Naisten vastaisku: Vauva.fi/keskustelu

  • 17 763
  • 38

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Täällä miesten hiekkalaatikolla on ajoittain ihan hyvääkin mukahassuttelua, mutta osaa ne naisetkin ja tästä todisteena vauva.fi-palstan keskustelu. Joskus olen nähnyt iltapulussa jutun ketjusta, missä vertailivat alakertojaan synnytyksien jälkeen ja nyt hauskuuttavat toisiaan... niin, mistä muustakaaan repivät juttuja, kuin miehistään.

Tästä ketjuun: Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa seksiä?

Kuka tunnustaa?

"mies tulee makuuhuoneeseen, kun olen jo mennyt nukkumaan
ja huutaa pekko aikamiespojan äänellä, että 'apua, sängyssäni on alaston nainen, mitämänytteenmitämänytteen?'"
Entä tämä Auervaara:
Työntää etumustaan nk. tyrkylle ja sanoo, että "Koeta mun kikkeliä."
Toinen on, että tulee suoraan kysymään "Oisko tänään jotain pillutouhuja?"
Ja sitten sillä on tapana tulla mun eteen lipomaan huuliaan ja pitämään slurps- ja maiskis- ääniä.

And we have a winner:

"Läiskyttelee mua veltolla kullilla poskelle"
 

TW

Jäsen
Ihan gimmelöintiasteelle en ole (vielä) pääsyt. Repertuaariin kyllä kuuluu suora kysymys, helikopteri ja perseen puristelu. Onneksi vaimo on ymmärtäväistä ja huumorintajuista sorttia. Ja ymmärtää antaa välillä väliä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evil: - Älä vaan sano että sinua pitää tänäänkin nussia.
Rva Evil: - No jos nyt millään viitsisit...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Muutamille olen jo nauranut ääneen, mutta tämä oli paras:
Ei sano mitään. Riisuu vaatteet pois ja kulkee ympäriinsä muna pystyssä tai alkaa sohvalla maatessaan heilutella löysää vehjettään, jonka kaivaa alushousuistaan
Varsin romanttista.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Evil: - Älä vaan sano että sinua pitää tänäänkin nussia.

Tuossa liitepartikkelin huolellisen sijoittamisen merkitystä ei voi liikaa korostaa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Loistavaa settiä.

Parhaita nuo "herään muna perseessä". Akat ovat niin akkoja.

ja myös tämä nauratti.."Mulle kelpaisi oikein hyvin jos muija tulis heiluttelemaan tissejään naamani eteen taikka sanoisi että tuu panemaan taikka ihan pokkana ja yllättäen istuisi kasvojen päälle ja tarjoaisi tavaraansa nuoltavaksi. Vaikka aamukuudelta... "

"Meillä mies muistuttaa siitä kuka maksaa vuokran ja sähkön
sitten tavallaan painostaa minut kontilleen ja hoitaa homman :/ "

Ei vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuossa liitepartikkelin huolellisen sijoittamisen merkitystä ei voi liikaa korostaa.
Totta. Älä vaan sano että sinuakin pitää tänään nussia voisi tuottaa täysin erilaisen vastauksen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Totta. Älä vaan sano että sinuakin pitää tänään nussia voisi tuottaa täysin erilaisen vastauksen.

Hyvä että lisäsit tuon boldauksen, mutta oletko varma että kaikki nyt ymmärsivät?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuinkakohan moni jatkoaikalainen mahtaa olla aiheena tuossa ketjussa. Mietin vaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kuinkakohan moni jatkoaikalainen mahtaa olla aiheena tuossa ketjussa. Mietin vaan.

Itse ainakin näin omaa toimintaani lähes jokaisessa valituksessa mutta vielä ei löytynyt ainakaan omaa ykkös bravuuriani eli olevinaan nukkuessani alan hilpailemaan muijaa. Kai se sitten on kaikkien mieleen.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tuntuu tuo keskustelupalsta olevan täynnä kuivakkatoosaisia tosikkoja. Tarkemmin ajateltuna kun tuollaisia naisia on tullut vastaan niin olen pyrkinyt jättämään kontaktin aika vähille. Kyllä sen tyhmempikin huomaa jos muijaa ei innosta tai osaa edes ottaa huumorilla.

Onneksi kuitenkin suurin osa naisista on suht avoimella mielellä messissä ja varsinkin ne joiden kanssa on tekemisissä enemmänkin niin voi heittää esim tekstaria jossa ehdotetaan anaaliyhdyntää. Suhteessa taas on oikeasti paljon vikana jos menee tuolle asteelle että muija ei osaa päin naamaa äijälleen sanoa jos ei tykkää jostain mitä mies tekee.

Tottakai tuo palsta on täysin kärjistetty mutta nythän tuo näyttää juuri siltä että nuo miehet eivät muuta teekkään kuin heiluttelee löysää vehjettä sohvalla. Voihan se noinkin olla tietty. Lähtisin kuitenkin liikkeelle siitä että tosikot muijat jätettäisiin suosiolla rekkalesboilemaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En myönnä koskaan kirjoittaneeni Vauva.fi- tai Demi.fi -sivustojen palstoille, joihin ei vaadita rekisteröitymistä.

Eikös demi.fi -sivuston palstalle vaadita joku tekstiviestivahvistus rekisteröitymisen yhteydessä? Ainakin joskus muinoin vaadittiin. Tosin itsehän en ole demiin ikinä kirjottanut. Eräs exäni on ja hän tuosta tekstiviestistä jotain mainitsi joskus.

Tiedä siitä sitten...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Parhaita nuo "herään muna perseessä". Akat ovat niin akkoja.

Vuosia sitten edellisessä elämässä jouduin tämäntyyppisen kokeilun vastaanottavaksi osapuoleksi.

Silloinen huonompi puolisko tienasi kuumottavan posken ja selibaatin. Kai se niistä vähän nyreissään oli. Ukot on niin ukkoja.

Sittemmin olen osannut valita mieheni ainakin hieman paremmin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vaimoni tykästyi tuohon keskustelupalstaan raskaana ollessaan. Joskus vuosia sitten hän oli koneella lukemassa palstaa ja nauroi niin kovaa, että kirjaimellisesti meinasi pudota tuolilta. Menin tietty kysymään että mikäs noin hauskaa on, ja hän käski lukea itse. Siellä oli keskustelu, jossa naiset kertoilivat typerimmistä asioista, mitä mies on seksin aikana sanonut tai tehnyt. Ihan sama minulle, oliko suurin osa jutuista keksittyjä ja suurin osa kirjoittajista miehiä, sitä ei voinut nauramatta lukea. Etsikää itse se keskustelu ja kokeilkaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siellä oli keskustelu, jossa naiset kertoilivat typerimmistä asioista, mitä mies on seksin aikana sanonut tai tehnyt.
Oliko siellä se poikuutensa menettäjä, joka sanoi höylätessään "jee, meitsi saa pillua"?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Oliko siellä se poikuutensa menettäjä, joka sanoi höylätessään "jee, meitsi saa pillua"?

Kyllä, tuo oli yksi niistä timanttisista kommenteista. Muutenkin se keskustelu todistaa sen, ettei verta aina riitä miehillä tarpeeksi molempiin päihin samanaikaisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös