Kunnas dominoi jälleen.Kukkuukukkuukukkuu
Kunnas dominoi jälleen.Kukkuukukkuukukkuu
Itsekkyys on maalintekijän tärkein ominaisuus juu, mutta jos itse ollaan likellä nollakulmaa ja kaveri maalin edessä niin jopa minä -- kuuluisa ahne paskiainen -- saattaisin syöttää...
Miesten kiekossa tarvitaan hieman enemmän, kolme voittoa kuudesta pelistä.
Todennäköisin puolivälierävastus lienee sitten Ruotsi, vai onko suunnilleen Venäjän kanssa samaa tasoa?
Tosin naisten jääkiekossa tilanne ei ole kaikille maille sama, kun toisesta lohkosta jatkoon pääsee kaikki maat, ja vastaavasti siitä toisesta lohkosta pääsee ainoastaan kaksi maata jatkoon. :)Riippuu vähän katsantokannasta varmaankin, mutta minun mielestäni tuossa on vissi ero, että voittaako otteluistaan puolet vai yhden kolmasosan.
Riippuu vähän katsantokannasta varmaankin, mutta minun mielestäni tuossa on vissi ero, että voittaako otteluistaan puolet vai yhden kolmasosan...
Siinä on tasan yhden ottelun ero, puolivälierä ottelu.
Suomen miesten ei tarvitse voittaa yhtään alkusarjan ottelua, kuten ei tarvinnut naistenkaan. Ero tulee siinä, että miehissä pelataan myös puolivälierät, joita naisissa ei ole.
Eivätkös naisleijonat seuraavaksi pelaa juuri puolivälierän?
Ei niinkään, koska siinäkin on todennäköisesti Sveitsi vastassa. Tai vaikka Venäjä, joka ei ole sen kummempi.Aika paljon pitää parantaa että pronssimatsin voittaa. Toivottavasti tämä peli toimii herätyksenä.
Tuosta Haanpäästä ei oikeen ole mihinkään tuolla studiossa. Tarvitsisi kyllä jonkun supliikimman entisen tai vaikka nykyisenkin pelaajan. Hannu Saintulalta toki naiskiekkoilun hyvin tuntevana ihan asiaa.
No nyt on eri meininki tuossa USA-CAN -pelissä, kuten tietysti saattoi odottaakin. Tuossa ei enää pysyisi puulaakihöntsämiehet mukana.Vaikka naisten kiekkoa ei saisi haukkua, niin näytti kyllä täysin joltain keskiverto miesten puulaaki höntsältä tuo peli...
Aika itsekkäästi pelaa moni naiskiekkoilija noissa maalipaikoissa.
Ei toki välttämättä mikään huono asia, mutta välillä kyllä ihan laput silmillä haetaan vetoa.
Vaikea uskoa, etteivät muka ollenkaan näe täysin vapaana päivystävää ketjukaveria.
... Työelämässä olen kuitenkin usein kuullut että naiset tekevät mielummin töitä miesten kuin naisten kanssa, koska miehillä ei ole tapana puukottaa selkään samalla tavalla kuin naisilla...
selostajana Matti Härkönen. Yleensä selostanut ylellä jalkapalloa
Heh. Eipä siis ihme, että ainakin pariin otteeseen ensimmäisessä erässä näki kentällä pallon kiekon sijaan.