Naisten jääkiekon liveseurantaketju

  • 133 536
  • 902
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Legenda kertoo, että Kaitsu koomailee myös äijien peleissä. Ei saatana, ei jaksa. Naisten pelit vielä menee, mutta ei enää lisää, kiitos. Aivan käsittämätön puusilmä, ei näe edes päivänselviä tilanteita oikein. Tai no, eihän se näe mitään.
Näe asia positiivisesti, on ainakin tasaista suorittamista.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tulee tuosta Naisleijonien pelistä YUP:n biisi Lihavia Luurankoja, jonka kertsi menee jotenkin näin: "Minä, minä, minä, minäminäminäminä, minä, minä, minä.."
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tässä naisten turnauksessa voi voittaa mitalin voittamalla kaksi peliä ja häviämällä neljä..

vetää hiljaiseksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jatkoille Sveitsiä vastaan, no kyllä on surkeaa.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Edelleenkin, Suomen miesten pelit selostaa Niki Juusela. Kunnas taitaa selostaa ruotsiksi, mutta suomenkielisen selostuksen hoitaa Juusela.

Ja Sveitsi tasoihin. Hyvä tytsyt.

Joo tiedetään toi mutta tarkoitinkin sitä, että toivottavasti sieltä löytyy jokin muukin selostaja kuin Kunnas, kun Suomi ei pelaa.

Tällä pelillä ei onneksi ole mitään merkitystä. Venäjä tai Ruotsi seuraavaksi vastaan, oikeastaan ihan sama.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Menee kyllä jääkiekkoilu termistö uusiksi, kun sveitsi lähettää kunnaksen mukaan vähän väliä nousupalloja. :D

Mä kuuntelin että se puhu norsupalloista. Aivan käsittämättömän paska selostaja. Niin vittumaisen huono että tekee mieli hajottaa telkkari ettei joudu kuuntelemaan.
 
Sveitsillä koko ajan joku kärkkymässä keskialueella, eikä tule edes puolustusalueelle.

Sadannen kerran: tyylipisteet muissa lajeissa ja selittelynysvärien (ei toki tarkoita sinua) rinnakkaistodellisuuksien ulkopuolella eli reaalimaailmassa vain toteutus ja tulos merkitsevät. Etenkin turnauksissa.

Sveitsi pelaa niin kuin niiden on järkevää, jos meinaavat roikkua kyydissä - ja roikkuvathan nuo, ikävän hyvin. Se, miksi Suomen tasoinen joukkue menee vanhaan miinaan, pakkien ja hyökkääjien välimatkat venyvät, Tarkin ja Terhon kaltaisille konkareille tulee järkyttäviä kämmejä ja keskialue vuotaa jatkuvasti, on sitten toinen juttu.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Mä kuuntelin että se puhu norsupalloista. Aivan käsittämättömän paska selostaja. Niin vittumaisen huono että tekee mieli hajottaa telkkari ettei joudu kuuntelemaan.

Norsupalloja ne oli. Tsekkaa wikipediasta Norsupallo.

Onneksi kuuntelen itse pelin radion puolelta, missä tosiaan loistoselostus.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tässä naisten turnauksessa voi voittaa mitalin voittamalla kaksi peliä ja häviämällä neljä..

vetää hiljaiseksi.
Vähän kuten jääpallon MM-kisoissa. Suomi oli kisoissa neljäs vaikka voitti vain yhden pelin.

Tokihan myös miesten peleissä voi teoriassa kolmen pelin voitolla saada mitalin, koska sille ensimmäiselle pudotuspelikierrokselle pääsee kaikki maat. Periaatteessa voit hävitä kaikki alkulohkon pelit, voittaa sitten neljännesvälierän ja puolivälierän, ja tämän jälkeen sitten voitto joko välierissä tai pronssipelissä niin mitali tulee.

Eikös Naganossa pelattu miehissä sillä systeemillä, että oli kaksi neljän joukkueen lohkoa ja kaikki pääsi pudotuspeleihin? Suomihan ei voittanut kuin alkusarjassa Kazakstanin, puolivälierissä Ruotsin ja pronssipelissä Kanadan.
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Ensimmäiseen erään ihan hyvä ilme ja muutama maali. Sitten luullaan, että viedään ihan pystyyn ja tullaa yläosa ritsikoita myöden auki ja haetaan itsekkäästi yksilöinä tehoja omiin sarakkeisiin. Sveitsi otti kiinni tuosta asennevammasta ja rupesi pelaamaan.

Sveitsin ekan maalin jälkeen kun pyörittiin kaksi vaihtoa omissa olisi voitu ottaa aikalisä ja herätellä porukka, mutta päätettiin jatkaa samaa paskaa ja ottaa jäähy ja maali omiin. Sen jälkeen peli olikin aika tasaisen paskaa. Karvinen ilmeisesti ainoa joka tämänkin haluaa voittaa.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo. Itsekkyys ei sinänsä ole pahasta; ilman Karvisen tyylistä röyhkeää maalille ajajaa ja ratkaisijaa niitä osumia ei tulisi tällaisissa peleissä ollenkaan (iäisyysongelma muuten Suomen lähes jokaisessa maajoukkueessa). Mutta kieltämättä on enemmän intoa, yritystä ja hermoilua kuin järkeä nyt. Mennään laput silmillä eikä nähdä niitä vapaaksi itsensä pelanneita.

Ulkonäöstä ei havaintoa, mutta Sveitsin molari käy ainakin suht kuumana:) Ja taitaa olla pelipaikallaan turnauksen parhaimmistoa, kun ottaa huomioon, missä joukkueessa pelaa.

Itsekkyys on maalintekijän tärkein ominaisuus juu, mutta jos itse ollaan likellä nollakulmaa ja kaveri maalin edessä niin jopa minä -- kuuluisa ahne paskiainen -- saattaisin syöttää...
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
No kyllä tuota Kunnasta vaihtelun vuoksi ennemmin kuuntelee, kun itseään täynnä olevan Mertarannan väsyneitä hehkutuksia. "Tulinen laukaus, kihaus" jne. Vaihtelu virkistää, sanoin kissa kun mummolla pöytää pyyhki.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hiirikoski ratkoo onneksi.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Kukkuukukkuukukkuu
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kukkuu.

Hienosti kyllä Kunnas osaa tuon käkikellon matkimisen.

Ihan hieno maali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös