Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 369 025
  • 5 434

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Juuri nyt tulee YLE teemalta elokuva Gilda, ja täytyy sanoa että kyllä Rita Hayworth on ollut uskomattoman kaunis nainen!
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olenko ainoa, jonka mielestä Nelosen urheilun Taina Nyberg on kaikin puolin simpsakka tipu? Ei nyt ehkä täysin pyyhkäise jalkoja, mutta on silti sellainen pirteä ilmestys tv:ssä, juu nou.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenko ainoa, jonka mielestä Nelosen urheilun Taina Nyberg on kaikin puolin simpsakka tipu? Ei nyt ehkä täysin pyyhkäise jalkoja, mutta on silti sellainen pirteä ilmestys tv:ssä, juu nou.

Et ole. Mun mielestä Nyberg on melkein mukavampi ilmestys kuin viivi oli. Nyberg on iloisen sporttinen joka lähetyksessä mitä olen katsonut.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyberg on iloisen sporttinen joka lähetyksessä mitä olen katsonut.
Niinhän Viivikin oli, silloin aikoinaan. Eipä silti, Nyberg voittaa kyllä mut puolelleen juuri sporttisuudellaan ja hymyllään. I would.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Torstai on silmän iloa täynnä! Ekaksi saa ihastella neloselta Dexterin Rita Benettiä (Julie Benz) ja heti perään FST5:selta Hill Street Bluesin Joyce Davenportia (Veronica Hamel). :)
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokipoika-tyttö Christina on kyllä kuuma tapaus. Tummaveriköt miellyttävät yleisestikin, myös hieman vanhemmat kinkut. Kuten Nigella Lawson tai Satu Silvo. Tai ei-niin-vanha Kim Kardashian.

Etsikää kuvalinkkinne itse, pervot.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Alina Vacariu.

Niin kauan kuin Evilillä on naama, on tällä tytöllä paikka mihin istahtaa.
 

scholl

Jäsen
Cecilia Sörensen.

Iso miinus siitä, että on rehujen popsija. Plussaa siitä, että käy näköjään samassa Cervecería Catalanassa lunchilla, jossa itsekin terassilla aina silloin tällöin aloittelen sunnuntaiaamupäivän kaljoittelua.

edit. ei tosin veisi jalkoja alta. Sellaista ei ihan hevillä tapahdu, mutta on ns. pätevä otus
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiks toi ny ole aika perus irc-galleria pissis/iltatyttö?
Niinpä. Tossa kuvassa taitaa olla vaan noi pallot noissa ryysyissä niitä mitkä saa joidenkin jamppojen päät pyörälle. Vähän sama juttu kuin uistimiin maalataan tollaista yksinkertaista ja erottuvaa kuviota, että saisi kaikkiruokaiset hauet kiinnostumaan. Ja jos tota muijakuvaa tuijottaa vaikkapa kymmenenkin sekunttia ja sitten sammuttaa sen ikkunan, niin mielessä ei ole mitään muuta kuin kuosi mummovainaan vanhoista verhoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös