Karvainen apina
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pekon muuvit
Dear Santa(Janne), can we keep Nate?One More year Nate?
Dear Santa(Janne), can we keep Nate?One More year Nate?
On kyllä aivan perhanan tyylikäs pelaaja!Äijä tekee tyhjiin ja tuulettaa kuin maailmanmestaruutta.
Sytyn.
Eikö Nate ole siitä änärin koodistosta kuullut?Äijä tekee tyhjiin ja tuulettaa kuin maailmanmestaruutta.
Sytyn.
Mä luulen että Schnarr on vastustajan kannalta ihan helvetin rasittava pelaaja koska tökki vielä pelin loputtuakin, ylituulettaa maalejaan esim vastustajien fanikatsomon edessä jne, eikä ollut ainoa kerta tällä kaudella kun tekee sellaista. Luulen että sitä vastaan ei ole kiva pelata ja siinä on vähän sellaista santapaperipelaajaakin, siksi ihmettelen ettei se ole NHL:ssä, vaikkakin siltä puuttuu se joku erikoisominaisuus joka sen olisi sinne vienyt.Eikö Nate ole siitä änärin koodistosta kuullut?
Upea pelaaja.
Mä luulen että Schnarr on vastustajan kannalta ihan helvetin rasittava pelaaja koska tökki vielä pelin loputtuakin, ylituulettaa maalejaan esim vastustajien fanikatsomon edessä jne, eikä ollut ainoa kerta tällä kaudella kun tekee sellaista. Luulen että sitä vastaan ei ole kiva pelata ja siinä on vähän sellaista santapaperipelaajaakin, siksi ihmettelen ettei se ole NHL:ssä, vaikkakin siltä puuttuu se joku erikoisominaisuus joka sen olisi sinne vienyt.
Joo siis Schnarr ei ole kova vaan vittumainen vastustaja just noiden pikkujuttujen takia. Sellaisia löytyy kyllä melkein joka jengistä, jotkut niistä on kovia taklaamaan, jotkut pysyy iholla koko vaihdon, jotkut huutelee koko ajan jne, mutta Schnarr tekee sen vähän toisin.Siellä pitää olla vieläkin kovempi, jos haluaa alaketjuissa grindata. Toki voihan se olla että himmailee täällä. :D
On tämä tyylikkäämpää kuin ottokivenmäkimäiset tuuletukset. *hymiö*Äijä tekee tyhjiin ja tuulettaa kuin maailmanmestaruutta.
Sytyn.
Artturi Toivolaa unohtamatta.On tämä tyylikkäämpää kuin ottokivenmäkimäiset tuuletukset. *hymiö*
On tämä tyylikkäämpää kuin ottokivenmäkimäiset tuuletukset. *hymiö*
Ja Jesse Mankinen.Artturi Toivolaa unohtamatta.
Artturi Toivola oli kieltämättä mielenkiintoinen tapaus. Tuntui, että aina maalin tehdessään hävetti niin maan perkeleesti, että piti näyttää surulliselta, jos sattui vahingossa loukkaamaan vastustajan tunteita. En tosin tiedä, millainen räväkkä persoona hänestä on nyt kuoriutunut HPK:ssa vai tuuletteleeko harvoin syntyviä maalejaan edelleen yhtä "innokkaasti".Artturi Toivolaa unohtamatta.
Ja 1. ja 3. erässä pääsee vielä maalin jälkeen huutelemaan vastustajan aitioon kun mennään jonossa kopisuttelemaan hanskoja omasta aitiostaMä luulen että Schnarr on vastustajan kannalta ihan helvetin rasittava pelaaja koska tökki vielä pelin loputtuakin, ylituulettaa maalejaan esim vastustajien fanikatsomon edessä jne, eikä ollut ainoa kerta tällä kaudella kun tekee sellaista. Luulen että sitä vastaan ei ole kiva pelata ja siinä on vähän sellaista santapaperipelaajaakin, siksi ihmettelen ettei se ole NHL:ssä, vaikkakin siltä puuttuu se joku erikoisominaisuus joka sen olisi sinne vienyt.
Mikäli huhut ovat totta, tämä vanheni kuin hyvä viini.Toivottavasti ei koskaan siirry Liigan sisällä.
Joo vituttaa että Liigassa pelaa noin syöpänen organisaatio kuin JYP. Kun heillä itsellä menee päin vittua, niin vittuillaan sitten muillekkin vuotamalla tutulle kepulaiselle toimittajalle sopimusasioita.Tää ois vitutusketjun kamaa, sen verran nyt ottaa nupista. Voi Nate minkä teit...
Kiitos hyvästä sisäänajosta liigaan vaan, ihan ok työn olette tehnyt.Joo vituttaa että Liigassa pelaa noin syöpänen organisaatio kuin JYP. Kun heillä itsellä menee päin vittua, niin vittuillaan sitten muillekkin vuotamalla tutulle kepulaiselle toimittajalle sopimusasioita.
Kiitos hyvästä sisäänajosta liigaan vaan, ihan ok työn olette tehnyt.
Mitäköhän Nate miettii, kun tänään tajunnut ettei tulevaan työnantajaan pysty luottamaan? Toivottavasti ei vaikuta tuleviin peleihin. Ja itse siirto on ihan ok, ihan täysin normaali siirto ja toivottavasti pärjää Nate myös tulevaisuudessa. Juntit eivät vain tunnu tajuavan, että tällainen vuoto seuran sisältä toimittajalle kesken tärkeimpien pelien on törkeää toimintaa.
Näin uskon kanssa. Sen verta hyvä pelaaja, että kaduttaisi nähdä pienessä sekaisin olevassa seurassa jatkossa. Nauttikaamme, jos/kun pukee hurrikaanipaidan yllensä.Tulee varmasti olemaan korvaamattoman arvokas ensi kevään karsinnoissa jypille.