Ja kaikki mitä urheilutoimittajat sanovat on aina totta?
Jos sinulle "näyte lähde"-keskustelu on lapsellista, se vain osoittaa sitä että olet ehkä viettänyt vähän liian pitkään jenkkilässä, missä tunnetusti lähdekritiikki on vähemmän suosittua. Tai no, kaitpa sieltä vieläkin löytyy redneckejä, jotka uskovat sinisin silmin Irakin suunnitelmiin tuhota USA ydinaseilla.
Se siitä siis.
Ei kylla taa oli varjo sun kaikkien aikojen paras kirjoitus, hands down! Pakko quotata. Olisin meinaan kirjoittanut sulle jo hieman aiemmin, mutta kun piti vaihtaa taa nappis. Kahvi ei tehnyt hyvaa sille... :-(
"Nayta lahde" -heitot tulee nailla keskustelupalstoilla aina niilta, joilta argumentit alkaa olla loppu. Se on nahty monet kerrat. Se on ikaan kuin se viimeinen heitto ja toive, etta josko saisin viela ton nalkkiin "huijaamisesta" ja omiensapuhumisesta. Se, jos sa et usko mita ma jostain tallasesta asiasta taalla kerron, niin ei silla niin valia ole. Ei sun tarttekaan. Enhan ma taalla naita sulle ole todistelemassa. Muista nyt kuitenkin ennen kuin tukehdut iloos, etta ma seuraan aika helvetisti tota NBAta, niin tv:sta, muualta mediasta kuin livenakin. Lisaksi olen nyt uuden toimeni "ansiosta" tutustunut muutamaan pelaajaan, heidan perheenjaseniinsa ja koutsiin. Ei paljoa ole siis pohjaa jauhaa NBAsta, mutta hieman kuitenkin. Ei kannata siis ihan kaikkea paskaksi epailla mita 1Timer taalla kirjottaa. Blazer-jutut on usein varitettyja, sen myonnan, mutta minkas faniudelleni voin ;-)
Nama sun tarkoittamat "urheilutoimittajat" ei muuten ole mitaan tapiosuomisia ja bubiwalleniuksia taalla. Ma en tieda kuka niita sun internetista katsottuja matseja yleensa selostaa, mutta taallahan ESPNn, TNTn seka ABCn matsit selostaa poikkeuksetta vapaalla olevat NBA-koutsit ja lopettaneet pelaajat. Jeff Van Gundeista Reggie Millereihin ja kaikkea siita valilta. Skaala on siis laaja. Ja kutsu vaan mua holmoksi, mutta jotenkin ma tykkaan luottaa naitten tyyppien "insidereihin" ja juttuihin. Tuntevathan naa kundit henk koht, jos ei nyt ihan kaikkia, niin useimmat pelaajat, valmentajat ja paattajat. Vastaavasti studiossa sitten vaikuttaa sellaset legendat kun Ernie Johnson, Kenny Smith ja Charles "tight shorts" Barkley. Vierailevina "tahtina" aina valilla Magic Johnsonia ja Millerin Reggiea, ja nyt viimeksi D-Wadea. Jotenkin musta vaan tuntuu, etta naihin jannuihin voi luottaa niin pelianalyyseissa, uutisissa kuin inside-jutuissakin. En tieda, tuntuu vaan silta...
Ja tosiaan, taalla on edelleen (sano vaan) juntteja, jotka uskovat vaikka tohon sun mainitsemaan asiaan. Mutta mitas me niista. Ne ei oo ennenkaan heiluttaneet ainakaan meikalaista. Toivottavasti ei suakaan. Ja jos on, niin ei keskustella niista tassa toikissa, jossa aiheena on NBA koripallo, ei joku sota, sen syyt ja juntit.
PS. Olen ollut taalla vasta 4 vuotta, joten en osaa ainakaan itse sanoa olenko ollut liian kauan vai vasta sopivasti. Belgiassa asuin 8 vuotta ja se oli eittamatta liian kauan se. Mutta mitas me siitakaan. Mulle ei naa maat niin merkkaa mitaan. Onhan noissa tullut useammassa asuttua ja oltua...