Onkohan pk-seudulla jossain ulkojäitä auki?
Onkohan pk-seudulla jossain ulkojäitä auki?
Espoossa ei ole vielä toiveita ulkojäille pääsystä mutta täällä voi tarkkailla tilannetta talven edetessä.
En oikeasti usko että välttämättä edes marraskuun aikana muita kuin Lepuskia edes yritetään jäädyttää. Liikuntatoimessa varmaan yrittävät nyt saada ensin ladut kuntoon ja samalla ehkä kentillä olevia lumia lanaillaan tiiviiksi ja ihmetellään josko pakkaset kestävät vielä pidempään. Mutta aika ihmeissäni olen jos tosiaan nyt heti ensipakkasten yhteydessä alkaisivat jäädyttämään paikkoja kun loppupeleissä ei ole mitenkään harvinaista että joulukuussa olisi rutkasti plussaa. Mutta aina voi toivoa parasta.
Bragulla myöskin pääsee jo luistelemaan vaikka viikko sitten ilmoitettiin, että vasta 27.11.
Pakko sanoa, tietynlainen kateus rupesi kalvamaan. Olisi niin hauska päästä mukaan tuollaisille ulkojäille. Kunhan vain kuumaa juomaa riittää!Vaikka olikin ihan kunnon varustetreenit, niin siinä kopissa taukoillessa tuli sellainen "paluu vuosien taakse". Posket punasina, kuumaa mehua edessä ja ei kun takaisin ulkojäille. Aivan mahtavaa. Torstaina uudestaan
Ajellaan tässä talvella porukalla Tampereelle joku viikonloppu. Mä olen ehdottomasti mukana tollases ja varmasti saadaan pari kaveria mukaan lisäksi.Pakko sanoa, tietynlainen kateus rupesi kalvamaan. Olisi niin hauska päästä mukaan tuollaisille ulkojäille. Kunhan vain kuumaa juomaa riittää!
No hemmetti! Voitais kyl tehdä se, ehkäpä noi Tamperelaiset kattelee meitä sen yhden illan (kunhan ei starailla liikaa). Pääsis kans näkemään noita treen Jatkoaikalaisia (melkoisia kolleja)Ajellaan tässä talvella porukalla Tampereelle joku viikonloppu. Mä olen ehdottomasti mukana tollases ja varmasti saadaan pari kaveria mukaan lisäksi.
Käy katsomassa käytettyjä Sporttidivarista Vallilasta, tai vaikkapa HockeyCornerista. Saat edullisesti pro-tason luistimet eikä tarvitse markettien halvoilla "muovinen varsilenkkari + pellinpätkä" -tyyppisillä nilkantappajilla kituuttaa.
- http://www.hockeycorner.net/articles/371/
- http://www.helsinginsportti-divari.fi/
Leppävaarassa ykköskaukalo auki tänään. Juuri äsken soitin kentänhoitajalle, joka vahvisti asian.