Milwaukee jatkoi tauon jälkeen sitä rataa mihin Utah jäi kolmosissa.Koko NBA-kauden ennätysmäärä kolkkeja ekaan puoliskoon, huhheijaa.
Ja nyt ero on taas 17 pistettä.33 pisteen ero kaventunut 10 pisteeseen ennen viimeistä neljännestä. Bucksin livekerroin 3.5 houkuttelisi kyllä isosti.
Ei taida sarjassa olla Jazzia paremmassa vireessä olevia joukkueita kolmea enempää.Noh, onneksi en tuohon koskenut. Jazz alkoi taas pelaamaan viimeisen neljänneksen alussa.
Hyvään vireeseen äitynyt ja nyt tulossa viides voitto kuuteen otteluun, ja kahdeksan kasassa viimeisestä kymmenestä.
No joo, Celtics oli edellisenä iltana pelannut jatkoaikamatsin Minnesotaa vastaan, ja silloin Tatum, Brown ja White pelasivat yli 40 minsaa kukin ja Holidaykin 39.54. Joten ei se yllätys ole, että kun pelin startti on heikko ja vastustajalla taas natsaa kaikki, niin koutsi tekee järkevän ratkaisun antaa lepoa näille edellisenä iltana paljon pelanneille.Bostonin avausviisikko jäi ilmeisesti hieman jyrän alle Bucksia vastaan. Koko avausviisikolle, Tatum - Brown - Porzingis - White - Holiday yhteensä 31pistettä ja 12 levaria. Ilmeisesti pyyhe Bostonin toimesta heitetty kehiin suht aikaisin. Ihan normi 43 pinnaa eroa puoliajalla.
Ei oo kyl Dallas vielä takana.Utahin takana Dallas, Lakers ja Golden State. Eikös tuolla pitäisi olla ihan kärjessä sarjataulukossa? Surullisessa jamassa entiset huippujoukkueet. Enhän mä siis oikeasti NBA:ta seuraa, mutta silti.
235 on pyhä.Ei oo kyl Dallas vielä takana.
On se text-tv s. 279. Tosin se on virhe.Ei oo kyl Dallas vielä takana.
Mulla on kirjanmerkki luurin appissa Laurin pisteisiin. Tää siksi, että änäripelit spoilataan usein otsikkosivuilla. Ja onhan toi kokonaisuutena paras tulospalvelu. Ikinä. Missään.Minä en ole juuri käyttänyt teksti tv:tä viimeiseen varmaan vuosikymmeneen, joten tämmönen hienous oli mennyt täysin ohi :D
Kuinka moni osaa edes luetella 14 Utahin pelaajaa nimeltä? Tämän kauden pelit katsoneena se tuottaa silti paljon vaikeuksia.
Eikö tuosta puutu Kessler ja Clarkson ainakin isommista nimistä. Toki en itse olis varmaan heidän lisäkseen osannut sanoa kuin Markkasen, Sextonin, Dunnin, Collins ja Olynyk. Kuka tuo Williams on?Markkanen
Fontecchio
Williams
Dunn
Sexton
-Agbaji
-Keyonte George (junnu pointti, hieman epäilyttää tämä nimi)
-Olynuk
-Sensabaugh
-Hendricks
-Jurtseven
-Juzang
-Filippiiniläinen takamies joka tekee pisteitä, ei vaan tule nimi mieleen
-Horton Tucker
Tulee katsottua joka pelin jälkeen box score, myös tänään aamulla.
Piti testata miten tämä onnistuu, en varmasti olisi muistanut tuota Sensabaughia jos ei olisi tänään aamulla tuloksia katsonut.
Mutta tässä Utahin nousussa huomaa erityisen hyvin sen että kyse on joukkuepelistä ja hyvällä kutinalaisella pelillä on mahdollista voittaa pelejä vaikka pelaajat ei olisi niin hyviä.
Eikö tuosta puutu Kessler ja Clarkson ainakin isommista nimistä. Toki en itse olis varmaan heidän lisäkseen osannut sanoa kuin Markkasen, Sextonin, Dunnin, Collins ja Olynyk. Kuka tuo Williams on?
Kyllä ne ottelulähetykset on jälkikäteen katsottavissa, 7vrk ennen katoamistaan.Ruutu+ näköjään näyttää ensi yön Jazz- Lakers matsin suorana.
Onko tietoa näkeekö koko pelin huomenna tallenteena vai vain klipit Markkasesta?
On vähentynyt. En nyt lukuja muista kuinka paljon, mutta tälle kaudelle sorvattiin uusi sopimus ja pelimäärä väheni viime kaudelta.Kyllä ne ottelulähetykset on jälkikäteen katsottavissa, 7vrk ennen katoamistaan.
Ei ole kyllä NBAta juuri ehtinyt seurata, joten siksi itselle tuo Ruutu riittää varsin hyvin. Tänään aamulla ajattelin, että sieltä voisi jonkun pelin katsella. Hieman yllätyksenä tuli, että tuorein tallenne oli 7.1. Cavs-Spurs. Onko Ruudun NBA-tarjonta vähentynyt?