Huomenna sitten pitäisi ilmeisesti pitkästä aikaa kokeilla. Olisiko 16.30 - 17.00 aika valua paikalle hyvä?
Sopii mulle. Tuon taas pari kaveria mukana niin saadaan pelit pystyyn.
Huomenna sitten pitäisi ilmeisesti pitkästä aikaa kokeilla. Olisiko 16.30 - 17.00 aika valua paikalle hyvä?
Totta, kellonaika selventäisi, mutta meikäläinen tuppaa aina olemaan koko päivän siellä, niin en muistanut heittää mtn ajankohtaa. Olin tosiaan eilen siellä myös tuohon aikaan. Oli oikein tähdistöottelu, kun Bluesin pelaajista Lajusen veljekset ja Mikko Koskinen olivat höntsäilemässä, lisäksi nimeä toi myös Pelicansin maalivahti Joonas Kuusela=) Satuitko näkemään minua, punaista bauerkypäräistä, nuorta jannua?Ens kerralla pistä kellonaika mukaan, niin vois yrittää päästä samaan aikaan.. Tänään kävin 15-16 aikoihin vähän pelailee siellä, mutta eipä se oma peli niin ihailtavaa ole, kuntokin kun on mitä on.
Mutta itse kysymykseen, kyllä ulkojäät maistuu, nyt kun sain tilin ja mailan, niin yritän mahdollisimman monesti päästä pelailee. Leppävaarassa käyn varmaan eniten, sitten tuossa lähikentällä joskus pikkuveljien kanssa.
Onko tietoa Oittaan 1,5km pitkästä luisteluradasta? Tekis mieli käydä tyttöystävän kanssa vähän kokeilemassa sitä, mikäli hän innostuu. :)
Oli oikein tähdistöottelu, kun Bluesin pelaajista Lajusen veljekset ja Mikko Koskinen olivat höntsäilemässä, lisäksi nimeä toi myös Pelicansin maalivahti Joonas Kuusela...
Kyllä moni tuntui tietävän, mutta ihan rivimiehinä nuo menivät pelissä, eivät herättäneet suurta kiinnostusta, vaikka erbeekon sininen tuulipuku olikin päällä ja kiekko pysyi hyvin hallussa. Ei ollut Ville ehtinyt vielä hiusturiin, puoli pitkällä letillä veteli. Niin ja Koskinen veteli maalivahdin hokkareilla pelaajana, eikä nyt ainakaan ihan mikään Makarov ollut.Voi harmi! Tulin vasta kuuden jälkeen pelailemaan ja taisi Bluesin jannut jäädä näkemättä. Mites muuten KMK:lla pysyi kiekko hallussa vai pelasiko jopa maalissa? Tunnistivatko muut paikalla olleet pelaajia? Oliko vanhempi Lajunen käynyt jo parturissa? Noh, kysymykset sikseen. :)
Itse on tullut käytyä lähes päivittäin höntsäilemässä jäällä ja pelit on ollut viihdyttäviä. Onneksi hyvät säät jatkuvat vielä. :)
Itte ainakin suosin Ogelin urheilupuiston teroittajaa. Vanha patu nimeltä Veikko Niemelä on kyseessä, ilmeisen legendaarinen huoltaja(?) tms. HIFK-jääpallon puolelta. Hyvää jälkeä ja vaivaiset 4 € (vain käteisellä). Aukioloajat löytyy seuraavan linkin takaa, sivun alaosasta: http://www.hel.fi/wps/portal/Liikun...radat/oulunkyl_n+liikuntapuiston+luistelurata.Missäs Helsingissä kannattaisi teroittaa luistimet?
Tjaa, jiihoo onkin sitten tunnistettu. Tänä vuonna sikäli on kyllä ollut varsin hyvä ulkojäävuosi, että taitaa itselläkin kohta olla 20 kertaa täynnä. Vanhat naamat ovat kylläkin kadonneet Lepuskista, tosin toisaalta tuulipukujapski on ilmestynyt taas kehiin.
Nokitan yhdellä, eli eilenkin tuli käytyä. Tänä talvena homma on jotenkin iskenyt taas lähes samaan malliin kuin joskus junnuna, kun elämällä ei ollut muuta tarkoitusta kuin pelailla kiekkoa.pe, la ja su tuli käytyä ulkojäillä. Eli kyllähän se nappaa jos ilmat yhtään suosiollisia on.
Nokitan yhdellä, eli eilenkin tuli käytyä. Tänä talvena homma on jotenkin iskenyt taas lähes samaan malliin kuin joskus junnuna, kun elämällä ei ollut muuta tarkoitusta kuin pelailla kiekkoa.
Hienoa muuten kun pelaa pääsääntöisesti samassa mestassa ja jengi alkaa käymään tutuksi. Oppii miten jätkät pelaavat, ja taisteluparejakin muodostuu kun tietää keitä vastaan voi pelata vähän kovemmin laitaväännöissä.
Ei, Helsingin puolella höntsään. Onko muuten Lepuskissa tekojää?Onko Blågulakin Leppävaaran urheilupuiston miehiä?
Keskiviikko ok. Toivottavasti koiris ei seisoskele nyt yksinään ihmettelemässä sorsun kentällä missä muut on.
Keskiviikko ok. Toivottavasti koiris ei seisoskele nyt yksinään ihmettelemässä sorsun kentällä missä muut on.
Taidettiin jopa pelata samalla puolella, muistaakseni. Tähdistökenttää vastaan, mulla oli musta huppari ja vihreet toppahousut. Meikäläisellä meni vähän ohi tämä tähdistökenttä, mutta sen huomasin, että taitavasti pysy jannuilla kiekko lavassa..Totta, kellonaika selventäisi, mutta meikäläinen tuppaa aina olemaan koko päivän siellä, niin en muistanut heittää mtn ajankohtaa. Olin tosiaan eilen siellä myös tuohon aikaan. Oli oikein tähdistöottelu, kun Bluesin pelaajista Lajusen veljekset ja Mikko Koskinen olivat höntsäilemässä, lisäksi nimeä toi myös Pelicansin maalivahti Joonas Kuusela=) Satuitko näkemään minua, punaista bauerkypäräistä, nuorta jannua?
jumansviddu että olikin hauskaa. Jossain välissä sitten uudestaan. Ehkä piankin
Hyvinhän se sujui, etenkin läpiajoissa ihan kurko. Matalat vedot tuotti vielä hieman ongelmia mutta napaa korkeammat tuppasi jäämään hyvällä prosentilla. Olihan maalivahtien torjuntatyyleissä eroa huomattavissa. Nokkis hieman rauhallisempi ja maalilla pysyvämpi kun obi-wan puolestaan urheasti vastaan. Onneksi ei tarvitse jakaa lusikkaa illan komeimmasta torjunnasta, molemmat saisi puolikkaan lusikan.
jumansviddu että olikin hauskaa. Jossain välissä sitten uudestaan. Ehkä piankin
Vedätte pienellä porukallanne ulkojää hommia siellä Tampesterissa? Veskoilla ihan kamat päälläkö? Parit Tampereen reissut tulossa tässä lähiaikoina ja täytyypä ottaa luistimet mukaan siltä varalta jos herrat menossa niin isken jäälle mukaan.
Vedätte pienellä porukallanne ulkojää hommia siellä Tampesterissa? Veskoilla ihan kamat päälläkö? Parit Tampereen reissut tulossa tässä lähiaikoina ja täytyypä ottaa luistimet mukaan siltä varalta jos herrat menossa niin isken jäälle mukaan.