Naisten vastaisku: Vauva.fi/keskustelu

  • 17 798
  • 38

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen toisinaan itsekin käynyt seuraamassa noita keskusteluita, enkä kyllä ollenkaan usko, etteikö suurin osa olisi ihan naisten kirjoittamia ja vieläpä tositilanteista. Siis jos ihan omaan kaveripiiriin, tämän palstan kirjoituksiin ja jossain määrin omaan ajatuksenjuoksuun noita tapahtumia peilaa. Haluaisin kyllä olla uskomatta, että joku yrittää vaimonsa saada himokkaaksi heiluttamalla löysää lerssiään tälle, mutta jos nyt tämän palstan keskustelunaiheita miettii, niin en lopulta yhtään ihmettelisi, jos joku auervaara noinkin toimisi. Ei jumankauta, lerssi pyörii kuin propelli naisen naaman edessä, voin vain kuvitella tyypin innostuneen ilmeen - kyllä se nyt mua halajaa!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
jos nyt tämän palstan keskustelunaiheita miettii, niin en lopulta yhtään ihmettelisi, jos joku auervaara noinkin toimisi. Ei jumankauta, lerssi pyörii kuin propelli naisen naaman edessä, voin vain kuvitella tyypin innostuneen ilmeen - kyllä se nyt mua halajaa!
Oletan kyllä, että tuolla tavalla toimivat ovat todellakin sitä kokemattomampaa kaartia eivätkä mitään auervaaroja. Tai mistä minä tiedän jos jossain amispiireissä tuollakin voi herua.

Vauva.fi:n keskustelupalstalta voisi joku koostaa paksun kirjan. Uskoisin sen olevan myyntimenetys.
 
Kyseessä on tämä legendaarinen viesti:

- Otin baarista mukaan pojan jolla oli poikuus tallella. Kondomin puettuaan hän sanoi: Katsos näin! Sisään tunkeutuessaan jotain " Kyllä tämä tästä" tapaista. Sitten toiminta jatkui " Hyvältä tuntuu" , " Voi että, voi että, kaikkea kanssa" , " Näin sitä mennään" ja niin edelleen. Paras oli ehkä kuitenkin:" Meitsi saa pillua!" . Hiljaa se ei osannut olla.

Nämäkin hyviä:

- mies kerran takaapäin vedellessään pysähtyi dippaamaan sormeansa perseessäni ( ei siis mitenkään seksimielessä), nuuhkaisi sitä ja kysyi kovaan ääneen: " Ootsä käyny tänään paskalla?"


- mies sanoin kerran, että " kato, tepsi voitti" , kun takaapäin veti katsoen samalla urheiluruutua.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kyseessä on tämä legendaarinen viesti:

Joo kiitos. Luin tuon ilmeisesti aikanaan täältä jonkun postaamana, mutta en löytänyt sitä, kun uudestaan yritin hakea. En muistanut tuosta muuta, kuin tuon "näin sitä mennään", jolle repesin ihan totaalisesti. Voin kuvitella pojan tukka kujeilevasti jakauksella siinä pubiruusun päällä hytkymässä ja "rauhoittelemassa" akkaa. Tuosta puuttuu enää vain se, että pojalla on sellainen peukalon kokoinen ja sanoo akalle huolissaan, että sano sitten jos sattuu :D
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
"olin paskalla ja mieheni avasi vessan lukon avaimella vääntäen, tuli sisään ja veti pebaan. Oli kyl oudoin vessakäynti mis oon ollu et huhhuh! halus kyl illal viel lisää ja en antanu ennenku pyys anteeks. no se pyys mut se ei tullu sydämest vaik sen isost peniksest kyl tuli ;) ;)"
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Oliko siellä se poikuutensa menettäjä, joka sanoi höylätessään "jee, meitsi saa pillua"?
Vaikka oon nähnyt tän aiemmin. Silti jäätävä läppä, pakko kokeilla joku kerta. :D

edit: ja nyt ihan saletesti joku kelaa, että tällä on se tallella! "Voi pojat!"
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luin ensimmäisen ja viimeisen sivun tuosta aloituspostissa olevasta linkistä ja täytyy sanoa, että mitä suurin osa siellä kitisee? Jos ei tykkää seksistä niin älä seurustele. Mä en tiedä mitä romanttisia elokuvia nuo akat on katselleen ja siitä luulo jotta hollywood-stylellä pitäisi aina hoitaa, muuten ei irtoo pillua?
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Luin ensimmäisen ja viimeisen sivun tuosta aloituspostissa olevasta linkistä ja täytyy sanoa, että mitä suurin osa siellä kitisee? Jos ei tykkää seksistä niin älä seurustele. Mä en tiedä mitä romanttisia elokuvia nuo akat on katselleen ja siitä luulo jotta hollywood-stylellä pitäisi aina hoitaa, muuten ei irtoo pillua?

Sitä kun hetken tahi vuosikymmenen elää parisuhteessa ja illuusio särkyy niin tilalle pitää löytää keskustelupalsta, mihin kertoa kaikki elämän tosiasiat. Vähän niinkun täällä meillä Jatkoajassa vai mikä tää nyt on.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Luin ensimmäisen ja viimeisen sivun tuosta aloituspostissa olevasta linkistä ja täytyy sanoa, että mitä suurin osa siellä kitisee? Jos ei tykkää seksistä niin älä seurustele.

Näinpä. Kai olen ollut sitten onnellisessa asemassa, kun ei ole tarvinnut koskaan sitä anella. Yhteinen juttu, jos harrastetaan seksiä niin kyllä molemmat sitä yleensä haluaa. Jos ei niin voi voi, päätä tyynyyn tai runkkua sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös