Nate Schnarr Pelicansiin

  • 33 998
  • 187

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Eikö Nate ole siitä änärin koodistosta kuullut?

Upea pelaaja.
Mä luulen että Schnarr on vastustajan kannalta ihan helvetin rasittava pelaaja koska tökki vielä pelin loputtuakin, ylituulettaa maalejaan esim vastustajien fanikatsomon edessä jne, eikä ollut ainoa kerta tällä kaudella kun tekee sellaista. Luulen että sitä vastaan ei ole kiva pelata ja siinä on vähän sellaista santapaperipelaajaakin, siksi ihmettelen ettei se ole NHL:ssä, vaikkakin siltä puuttuu se joku erikoisominaisuus joka sen olisi sinne vienyt.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä luulen että Schnarr on vastustajan kannalta ihan helvetin rasittava pelaaja koska tökki vielä pelin loputtuakin, ylituulettaa maalejaan esim vastustajien fanikatsomon edessä jne, eikä ollut ainoa kerta tällä kaudella kun tekee sellaista. Luulen että sitä vastaan ei ole kiva pelata ja siinä on vähän sellaista santapaperipelaajaakin, siksi ihmettelen ettei se ole NHL:ssä, vaikkakin siltä puuttuu se joku erikoisominaisuus joka sen olisi sinne vienyt.

Siellä pitää olla vieläkin kovempi, jos haluaa alaketjuissa grindata. Toki voihan se olla että himmailee täällä. :D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Siellä pitää olla vieläkin kovempi, jos haluaa alaketjuissa grindata. Toki voihan se olla että himmailee täällä. :D
Joo siis Schnarr ei ole kova vaan vittumainen vastustaja just noiden pikkujuttujen takia. Sellaisia löytyy kyllä melkein joka jengistä, jotkut niistä on kovia taklaamaan, jotkut pysyy iholla koko vaihdon, jotkut huutelee koko ajan jne, mutta Schnarr tekee sen vähän toisin.

Luulen että sen tyyli jälkipeleineen jne ärsyttää vastustajia.
 

Silky_hands

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans, Washington Capitals
Artturi Toivolaa unohtamatta.
Artturi Toivola oli kieltämättä mielenkiintoinen tapaus. Tuntui, että aina maalin tehdessään hävetti niin maan perkeleesti, että piti näyttää surulliselta, jos sattui vahingossa loukkaamaan vastustajan tunteita. En tosin tiedä, millainen räväkkä persoona hänestä on nyt kuoriutunut HPK:ssa vai tuuletteleeko harvoin syntyviä maalejaan edelleen yhtä "innokkaasti".
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä luulen että Schnarr on vastustajan kannalta ihan helvetin rasittava pelaaja koska tökki vielä pelin loputtuakin, ylituulettaa maalejaan esim vastustajien fanikatsomon edessä jne, eikä ollut ainoa kerta tällä kaudella kun tekee sellaista. Luulen että sitä vastaan ei ole kiva pelata ja siinä on vähän sellaista santapaperipelaajaakin, siksi ihmettelen ettei se ole NHL:ssä, vaikkakin siltä puuttuu se joku erikoisominaisuus joka sen olisi sinne vienyt.
Ja 1. ja 3. erässä pääsee vielä maalin jälkeen huutelemaan vastustajan aitioon kun mennään jonossa kopisuttelemaan hanskoja omasta aitiosta
 
Suosikkijoukkue
Pelimannet idästä, Pelicans
Harmi että Jyp kaappasi tämän kaverin ensikaudelle. Tulee olemaan tehokas sielläkin oikeilla ketjukavereilla.
 
Tää ois vitutusketjun kamaa, sen verran nyt ottaa nupista. Voi Nate minkä teit...
Joo vituttaa että Liigassa pelaa noin syöpänen organisaatio kuin JYP. Kun heillä itsellä menee päin vittua, niin vittuillaan sitten muillekkin vuotamalla tutulle kepulaiselle toimittajalle sopimusasioita.
 

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Kyllä itseäkin vähän kummastuttaa tämä siirto. Miksi tämän profiilin pelaaja edes haluaa mennä Jyppiin. Hommat siellä ollut sekaisin ja pahenee vaan. Neljäs bottom 3 sijoitus tulossa putkeen. Miten Jypillä on edes toiseen varaa panostaa pelaajistoon noin paljon rahaa vaikka epäonnistumiset tosi raskaita ja eivät edes tee tyhjennysmyyntejä. Sijoitukseen nähden jengi kyllä kallis joka kausi.
 
Mitäköhän Nate miettii, kun tänään tajunnut ettei tulevaan työnantajaan pysty luottamaan? Toivottavasti ei vaikuta tuleviin peleihin. Ja itse siirto on ihan ok, ihan täysin normaali siirto ja toivottavasti pärjää Nate myös tulevaisuudessa. Juntit eivät vain tunnu tajuavan, että tällainen vuoto seuran sisältä toimittajalle kesken tärkeimpien pelien on törkeää toimintaa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitäköhän Nate miettii, kun tänään tajunnut ettei tulevaan työnantajaan pysty luottamaan? Toivottavasti ei vaikuta tuleviin peleihin. Ja itse siirto on ihan ok, ihan täysin normaali siirto ja toivottavasti pärjää Nate myös tulevaisuudessa. Juntit eivät vain tunnu tajuavan, että tällainen vuoto seuran sisältä toimittajalle kesken tärkeimpien pelien on törkeää toimintaa.

Voi kait se tieto tulla muualtakin kun seuralta.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos hyvin käy niin JYP ei edes tule koskaan sopparin kanssa julkisuuteen Naten käytettyä ulkomaanpykälän (mikäli tälläinen tietty löytyy sopimuksesta)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös