeseen ja toivotaan jotain pahaa, ne eivät vaan kuulu tänne, eikä minkäänlaiseen muuhunkaan keskustelufoorumiin.
Tsemppiä @sunnuntai äläkä ainakaan lopullisesti häviä mihinkään, sinun kommenttejasi kaivataan täällä.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Täytyy kompata tässä edellä kirjoittaneita. Jos edes tulee mieleen kirjoittaa ex temporee jotain yksityisviestejä sellaiseen negatiiviseen sävyyn, että viestiä ei voi suoraan threadiin kirjata, kannattanee hengittää muutaman kerran syvään ja miettiä uudelleen.

Mun mielestä tälläkin palstalla on jokaiselle aktiivisemmalle tietynlainen rooli muodostunut, mikä on ainakin mun mielestä varsin hyvä juttu. Aurajoen korostuneen kriittiset viestit, jota Spine komppaa omalla hieman pehmeämmällä otteellaan. Kettuherran kvartaalijulkaisut ja analytiikka, Suurmestarin pidemmät ja syvemmät tilannekatsaukset, team kannattajatoiminta eCiuj:n ja Jaakon johdolla. Ja tässäkin nyt vain muutama Tepsin palstaa värittävä sekä sisältöä ja keskustelua luova nimimerkki nostona, äkkiseltään sen +20 kirjoittajaa voisi nimetä tietyin vahvuuksin. Kokeneita palstakonkareita mm. sunnuntain ja Centre Bellin ohella tunnistaa useiden vuosien ajalta, vaikka monella viestien määrä onkin vähentynyt.

Loppukaneettina, annetaan siis jokaisen pelata omilla vahvuuksillaan ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä. Kaikki osallistujat vähintään jollain tasolla tuottavat edelleen keskustelua, joka lienee palstan tarkoitus ja tavoitekin. Sopiva vastakkainasettelu ja kritiikki mielipiteiden välillä on suotavaa ja tarpeellista, mutta yritetään kaikki pitää herrasmiessäännöt mielessä!
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tamin sanoin (niille ns. "unisille" pölöille jotka jotain yksityisviestejäkin käyttävät @sunnuntai:n mainitsemalla tavalla tai ylipäänsä ulisevat tietyn henkilön kirjoituksista): argumentoikaa! Jätetään henkilöön menevä kettuilu / kiusaaminen pois. Tosiaan tämä on ennen kaikkea jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta. Erilaisia ajatuksia ja mielipiteitä luulisi tänne mahtuvan. Ja maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita, lopulta...Niin ja se ignore-toimintokin on jos liikaa menee joku tunteisiin. Peace.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös