NBA 2K -pelisarja

  • 47 428
  • 223

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Olen oikeastaan vasta nyt herännyt MyLeaguen hienouteen. Latasin kauden 2009-2010 kokoonpanot ja aloin siis periaatteessa pelaamaan NBA:ta uusiksi tuosta kaudesta lähtien. Pudotuspelijoukkueiksi valikoituivat samat kuin oikeassa elämässä, paitsi Washington Wizards yllätti sijoittuen itäisessä konferenssissa kolmanneksi ja edeten lopulta Gilbert Arenasin huikeiden otteiden avulla finaaleihin asti, jossa San Antonio Spurs oli kuitenkin liian vahva otteluvoitoin 4-1. Offseasonilla oli sitten luvassa mm. LeBronin "decision", ja LBJ päätyi valitsemaan Spursin. Spursilla on nyt joukkueessaan siis Duncan, James, Parker ja Ginobili, joten kaikki paitsi mestaruus on pettymys. Texasilaiset ovatkin aloittaneet kauden odotetun vahvasti voitettuaan 31 pelistä 27. Idässä kärkipaikkaa pitää Chicago Bulls recordilla 29-3, joten heidän avauksensa on ollut vieläkin parempi.
Toi olikin hauska idea. Löysin 1994-1995 kauden rosterin ja aloitin Knicksiä rakentamaan. Eka kausi meni suoraan simuloidessa.
Bulls mestari ja Jordan MVP niin runkosarjassa kuin finaaleissa jossa kaatui Rockets voitoin 4-1.
Shaq oli vapaana agenttina, mutta ei tarttunut syöttiin.
Toisesta kaudesta alkaen voisi vähän enemmän manageroida ja rakentaa joukkuetta. 96 Draftissa olisi Kobe tarjolla joten sitä tavoitellaan.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Hieman etsintää se vaati, mutta lopulta löytyi hyvin tarkasti toteutetut rosterit niin pelaajien, kuin sopimusten ja joukkueen johdonkin suhteen kaudelle 1999-2000. Tarkoituksena siis pelailla NBA:ta uusiksi tuosta kaudesta lähtien ja ensimmäinen kausi on jo paketoitu, kun Knicks voitti finaaleissa Sunsin otteluvoitoin 4-2 ja Patrick Ewingin ura sai arvoisensa kruunun. Draftissa Kenyon Martin varattiin Phillyyn ja Suomikoriksen tähän asti suurin lupaus Hanno Möttölä ensimmäisen kierroksen loppupuolella Lakersiin antamaan tulitukea Kobelle ja Shaqille.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tarjoaako 2k21 mitään uutta verrattuna 2k20 peliin. Vähän polttelisi ostaa PS4/PC

Todella vähän. Ovat keskittyneet tähän "next gen" -versioon ja se näkyy. Hieman parempia animaatioita ja uudet tarinat urassa, mutta muuten mennään samalla.

Julkaisussa ei ollut edes mahdollista aloittaa ensimmäistä kautta offseasonilta ja juuri pidetty draft oli vasta 2021 syksyllä samoin kuin free agencyt yms. Todennäköisesti on nyt jo korjattu, mutta koska 2k20 saa tämän vuoden draftit ja lähes ajantasaiset rosterit niin jättäisin väliin.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uusi heittosysteemi vissiin oli kuitenkin? Lueskelin jotain juttuja, mutta tuo pitäisi varmaan itse kokeilla, että voi muodostaa mielipiteen.

Onhan siinä uusi ja hieno systeemi, mutta aika pian sen suurin osa vaihtoi takaisin vanhaan. Tietysti olen itse pelannut peliä viimeksi vajaa kuukausi takaperin ja tämän jälkeen on voinut tulla päivitystä, mutta ennen tuota vihreät releaset olivat äärimmäisen harvinaisia. Curry saattoi heittää pelissä avoimia kolmosia 1/11 ja täysin vapaassa layupissa sai olla todella tarkkana, että pelaaja ei sitä kisko ohi.

