UJ:t alkaneet maistumaan tässä talven edetessä oikein kunnolla. Mites missä jäillä muut stadin jatkoaikalaiset käy, että ollaanko oltu samoissa peleissä esim. Käpylässä, Brahessa tai Lassilassa?
Olen Helmikuun alussa muuttamassa Poriin Kuukkariin, ja nyt kysynkin missä on paras ulkojää Porissa?
Vähän kakspiippuista tuo, kun siellä ei taida sellaista "vapaata" kaukaloa enää olla. Kuukkarista ei toisaalta ole Länsi-Porin koululle mitään järjetöntä matkaa jos urheilukeskuksessa ei ole mahdollisuutta päästä jäälle.Lyhyt matka urheilukeskukseen.
Eipä hyvää ulkojäätä taida lähistöllä olla. Lähimmät kaukalottomat ovat Käppärän koululla ja Liisanpuistossa, jotka tosin ovat jo sulaneet. Korkin mainitsema Länsi-Porin koulu on lähin kaukalollinen paikka, mutta sielläkään mitään jäätä nyt ole. Pietniemen kaukalokaan ei autoilevalle olisi ollut turhan kaukana, mutta se taidettiin pistää pakettiin jatkuvan ilkivallan takia.Olen Helmikuun alussa muuttamassa Poriin Kuukkariin, ja nyt kysynkin missä on paras ulkojää Porissa?
Ovat Ma 16-17.30, To 20-22 ja Su 15-17.30Mailattomia vuoroja Ma, To ja Su(aikoja en nyt muista).
Ylärimasta on kiekko kimmonnut monta kertaa tielle, ei onneksi autoja ole sattunut menemään juuri silloin. Koulun ikkunalaudalle on tullut lämittyä useammankin kerran.
Muistan kerran pikkuskloddina kun oli juuri opittu edes jotenkin lämäämään, tinttasin hirveen viikatelämärin ja tietenkin ohi maalin. Kiekko teki matkaansa 30 metriä hyvällä jäällä ja nousi penkasta ilmaan. Kops. Tietenkin osuin autoon, joka ajoi tiellä missä kulkee keskimäärin neljä autoa tunnissa.
Hieman on palanut käämi Merituulen Intersportin teroituspalvelun kanssa, kahteen kertaan olen käynyt siellä ja molemmilla kerroilla antoivat käteen surkeasti ja huolimattomasti teroitetut luistimet, onneksi sentään edellisellä kerralla olin jo lähtökohtaisesti skeptinen ja tarkistin terät välittömästi...teränreunoissa oli vielä metallipurua ja terän keskustaa ei oltu teroitettu lähes ollenkaan+terä oli hieman vino.