Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Kannattaisikohan suosiolla vaan pelata pöytälätkää tässä sarjassa?
Entä jos baareissa katseltaisiinkin kilpaa kaleidoskooppimaisemia? Mestaruuden voittaisi joukkue, joka pääsisi psykedelianäyissään lähimmäs tämän ketjun sfäärejä.Päihteet:
Screenit:
Tarkemmin mietin niin olet tavallaan oikeassa. Esim. puolentunnin peliaika 2x15 tuntuisi paremmalta ratkaisulta. Kiitos mielipiteestäsi. Voi olla, että muutan tämän sääntöihin.Aika pitkältä tuntuu peliaika, luulisi tällaisessa lajissa vähempikin piisaavan..
Kaljapulolla päähän ja vastustajalle viitonen. Kuitenkin, jos lyöt etupuolelta pullolla, niin ei lasketa sucker punchiksi.Tappelut:
Ulkopuolisten esineiden kuten tuopin käyttö on tappeluissa kielletty. Ainoastaan nyrkit ja hennot potkut ovat sallittuja. Mikäli pelaaja käyttää esimerkiksi kaljapulloa tappelussa, tuomitaan tästä vastustajalle viiden minuutin ylivoima. Tuomari tulee väliin kun tappelu on ratkennut tai väsähtänyt halailuksi.
Kurinpito:
Tämä asia kiinnosti monia. Kurinpito tutkii ottelun jälkeiseinä päivänä kohauttavimmat tilanteet. Kuitenkin vain suurimmista sucker puncheista saatetaan antaa yhden ottelun pelikielto, joten pelejä ei ratkaista toimistolla.
Pasi Nurminen hat trick: Saavu paikalle ajamalla bussi baarin seinään, vedä lipat kynnysmattoon ja tappele tätä ihmettelemään tulleen ovimiehen kanssaGeorge Parros hat-trick NPL versio: lyötyäsi tyhjällä kaljapullolla, vodkapullolla ja täydellä rommipullolla eri vastustajia päähän ottelun aikana saat järjestävältä taholta hienon diplomin takan päälle laitettavaksi.
Mikäli pelaaja käyttää esimerkiksi kaljapulloa tappelussa, tuomitaan tästä vastustajalle viiden minuutin ylivoima.
Ihan samoilla fiiliksillä. Suhteellisen suurrealistinen olo tuli tätä ketjua lukiessa. Toisaalta - voihan tämä olla yksi hienoimmista trollauksista täällä ja ikinä missään...Yksi jatkiksen oudoimmista ketjuista. En ole ihan varma, olenko vieläkään sisäistänyt, että mistä oikein on kyse.
Kannattaisi myös olla yhteydessä tuotantoyhtiöihin ja tv-kanaviin, sillä musta tuntuu vahvasti, että Vain elämää on niin nähty juttu tämän rinnalla.
Hetken päästä kummiskin joku lainkuuliainen kansalainen striimaa nämä "tyä miästen hoki liiga"n pelit laittomasti internettiin. Kohta on wiziwigin listat täynnä kaljaliigan matseja. Unohtakaa yölliset änärimatsit, tässä on tuplasti kovempaa viihdettä.Joo, tälle olisi tilausta meillä. Semmoinen Total -paketti kelpaisi, missä voisi katsella useampaa matsia samaan aikaan suorana.
Mites kannustuspuoli? Meneekö jollain baarilla tifoilun puolelle ja toisaalla pelkäksi rummunpaiskinnaksi?
Edelliseltä sivuilta löydät pienen ohjeen katsomokäyttäytymiseen. Vuvuzelan käyttö ei olisi suositeltavaa, mutta muut kannustustyylit lisäisivät varmasti ottelun tunnelmaa. Fanitappeluita tuskin syntyy ellei, matsiin ole saapunut normaalia isompi joukko vierasfaneja. Voikin olla,että rival-otteluihin hankitaan pari ylimääräistä järjestysmiestä. Tästä syystä toisen joukkueen mukaan ottamista toppilasta piti turvallisuuden kannalta miettiä tosissaan.No jos jossain on se rumpuryhmä mukana, niin fanitappelut ovat vielä normaaliakin todennäköisempiä. Puhumattakaan pahviläpsyttimillä vihtojoista. Vuvuzelat kai sentään on kielletty?
Yksi jatkiksen oudoimmista ketjuista. En ole ihan varma, olenko vieläkään sisäistänyt, että mistä oikein on kyse.
Tuo lainattu kohta hymyilyttää. Jostain kumman syystä.... piti ... miettiä tosissaan.
Mä tulen mukaan kimppaan kunhan saan taas käteiskassani käyttöön. Investoin pari vuotta sitten kolmisensataa tuhatta Saddamin kultavarojen etsintäpartioon. Isot hillot saadaan ensi kesänä (siellä on hei sellainen tili tulossa että joku Apple on sitten ihan pikkukioski meihin verrattuna!!!), ollaan kuulemma just SEN räjäytetyn maanalaisen bunkkerin sijainti saatu. mutta nyt pitäisi ostaa kaivuujengille uusi kaivuri. Semmoinen hyvä monitoimikaivuri maksaa tollasen 300K. Mulla ei siis ole just nyt päällä että mitään voisin varsinaisesti investoida, mutta saatte ton mun kultabisneksen osakekannasta 33% jos pistätte fyrkat maanantaihin mennessä yv:llä saatavalle tilinumerolle.Kyllä mä uskon, että tää vois toimia. Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja tällä sais näkyvyyttäkin ihan hyvin varmaan? Mulla on "vähän" tota ylimäärästä päällä ja voisin lähtee sponsoroimaan tätä hanketta jos Bunderia kiinnostaa? Mulla vaan on varat jäädytettynä Barleys-pankissa Lontoossa. Siellä on rahaa sellanen about 33,6 miljoonaa ja pitäis saada mun tilille laitettua tosta summasta vaan 1% niin sais massit käyttöön? Se tekee siis 336 000€. Vois sillä summalla sit laittaa pubeihin vaikka väriä vaihtavat kaukalot? Ota koodia niin katotaan tarkemmin.
Mahdollistaa myös on että kausi pelattaisiin läpi arvotuin tuloksin. Tällöin kansa voisi itse fantasioida pelitapahtumat. Mutta mikäpä olisi parempi tapa viettää uuttavuotta kuin NPL:n ottelu?