Sinänsä uusi heittosysteemi oli kyllä melko virkistävä, mutta toteutus teki ainakin pelin alkutaipaleella korien tekemisestä todella vaikeaa ja turhauttavaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onhan siinä uusi ja hieno systeemi, mutta aika pian sen suurin osa vaihtoi takaisin vanhaan. Tietysti olen itse pelannut peliä viimeksi vajaa kuukausi takaperin ja tämän jälkeen on voinut tulla päivitystä, mutta ennen tuota vihreät releaset olivat äärimmäisen harvinaisia. Curry saattoi heittää pelissä avoimia kolmosia 1/11 ja täysin vapaassa layupissa sai olla todella tarkkana, että pelaaja ei sitä kisko ohi.

Sinänsä uusi heittosysteemi oli kyllä melko virkistävä, mutta toteutus teki ainakin pelin alkutaipaleella korien tekemisestä todella vaikeaa ja turhauttavaa.
Damian Lilliard taisi todeta, että minä en ole noin huono heittämään edes pienissä pössyissä - mitä tuolla uudella heittoenginellä. Ei mennyt mistään sisään. :D
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Uusittu heittosysteemi on selkeästi suunniteltu next gen-konsoleita varten, niin paljon parempi ja helpompi se on PS5:llä.
Annan sinulle pienen haasteen.

Saat halutessasi kehua PS5:n NBA:ta, koska tämä viimeisin PS4-versio oli aivan sukka verrattuna edellisiin versioihin.

Olisi kiva kuulla kannattaako hankkia tätä NBA:ta, jos sen PS5:n sattuu saamaan vaikka joulun jälkeen.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi kiva kuulla kannattaako hankkia tätä NBA:ta, jos sen PS5:n sattuu saamaan vaikka joulun jälkeen.

Sanoisin että siinä missä PS4:n 21 vaikutti olevan piraattikopio 20:stä, tämä PS5-versio taas on kunnollinen vuosipäivitys. Tosin typeriä bugeja näyttää tässäkin olevan.Esim tänään juuri huomasin että vaikka pelaan MyCareeria 12min quartereilla, tilastojen mukaan kukaan ei pelaa otteluissa yli 14 min.

Itse olen sitä mieltä ettei nämä pelisarjat yleensä taaksepäin mene, joten jos pelistä on aiemmin pitänyt, niin pitää tästäkin. Poikkeuksena tosiaan tuo PS4 2k21. Eivät saatana olleet edes muistaneet vuosilukuja korjata kaikkiin paikkoihin (pelaajani oli Rookie of the year 2021, mutta myös scoring champion 2020), ja poistivat pelimekaniikan kannalta oleellisia osia. Puuttui mm. haastattelut joilla pystyi nostamaan joukkuekemiaa, jonka takia kemian nostaminen paskassa jengissä oli about mahdotonta kun kemian puutteen vuoksi peli oli yhtä perseilyä. Nyt nuo löytyy taas. Itse en verkossa paljon välitä pelata, eikä 2k kyllä houkuttele sitä lisäämäänkään kun matchmakingin sijaan joudut yhä pällistelemään muiden pelaamista kun ”odotat että kenttä vapautuu”. Yksi ikävä juttu on että uusi 21 pakottaa pelaamaan netissä jotta pääsee edes hankkimaan varusteita pelaajalleen. Kaikki ostokset tehdään online-kaupungissa, ja sinne ei pääse ennenkuin pelaa 3v3 tai 1v1 otteluita sen verran että rankki nousee Pro 1:seen. Itselläni se vaati kuusi 3v3 matsia.

Tämä on ollut ensimmäinen vuosi kun olen pelannut MyTeamia, jostain syystä se on nyt koukuttanut. Ainoa miinus siinäkin about pakotettu onlinepelaaminen. Ei vaan saatana jaksaisi urpoja jotka vetää ragequitit kun aloitat ottelun blokilla ja upottamalla pitkän kolmosen. Tai sellaisia jotka häviöllä ottelun vikalla minuutilla pausettavat mielummin kolme minuuttia kuin antaisivat loppusummerin soida.
 

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitkään on houkuttanut ostaa ps4:lle korispeli, kun noita tuli joskus 2000-luvun alussa pentuna pelailtua. Nyt tuli tuo parjattu 2k21 ps storessa parilla kympillä vastaan, niin laitoin lataukseen. Ilmeisesti aikalailla kopio aiemmasta versiosta, joka oli itse asiassa 60€ ps storessa, joten uudemman version sai halvemmalla. Mua ei kuitenkaan kopiot haittaa kun edellisestä pelikerrasta helposti 15 vuotta.

En oo mikään aktiivinen korisfani, en seuraa käytännössä ollenkaan. Tuossa wikipediasta vähän kertailin perustermejä esim pelipaikkoja ketä pelaa missäkin. Mikä olisi hyvä pelimuoto aloittaa tämmöiselle, jolla ihan lajin perusasiatkin vaatii kertaamista? GM mode aina kiinnostaa eniten, mutta olisiko tuo tarinamuotoinen player careee hyvä tapa opetella perusasiat kentällä ettei tarvitse heti koko Markkasen Bullsia ajaa jumboksi ja konkurssiin?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitkään on houkuttanut ostaa ps4:lle korispeli, kun noita tuli joskus 2000-luvun alussa pentuna pelailtua. Nyt tuli tuo parjattu 2k21 ps storessa parilla kympillä vastaan, niin laitoin lataukseen. Ilmeisesti aikalailla kopio aiemmasta versiosta, joka oli itse asiassa 60€ ps storessa, joten uudemman version sai halvemmalla. Mua ei kuitenkaan kopiot haittaa kun edellisestä pelikerrasta helposti 15 vuotta.

En oo mikään aktiivinen korisfani, en seuraa käytännössä ollenkaan. Tuossa wikipediasta vähän kertailin perustermejä esim pelipaikkoja ketä pelaa missäkin. Mikä olisi hyvä pelimuoto aloittaa tämmöiselle, jolla ihan lajin perusasiatkin vaatii kertaamista? GM mode aina kiinnostaa eniten, mutta olisiko tuo tarinamuotoinen player careee hyvä tapa opetella perusasiat kentällä ettei tarvitse heti koko Markkasen Bullsia ajaa jumboksi ja konkurssiin?

Varmaan siinä yhtä pelaajaa liikuttaessa tosiaan tulee tutuksi näppäimet ja heittomekaniikat jne. Siitä sitten pikkuhiljaa kokeilemaan koko joukkueen ohjaamista. Yksittäisten pelaajien heittotyylit (release-nopeus vaikkapa) vaihtelevat ja sekin tuo jo oman haasteensa. Melkeinpä hauskinta tässä on pelata, oliko se nyt MyLeague-moodi, missä voit olla GM, mutta silti pelata itse ne pelit.
 

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan siinä yhtä pelaajaa liikuttaessa tosiaan tulee tutuksi näppäimet ja heittomekaniikat jne. Siitä sitten pikkuhiljaa kokeilemaan koko joukkueen ohjaamista. Yksittäisten pelaajien heittotyylit (release-nopeus vaikkapa) vaihtelevat ja sekin tuo jo oman haasteensa. Melkeinpä hauskinta tässä on pelata, oliko se nyt MyLeague-moodi, missä voit olla GM, mutta silti pelata itse ne pelit.
Joo, aloittelin My Leaguen Atlantalla ja nyt on recordi 3-4 alkukauden jälkeen. All starilla menen ja oon itse asiassa vetänyt paikkalukituksella, kun varsinkin puolustuspeli on vielä aika vaikeaa. Atlantassa on Young vikkelä PG ja muutenkin ihan hyvä ja nuori joukkue. Pistonsia ja Bullsia vastaan on tullut voitot - tuntuu vastus vaikuttavan aika paljon, mikä on hieno asia. Vähän scouttaamalla pystyy tekemään ratkaisuja, mitkä on vastustajan heikkoudet. Hyvä peli mutta välillä turhauttaa kun puolustus vuotaa ja omat korit ei uppoa.

Shooting guard on varmaan selkein kehityskohde Atlantan rosterissa. Onko kellään heittää ehdotuksia nuorehkoista 23-26v shooting guardeista joita voisi hankkia joukkuueeseen? Kokonaisuus esim 83-86 välissä.

Edit. Hmm näköjään pitäisi olla Hunter tiimissä, missähän lie on kun ei ole mulla kokoopanossa näkynyt. Siinähän olisi mies joka voi SG:nä vetää.
 
Viimeksi muokattu:

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Itselläni edelleen 2K20 käytössä ja nyt on aika mielenkiintoinen projekti menossa. Operation Sportsin foorumilta nimittäin bongasin ketjun, jonka avaaja oli tehnyt kauden 1989-1990 kokoonpanot. Sinälläänhän tässä ei ole mitään uutta, koska näitä rostereita on 2K:n "User created" -osio pullollaan, mutta nämä ovat järjestään melko keskinkertaisia tekeleitä. Tämä kaveri on sen sijaan tehnyt ihan valtavan työn (parin muun foorumilaisen avustuksella) ja luonut ensinnäkin valtavan määrän uusia pelaajia, valmentajia, ja huomioinut myös kunkin joukkueen silloisen pelikirjan. Myös sopparit ovat kunnossa, joten tässä on ainekset aika huimalle simulaatioelämykselle.

Itselläni on nyt vuoden 1989-1990 runkosarja takana ja pudotuspelit alkamassa. Ehdottomasti suurin yllätys oli Lakersin jääminen pudotuspelien ulkopuolelle paikallisvastustaja Clippersin sen sijaan edetessä pudotuspeleihin. MVP-palkinto meni Jordanin ylivoimaisesta pistekuninkuudesta huolimatta Olajuwonille, joka valittiin myös vuoden puolustuspelaajaksi. Vuoden tulokas-palkinnon voitti puolestaan Netsin Mookie Blaylock.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Itselläni edelleen 2K20 käytössä ja nyt on aika mielenkiintoinen projekti menossa. Operation Sportsin foorumilta nimittäin bongasin ketjun, jonka avaaja oli tehnyt kauden 1989-1990 kokoonpanot. Sinälläänhän tässä ei ole mitään uutta, koska näitä rostereita on 2K:n "User created" -osio pullollaan, mutta nämä ovat järjestään melko keskinkertaisia tekeleitä. Tämä kaveri on sen sijaan tehnyt ihan valtavan työn (parin muun foorumilaisen avustuksella) ja luonut ensinnäkin valtavan määrän uusia pelaajia, valmentajia, ja huomioinut myös kunkin joukkueen silloisen pelikirjan. Myös sopparit ovat kunnossa, joten tässä on ainekset aika huimalle simulaatioelämykselle.

Itselläni on nyt vuoden 1989-1990 runkosarja takana ja pudotuspelit alkamassa. Ehdottomasti suurin yllätys oli Lakersin jääminen pudotuspelien ulkopuolelle paikallisvastustaja Clippersin sen sijaan edetessä pudotuspeleihin. MVP-palkinto meni Jordanin ylivoimaisesta pistekuninkuudesta huolimatta Olajuwonille, joka valittiin myös vuoden puolustuspelaajaksi. Vuoden tulokas-palkinnon voitti puolestaan Netsin Mookie Blaylock.
koitin aloittaa tuolla rosterilla itse myös. Peli kaatuu my leagueta aloittaessa. Onko tähän joku fixi.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
koitin aloittaa tuolla rosterilla itse myös. Peli kaatuu my leagueta aloittaessa. Onko tähän joku fixi.

Joku toinen käyttäjä oli tehnyt joitain pieniä muutoksia tuohon rosteriin, jonka oli sitten ladannut serverille. Tuo rosteri toimii ainakin itsellä, mutta se pitänee ladata suoraan My Leaguen/Seasonin/pikapelin yhteydessä, eikä luoda siitä ensin omaa savea. Pitää tarkistaa tuon kokoonpanon nimi kunhan ehdin.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tuo kokoonpano löytyy nimellä "1989-1990 MyEdit by ferrfs". Ping @SamSal
Tänks. Tällä toimi.
Utah Jazzilla lähdetään hakemaan sitä mestaruutta Stocktonille. Eka kausi rekordilla 57-15 ja 4. seed.
toisella playoff kierroksella tehtiin sitten historiaa kun 3-0 johto kääntyi 4-3 tappioon Lakersille.
Hakeem putsasi täällä myös pöydän ottamalla MVP n lisäksi DPOY ja kehittynein pelaaja palkinnon.
Philly mestari ja Barkley MVP.
 
Viimeksi muokattu:

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Free agencystä nappasin Steve Kerrin, Tony Kukocin ja Hank Gathersin joka on osoittautunut nappi hankinnaksi.
30 peliin 19.7p 9.0rb ja 2.3a
Kerr 7 pistettä ja 4 syöttöä. Kukoc ei muuta kun roskaminuutteja ole pelannut.
En ymmärrä miksi kukaan ei tarjonnut mitään Gathersista kesän free agencystä kuitenkin oli edellisen kauden kuudes mies palkinnon voittaja.
Potentiaali ei kamalan korkea tällä pelaajalla ole niin saattaa olla kauppatavaraa kuitenkin tulevina vuosina.

30 pelin jälkeen Jazz johtaa koko liigaa 25-5 rekordilla.

@Red Machine mitkä asetukset sulla käytössä. itse latasin sen ensimmäisenä olevan realistic settingsin.

E: Runkosarjan voitto 70-12 rekordilla.
Malonelle MVP
Gathers most improved
Malone 1 all nba team
Gathers 2 all nba team

Playoffseissa OKC parempi konfrenssifinaaleissa 4-2
Philly uusi mestaruutensa Barkleyn johdolla.

Kesän hulinoissa olisi tarkoitus hankkia voimaa kaaripuolustukseen ja kunnon back-up pointti Stocktonille.
Malone, Stockton, Gathers ja Kerr joka paransi keväällä peliään pysyy runkona.
 
Viimeksi muokattu:

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
@Red Machine mitkä asetukset sulla käytössä. itse latasin sen ensimmäisenä olevan realistic settingsin.

Itse olen aiemmin käyttänyt juuri noita, mutta nyt käytössä ovat olleet Schnaidt1:n asetukset, jotka ovat keränneet hyvän määrän positiivista palautetta. Tuossa avausviestissä muuten myös miehen tekemät sliderit, joilla olen itse vähän aikaa pelannut ja tykännyt kovasti. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, vaikka peli saattaakin tuntua aluksi vähän nopealta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Itse olen aiemmin käyttänyt juuri noita, mutta nyt käytössä ovat olleet Schnaidt1:n asetukset, jotka ovat keränneet hyvän määrän positiivista palautetta. Tuossa avausviestissä muuten myös miehen tekemät sliderit, joilla olen itse vähän aikaa pelannut ja tykännyt kovasti. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, vaikka peli saattaakin tuntua aluksi vähän nopealta.
Täytyy koittaa.
Tosiaan simuloisin eilen seitsemän kautta. nyt on Utahilla neljä mestaruutta putkeen, voisi kuvitella että tämä on vähän liian helppoa, mutta esim Malone ja Stockton suhteettoman halvoilla pitkillä sopimuksilla ja toi Gatherrs sekä toinen Draftista tulut pelaaaja on nyt kumpikin 87 overalin janttereita. Sain vielä varsin edullisesti Reggie Millerin vapaista jonka jälkeen toi mestaruusputki alkoi. Myöskin Dino Radjan sain halvalla kuitenkin 90 overall kaveri.
Tällä hetkellä avauksen huonoin ovr on 87 ja penkilläkin aika kovaa porukkaa.

Nyt alkaa palkat normalisoitumaan kun Stockton ja Malone tienaavat yhteensä 87m. Gathersin ja se toinen kaveri jonka nimeä en nyt muista kummankin halvat sopimukset umpeutuvat.

Tietenkin Bird oikeuksilla saisin tehdä sopimukset, mutta luxuryn puolella oltaisiin ja rankasti. Taidan rankaista itseäni ja koittaa saada näistä pari ekan kiekan varausta ja aloittaa re-buildin.
1996 Draftista sain Koben numerolla 9.

Jordankin vaihtoi 30vuotiaana Chigacosta Indianaan. Ei ole vielä mestaruutta herralla.
Jotenkin hauskaa oli kun katsoin tarjouksia Jordanista.
Niin siellä oli kymmenkunta 4y/170m tyylisiä tarjouksia.
Ja Boston kisassa mukana 1y/9m tarjouksella.

Varsin viihdyttävää on seurata millaisia joukkueita muodostuu esim. kun päästään 2010 luvulle.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Itselläni ei ole käytössä mitään tiettyä joukkuetta, vaan annan koneen hoitaa draftit, sopparit, ym ja itse pelitapahtumassa vaihtelen tasaisin väliajoin puolta. Eilen sain kauden 1989–1990 päätökseen ja olipahan hienoja pelejä. Ensimmäisellä pudotuspelikierroksella erityisesti Bullsin ja Knicksin seiskapeli oli huikea, kun Jordan väänsi väkisin Chicagon takamatkalta tasoihin ja jatkoajalla John Paxson naulasi ratkaisevan kolmosen Horace Grantin syötöstä. Seuraavalla kierroksella Bulls vuorostaan peittosi konferenssin voittaneen Atlantan niin ikään seitsemännessä pelissä. Idän finaaleissa Celtics sitten oli selkeästi parempi, ja voitti sarjan suoraan neljässä ottelussa. MJ veti pleijarit 40 pinnan keskiarvolla, mutta muilta ei tullut riittävästi tulitukea.

Lännen finaaleissa kohtasivat konferenssin kärkijoukkueet Spurs ja Rockets. Sarja eteni aina seiskapeliin asti, jossa Spurs oli parhaimmillaan noin 15 pinnan johdossa vielä viimeisen neljänneksen puolivälissäkin. Rockets kuitenkin onnistui nousemaan tasoihin ja lisäksi Spursin parhaan pelaaja David Robinsonin virhetili täyttyi erän loppuhetkillä. Ottelu eteni jatkoajalle, jolloin PF Terry Cummings astui esiin ja teki kerta toisensa jälkeen kovempia henk. koht suorituksia Otis Thorpea vastaan. Myös takamies Mark Strickland pelasi pirteästi, kun taas Houstonilta tuntui loppuvan bensa. San Antonio siis eteni ensimmäistä kertaa historiansa aikana NBA-finaaleihin.

Finaaliin hieman yllättäen edennyt Bostonin pappalauma osoittautui kuitenkin Spursille vielä liian kovaksi vastukseksi, ja Larry Bird sekä kumppanit saivat neljännen mestaruuden vyölleen otteluvoitoin 4–2. Kevin McHale veti huimat finaalit ja alisti Terry Cummingsia huolella hyökkäyspäässä, minkä myötä hänet myös ansaitusti palkittiin finaalien arvokkaimpana pelaajana. Draftissa Raptors huusi Gary Paytonin ensimmäisellä vuorolla. Vapaiden pelaajien markkinoilla ei liiemmin suuria nimiä liikkunut; kenties merkittävimpänä voidaan pitää Cavs-ikoni Brad Daughertyn liittymistä Chicagon riveihin.
 
Viimeksi muokattu:

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko täällä 2k22 omistajia? Mulla löytyy 2k21 ja mietin päivittäisinkö uusimpaan versioon. Tällä hetkellä ps4 käytössä, joten vaihtoehtoina fyysinen ps4 versio tai digitaalinen versio missä sekä ps4 että ps5.

Pelisarjan myötä löytynyt koripallosta uusi laji jota seurata. Keväällä ostin ekaa kertaa korispelin.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
2k22 on tarjouksessa storessa niin tuli nyt ostettua PS4 versio.
Ei mitään mullistavia uudistuksia vertailuna 2k20, mutta vähän sulavamman näköistä on liike ja ensituntumalta tuntuu, että
koripallon pelaaminen palkitaan tässä pelissä. Puolustuksessa ei kannata hötkyillä ja levypalloissa pitää todella sulkea.
Isot pelaajat ovat kankeita ja pienet vikkeliä sekä vahvat vahvoja.

Aloitin nyt ensimmäistä kertaa MY Teamin ja ihan mukavalta vaikutti. Jos kukaan on tuohon pelimuotuun tutustunut niin vihjeitä otetaan vastaan. Ajattelin 10€ sijoittaa VC ostoksiin. Onko mitään tipsejä mitä kannattaa hankkia.
Jermaine O Neilin sain aloituspakasta 94ovrl ja Devin Bookerin haaste pakasta 87ovr. Devinin ympärille ajattelin rakentaa.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MyTeamissa ei niillä peruskorteilla tee oikein mitään. Tässä pelissä kun OVR ei merkkaa läheskään niin paljon kuin badget. MyTeam OVR on myös vielä sen verran fiktiivisempi, että joukkueesi OVR saattaa nousta jos vaihdat pienemmän overallin kortin kokoonpanoon. Eli peli ymmärtää itsekin mikä vaikutus badgeilla on suorituskykyyn.
Jos siihen VC:hen sijoitat, niin osta sillä pack marketista Signature Series II pakkoja. Ja toivottavasti natsaa spesiaalikortteja. Jos satut saamaan sieltä Steph Curryn, laita se huutokauppaan ja sitten ei ihan heti tarvitse murehtia mihin MT riittää. Hanki vaikkapa alkuun Dunktober-sarjan Gary Harris, melko halpa ja pätevä SG sen Bookerin tilalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös