Näin Oulussa asuvana en ole huomannut tämän liigan pelejä missään. Kyllähän tämä oli niin mahtava idea, että johan on kumma, ettei pelejä ole vissiin ollut?!
Taidat juoda liian vähän että "oikeisiin piireihin" olisit vielä päässyt. Hopi hopi lähipubiin kiskomaan olutta.
Pelit kuuleman mukaan pelataan baarien sulkemisen jälkeen, joissain tapauksissa aamulla loiventavian yhteydessä ennen baarien aukaisemista. Kaukalo laitetaan pystyyn katsojien voimin, kun pelaajat alkavat samalla "lämmittelemään" väkeviä juomalla.
Ensimmäiset pelit oli saanut niin kovan suosion, että katsojamäärää ollaan jouduttu rajoittamaan kovalla kädellä. Peleihin on erittäin hankala siis päästä. Kaikista kovimmilla kanta-asiakkailla on kausikortit, ja tietävät pelien ajat. Minulle kerrottiin, että mikäli tuonne haluaa niin helpoin tapa on pilkun jälkeen lukittautua vessaan / mennä piiloon jonnekkin komeroon tms. ja odottaa vain että peli alkaisi. Haastavinta on kun ei tiedä missä baarissa ja milloin pelejä pelataan, niin joutuu arvalla lukittautuun vain jonnekkin baariin. Kun pääsee sisään, niin sieltä on mahdollista sitten ostaa lippuja. Kerran tosiaan sain tietää että Heinäkengässä oli peli, ja minua kehotettiin piiloutumaan jonnekkin mutta en sitä silloin tehnyt ja nyt harmittaa :( Olen kyllä kovasti yrittänyt, mutta en vielä oikeaan baariin ole onnistunut jäämään.
Tiedätkin varmasti J-P Haatajasta nämä sopimus huhut, ja myös miten nähty baarissa pyörimässä. Haataja toimii siis omistamansa Urheiluravintola Kentän kapteenina, ja sillä ei enään sitten Kärpissä pelaaminen oikein kiinnosta kun on tullut tämä NPL.