Naurettavin syy suhteen loppumiseen

  • 7 655
  • 31

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Monta huonoa syytä suhteen loppumiseen olen kuullut, joskus jopa itsekin esittänyt.

Omalta kohdaltani pohjanoteeraus lienee se kerta, kun olin vapailla armeijasta ja olisin halunnut katsoa Toni Niemisen kisaa Albertvillen olympialaisissa, mutta silloinen tyttöystäväni halusi mennä katsomaan JFK-leffan.
Leffa tuli nähtyä, mutta leffan jälkeen soitin ja pistin välit poikki. Sen verran otti päähän etten ollut nähnyt kisaa suorana. Jälkeenpäin olen kyllä jutellut asiasta hänen kanssaan ja eipä tuo tuntunut jättäneen pysyviä traumoja kumpaankaan suuntaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kai se on se että dumppasin yhden mamman kerran siksi ettei kerran hänen asunnollaan ollessamme tyttö suostunut istumaan naamalleni.

En tainnut edes kertoa, lähdin vain menemään enkä vastannut enää hänen yhteydenottoihinsa. Kerran näin hänet äitinsä kanssa ja tytön ilme oli lähinnä hölmistynyt ja tietämätön.

Jälkeenpäin olin muutaman kerran nyrkki otsassa itsekin, ei silloisessa asuinpaikassani Kemissä ollut sitä fjoosaa ihan koko ajan tyrkyllä. Kjeh.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Katkaisin "suhteeni" ensimmäiseen tyttöystävääni ala-asteella, koska hän oli kertonut siskolleen suhteestaamme. Olihan se nyt kamalaa kun kaverit lauloivat pussauskoppi loruja ym. Nykyään pystyn juuri ja juuri anteeksiantamaan tuollaisen juoruilun.
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaipa se on naurettava syy ja onkin naurettava syy pistää poikki, kun ei pitänyt mimmin rintaliivien väristä(!).

"Mulle ei kelpaa kuin mustat! NiH!"

Nykyään menee jo tummanpunaisetkin. lol
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mulla kävi nuoruuden päivinä niin, että olin viikot poissa Raumalta ja seurustelin yhden tarjoilijattaren kanssa. Eräänä Perjantaina, kun saavuin tarjoilijattaren kämpille sanoin, että täytyy käydä parturissa. Sunnuntaina, kun tulin kämpille, oli tarjoilijatar pakannut Olkun kamat ja kysyi oliko jonoa. Se suhde lopahti siihen.
 

Klassikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssikerho
Sanoit asian liian suoraan

Tyttö tunsi siis vanhan sanonnan "Kaikki huorat eivät ole partureita, mutta kaikki...".
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Serkkuni jätti aikanaan poikaystävänsä kun tämä ei pitänyt hänen kissastaan
 

Carlos

Jäsen
Allekirjoittaneella lopahti taannoin nelivuotinen suhde Björkin elokuvaan "Dancer in the Dark". Itse olin raivon partaalla kun pääsin ulos leffasta, tyttöystäväni oli mykistynyt ihastuksesta. Siinä vaiheessa viimeistään tajusin että ok, tää oli tässä, ei meillä ole mitään yhteistä. Oli homma muutenkin hautunut, mutta tässä tuli lähtölaulaukaus.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olimme työkaverin kanssa hki,rautatieasemalla odottamassa junaa, töiden jälkeen. Ajattelin että käydään kahvilla sellaisessa pienessä kahvilassa. Siellä oli musiikki aika kovalla, kaveri soitti kotiin. Hänen silloinen tyttöystävänsä sai hirveät pultit kun luuli että me olemme josskin Bupissa vetämässä kaljaa, oli lähtenyt kostamaan, jolloin kaverianikin alkoi ottamaan päähän ja hänkin lähti. Ja siitä tuli sitten lopuksi niin kauhea riita, että se loppui siihen!!Kaikki alkoi ei mistään!!
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti uljas
Serkkuni jätti aikanaan poikaystävänsä kun tämä ei pitänyt hänen kissastaan

itse olisin valmis jättämään minkä tahansa naisen, joka hankkii kissan. Niitä ei kestä edes pakolla.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Jätin joskus aikoja sitten tyttökaverini kun hän soitti minulle kesken pihakorispelin. Olishan sen nyt pitänyt tietää että mulla on pelit kesken?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Miksi????

Viestin lähetti Ouzala
Jätin kerran erään tytön sen takia, koska en tykännyt että hänen tanssiparinsa oli romaani. Tyttö harrasti jotain tanssia.

Feel free to call me stupid....

Ihanko kirjan kanssa tanssi ja tästä sitten suivaannuit ja jätit hänet - vai tarkoititko kenties romania?

vlad.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Jätin aikoinaan tyttöystäväni koska kaveredeni mielestä hän ei ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Sittemmin päätös kadutti ja pitkään. Näin hänet pari vuotta tapahtumaan jälkeen ja wau minkä näköinen...silloin otti pannuun ja pitkään.
 

Kiekkoleijona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti MetalMac
Jätin aikoinaan tyttöystäväni koska kaveredeni mielestä hän ei ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Sittemmin päätös kadutti ja pitkään. Näin hänet pari vuotta tapahtumaan jälkeen ja wau minkä näköinen...silloin otti pannuun ja pitkään.

Tyhmyydestä sakotetaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Lopetin kerran seurustelun, tytön perheellä oli suuri kanala, kaverit väittivät että tyttö tuoksuu kanoille, siinä meni suuri kanalaperintö sivu suun!

PS. Joskus on hauska haukata haukkaa!
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minut on kerran jätetty niinkin loogisesta syystä, että kyseinen neito rakastui minuun... eikä kuulemma halunnut rakastua kehenkään.

Meitä on niin monenlaisia...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti jta
Minut on kerran jätetty niinkin loogisesta syystä, että kyseinen neito rakastui minuun... eikä kuulemma halunnut rakastua kehenkään.

Se on sitä sitoutumisen pelkoa kai.

MetalMac sai mitä ansaitsi. Ihan oikein.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti MetalMac
Jätin aikoinaan tyttöystäväni koska kaveredeni mielestä hän ei ollut tarpeeksi hyvännäköinen.
Ei millään pahalla, mutta tuo kuulostaa uskomattomalta! Pitäisi luottaa enemmän omaan arviointikykyyn kuin kavereiden, ainakin tälläisissä asioissa.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti Ted Raikas
Ei millään pahalla, mutta tuo kuulostaa uskomattomalta! Pitäisi luottaa enemmän omaan arviointikykyyn kuin kavereiden, ainakin tälläisissä asioissa.

Yläaste ikäisenä ei kovin järkevästi asioita ajateltu. Uskomatonta tämä onkin, eikä missään tapauksessa ole mahdollista että tälläistä tapahtuisi tänä päivänä.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mun tapauksessa taitaa olla niin että älyttömimmät teot miessuhteissani ovat olleet niiden aloittaminen, ei niinkään lopettaminen.

Tai no, yläasteella lakkasin tykkäämästä yhdestä pojasta koska sillä oli käsittämättömän ruma SaiPa-verkkaritakki. Loput ovatkin olleet sitten muuten vaan sikoja tai liian kilttejä. Tai Tappara-faneja.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Pahimpia asioita mitä voi tapahtua,(1986)
kortonkit loppuivat, ja hyvin alkanut seurustelu jota oli kestänyt jo muutaman hetken lopahti siihen!! Tälläinen tapahtuma saa ihmismielen todella surulliseksi, sanat eivät riitä kertomaan....

PS. Silloin itkin!
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti veinikretski
Pahimpia asioita mitä voi tapahtua,(1986)
kortonkit loppuivat, ja hyvin alkanut seurustelu jota oli kestänyt jo muutaman hetken lopahti siihen!! Tälläinen tapahtuma saa ihmismielen todella surulliseksi, sanat eivät riitä kertomaan....

PS. Silloin itkin!

En tiedä puhutko tässä itsestäsi vai miksi itkit, mutta jännä juttu kun toisessa ketjussa mainitsit tälläin:
Viestin lähetti veinikretski
Itse olen ollut naimisissa 24 vuotta, ja olen oman elämäni asiantuntija

Elämäsihän on todellista saippua-sarjaa suhteita alkaa ja loppuu, silti kokoajan olet naimisissa. Trolli? Joka tapauksessa mää oon sun FANI!.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Viestin lähetti veinikretski
Pahimpia asioita mitä voi tapahtua,(1986)
kortonkit loppuivat, ja hyvin alkanut seurustelu jota oli kestänyt jo muutaman hetken lopahti siihen!! Tälläinen tapahtuma saa ihmismielen todella surulliseksi, sanat eivät riitä kertomaan....

PS. Silloin itkin!

Sinähän seppä olet. Menkkaketjun mukaan olet ollut naimisissa 24 vuotta, eli vuodesta 1981 saakka, mutta vuoden 1986 raastava kortonkipula kuitenkin katkaisi mallikkaan suhteenalun?

Edit: Peijakas, että me Ilveksen miehet olemme nopeita. Toiset vielä hiukan toisia nopeampia.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
En olekaan sanonut olleeni saman naisen kanssa 24 vuotta, lasken avioliittovuodet yhteen.Esim, nykyisellä vaimollani on eriavioliittovuodet kuin minulla.

ps. sellaista
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti veinikretski
En olekaan sanonut olleeni saman naisen kanssa 24 vuotta, lasken avioliittovuodet yhteen.Esim, nykyisellä vaimollani on eriavioliittovuodet kuin minulla.

ps. sellaista

Eli olet ollut vuodesta 1981 asti naimisissa, eronnut vuonna 1986 ja mennyt samana vuonna naimisiin toisen naisen kanssa? Jos olet 24 vuotta naimisissa ja ensimmäisen kerran menit naimisiin 1981, niin näin on täytynyt tapahtua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös