Naisten jääkiekon liveseurantaketju

  • 133 507
  • 902
Tila
Viestiketju on suljettu.

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
KUKKUU!
Todella, TODELLA hieno maali. Mahtava syöttö ja upea ohjaus!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kukkuuu ja Hiirikoski iskee voittomaalin heittäytymällä kiekon sisään. Hyvä Jenni.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Peliä en seurannut, mutta kun katselee maalien syntyaikoja, niin pakko sanoa, että on ollut tyypillinen Suomi-peli. Ensin Suomelle 2-0 -johto, sitten vastustaja tasoihin. Suomi uudelleen johtoon ja vastustaja tasoittaa ottelun kolmannessa erässä suhteellisen lopussa. Kaava on samanlainen kuin on Suomen miesten joukkueilla ollut MM-kisoissa vuosien varrella.
 
Itsekkyys on maalintekijän tärkein ominaisuus juu, mutta jos itse ollaan likellä nollakulmaa ja kaveri maalin edessä niin jopa minä -- kuuluisa ahne paskiainen -- saattaisin syöttää...

Toki: noi oli sitä laput silmillä, kaahotikaahoti, aivot narikassa ja kädet jäässä -osastoa (oli btw erittäin tuttua;). Mutta noin yleisesti Karvinen on silti pelaajatyyppi, joita Suomella on aivan liian vähän - niin naisissa, miehissä kuin junnuissa.

No, loppu hyvin, joskaan ei peli hyvin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Miesten kiekossa tarvitaan hieman enemmän, kolme voittoa kuudesta pelistä.

Riippuu vähän katsantokannasta varmaankin, mutta minun mielestäni tuossa on vissi ero, että voittaako otteluistaan puolet vai yhden kolmasosan.

edit. nythän tämä tilanne ei ole naisjellonien kannalta relevantti, koska Sveitsi kuitenkin kaatui jatkoilla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Todennäköisin puolivälierävastus lienee sitten Ruotsi, vai onko suunnilleen Venäjän kanssa samaa tasoa?

Venäjä lienee tätä nykyä Ruotsia kovempi, mutta kait yksittäisessä matsissa voi käydä toisinkin päin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Riippuu vähän katsantokannasta varmaankin, mutta minun mielestäni tuossa on vissi ero, että voittaako otteluistaan puolet vai yhden kolmasosan.
Tosin naisten jääkiekossa tilanne ei ole kaikille maille sama, kun toisesta lohkosta jatkoon pääsee kaikki maat, ja vastaavasti siitä toisesta lohkosta pääsee ainoastaan kaksi maata jatkoon. :)
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Riippuu vähän katsantokannasta varmaankin, mutta minun mielestäni tuossa on vissi ero, että voittaako otteluistaan puolet vai yhden kolmasosan...

Siinä on tasan yhden ottelun ero, puolivälierä ottelu.

Suomen miesten ei tarvitse voittaa yhtään alkusarjan ottelua, kuten ei tarvinnut naistenkaan. Ero tulee siinä, että miehissä pelataan myös puolivälierät, joita naisissa ei ole.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Siinä on tasan yhden ottelun ero, puolivälierä ottelu.

Suomen miesten ei tarvitse voittaa yhtään alkusarjan ottelua, kuten ei tarvinnut naistenkaan. Ero tulee siinä, että miehissä pelataan myös puolivälierät, joita naisissa ei ole.

Eivätkös naisleijonat seuraavaksi pelaa juuri puolivälierän?
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Hehee, iltasanomien otsikointia:
"Sveitsiläiskiekkoilija sekosi - potkaisi Suomen pelaajaa!"

Aika paljon pitää parantaa että pronssimatsin voittaa. Toivottavasti tämä peli toimii herätyksenä.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuosta Haanpäästä ei oikeen ole mihinkään tuolla studiossa. Tarvitsisi kyllä jonkun supliikimman entisen tai vaikka nykyisenkin pelaajan. Hannu Saintulalta toki naiskiekkoilun hyvin tuntevana ihan asiaa.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Aika paljon pitää parantaa että pronssimatsin voittaa. Toivottavasti tämä peli toimii herätyksenä.
Ei niinkään, koska siinäkin on todennäköisesti Sveitsi vastassa. Tai vaikka Venäjä, joka ei ole sen kummempi.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuosta Haanpäästä ei oikeen ole mihinkään tuolla studiossa. Tarvitsisi kyllä jonkun supliikimman entisen tai vaikka nykyisenkin pelaajan. Hannu Saintulalta toki naiskiekkoilun hyvin tuntevana ihan asiaa.

Hyvä, että joku sanoo tämän ääneen. Ei siitä ole kyllä ollut mitään lisäarvoa. Oli legenda tai ei, vakiokasvolta toivoisi jotakin annettavaa. Annelta ei annettavaa oikein löydy. Samaa sarjaa taitaisi olla Harri Rindell äijien puolella.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kukas nyt selostaa YLEllä tätä Jenkit-Kanada- matsia?

Ääni kuulostaa tutulta, mielestäni olen kuullut häntä Nelosen Liiga-lähetyksissä..
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
kanada-usa

Nyt on otettu kellokortin ylityötunnit käyttöön. Juuri pääsin kotiin seuraamaan Kanadan ja Yhdysvaltojen välistä kamppailua. Isolla rahalla laitoin jenkeille joten täällä ainakin ottelun ennakkosuosikki on tiedossa. Go USA

selostajana Matti Härkönen. Yleensä selostanut ylellä jalkapalloa
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aika itsekkäästi pelaa moni naiskiekkoilija noissa maalipaikoissa.

Ei toki välttämättä mikään huono asia, mutta välillä kyllä ihan laput silmillä haetaan vetoa.

Vaikea uskoa, etteivät muka ollenkaan näe täysin vapaana päivystävää ketjukaveria.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Aika itsekkäästi pelaa moni naiskiekkoilija noissa maalipaikoissa.

Ei toki välttämättä mikään huono asia, mutta välillä kyllä ihan laput silmillä haetaan vetoa.

Vaikea uskoa, etteivät muka ollenkaan näe täysin vapaana päivystävää ketjukaveria.

Niin stereotyyppisesti naiset eivät välttämättä niitä parhaimpia joukkuepelaajia ole. Työelämässä olen kuitenkin usein kuullut että naiset tekevät mielummin töitä miesten kuin naisten kanssa, koska miehillä ei ole tapana puukottaa selkään samalla tavalla kuin naisilla. En sitten tiedä onko täällä stereotypioilla mitään tekemistä sen kanssa että tuolla luistellaan vähän laput silmillä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Työelämässä olen kuitenkin usein kuullut että naiset tekevät mielummin töitä miesten kuin naisten kanssa, koska miehillä ei ole tapana puukottaa selkään samalla tavalla kuin naisilla...

Kyllä minä olen kuullut ihan samaa, mm. omalta tyttöystävältäni.

Ja sitä siis en tiedä minäkään, näkyykö tämä miten/mitenkään lätkäkaukalossa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Turnauksen tähän mennessä paras kenttäpelaaja Hillary Knight on ollut aivan pimennossa tässä ottelussa. Muutenkin USA:n johtavat pelaajat ovat olleet todella hiljaisia. Vaikuttaisi siltä, että Kanada on pelannut turnauksen alun käsijarru päällä, mutta samaan aikaan tässä ottelussa ei missään nimessä olla nähty parasta team Americaa.

Heh. Eipä siis ihme, että ainakin pariin otteeseen ensimmäisessä erässä näki kentällä pallon kiekon sijaan.

Joo ainakin ensimmäisessä erässä pelattiin pallolla muutamaan kertaan, mutta eipä siinä ihan hyvin Härkönen vetää tuolla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös