Nyt on uutta matskua.
Sama.Yhden iTunes-arvostelun tekeminen on kohtalaisen pieni hinta tämän tason sisällöstä. Homma hoidettu.
Tää oli ehkä yksi mun suosikkijaksoista.
Silti Rotta Roottembäär sanoo skaa ja samoin chättäävät skaaaaan fanit. En mä naapuriakaan sano Hoo Ii Äf Kooksi. Sori nillitykseni.Myös sellainen palaute (ihan jokaiselle, ei pelkästää NR:n porukalle), että SKA olisi syytä lausua [äskooaa] eikä [skaa], sillä se on lyhenne kuten vaikkapa HJK. SKA:t ja Dynamot ovat propagandajoukkueita (TsSKA:lla on jopa yksi katsomosektori varattu jäpittäville sotilaille) ja jotenkin tuntuu, että lausumalla joukkueen nimi "skaa", yritetään ik. häivyttää tätä aspektia etenkin nyt, kun Venäjän armeija (jonka joukkue mm. Pietarin SKA on) on niin ilmiselvästi syyllinen vakaviin sotarikoksiin.
Saat anteeksi. Padamppadamppamppaa SKAA. Niinhän se menee, olin jopa paikan päällä kuuntelemassa sitä "kannustamista" mutta mä maalailinkin pientä salaliittoa/tahallaan väärille urille ohjaamista tuon nimen lausumisen suhteen.Silti Rotta Roottembäär sanoo skaa ja samoin chättäävät skaaaaan fanit. En mä naapuriakaan sano Hoo Ii Äf Kooksi. Sori nillitykseni.
Lausutko muuten "hifki" vai "iiäfkoo"?
Kaino pyyntö: jos jollain tavalla haluatte jeesata meitä ja löytyy iPhone / iPad, niin laittakaa arvostelu Applen Podcast ohjelman tai iTunesin kautta. Arvostelut vaikuttavat löydettävyyteen ja siihen, että iTunes suosittelee sitä muillekin.
Tähän vahva sama. Monella palstalaisella olisi varmasti kysymyksiä rotalle. Tuskin kylläkään vastaa kaikkiin..Rotenberg narriradioon! En tiedä miksi. Ois omalla pervolla tavallaan mielenkiintosta.