Naurettavin syy suhteen loppumiseen

  • 7 659
  • 31

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti veinikretski
En olekaan sanonut olleeni saman naisen kanssa 24 vuotta, lasken avioliittovuodet yhteen.Esim, nykyisellä vaimollani on eriavioliittovuodet kuin minulla.
Tämän luettuani ajattelin ensin, että tässäpä oiva keino totuuden kaunistelemiseksi. Siispä ynnäsin Bluesin nykyiseen pistemäärään myös viime kauden runkosarjapisteet - mutta vain huomatakseni, että vitut se vielä sittenkään riitä narrien tämänhetkiseen sataanseittemään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
En haluaisi vetää tälläisille palstoille uskonlahkoani, siksi vaikenen asiasta, lisäksi minun pitää lähteä pesemään kaftaaniani!!

PS. Ainakin itkin!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Blackie
Eli olet ollut vuodesta 1981 asti naimisissa, eronnut vuonna 1986 ja mennyt samana vuonna naimisiin toisen naisen kanssa? Jos olet 24 vuotta naimisissa ja ensimmäisen kerran menit naimisiin 1981, niin näin on täytynyt tapahtua.
Siivu-Leevin päätelmä "naimisissa 24 vuotta, eli vuodesta 1981 saakka" ei ole varmaankaan totuus. Ei tämä kyseessä oleva herra ole kertonut menneensä vuonna 1981 naimisiin, siispä muutkin yhtälönratkaisut kuin esittämäsi ovat mahdollisia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Twite
Ei tämä kyseessä oleva herra ole kertonut menneensä vuonna 1981 naimisiin, siispä muutkin yhtälönratkaisut kuin esittämäsi ovat mahdollisia.

Aha. Käsitin siis aivan väärin. Luulin veinikretskin itse todenneen näin. Menen nurkkaan häpeämään...
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Voi kai sitä orastava suhteen alku olla vaikka olisikin avioliitossa?
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti veinikretski
En haluaisi vetää tälläisille palstoille uskonlahkoani, siksi vaikenen asiasta, lisäksi minun pitää lähteä pesemään kaftaaniani!!

PS. Ainakin itkin!

Tai neljä vaimoa yhtaikaisesti jo kuuden vuoden ajan. Utahin poikia selvästi.

Itsellänihän suhteet loppuvat aina vain hyviin syihin. Siihen en ota kantaa, mitä muut niistä ajattelevat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös