Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 368 953
  • 5 434
Erään Kauppakadulla sijaitsevan kuppilan tiskin takaa usein löytyvä naisihminen kampittaa tajuntani joka kerta! Ravintolan nimeä tai tarkempaa sijaintia en suostu tässä paljastamaan, koska kaikki Jatkiksen pervot syöksyisivät kuitenkin heti tarkastamaan tilanteen ja sitten minulta menisi hermot ja joutuisin uhoamaan koko anttivirtasmaisen varteni mitalla.

Voi veljet kuulkaas, siinäpä vasta neiti(?) minun makuuni. Harmi vaan, että hän saattaa pitää minua jonkinlaisena vajakkina, koska joka kerta hänen kanssaan asioidessani unohdan miten puhutaan ja änkytän kaikenlaista typerää ja epäselvää, sen verran merkillinen vaikutus tämän naisen läsnäololla minuun on.

Viime lauantaina näin hänet eräässä toisessa kuppilassa aivan vapaa-ajan hommissaan, mutta enpä uskaltanut asialle mitään tehdä melkoisen päihtymystilani ja häntä piirittäneiden pahiksen näköisten räppäripoikien vuoksi. Nössö mikä nössö.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nyt pitää kirjoittaa taas tännekin.

Se nuori nainen, joka myi minulle eilen jäätelön Raumalla. Siellä eräs jäätelökioskin myyjä oli todella nätti. Hieman liian nuori meikäläiselle, mutta oli se kyllä kaunis. Isot plussat vielä siitä, että kyseinen neito EI ollut pukenut niiden lyhyiden valkoisten shortsien alle niitä kamalia paksuja sukkahousuja.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä Miia Nuutilassa on jotain sellaista "rehellistä suomalaista kauneutta" että jos ei nyt vie jalkoja alta niin ainakin jonkinlaisia värinöitä aiheuttaa.
 

scholl

Jäsen
Peter Kloeppel on lomalla ja terve mikä uutistenlukija taas nyt kehissä RTL:llä.
Eli Annett Möller. Tänään kyllä paljon paremmassa kuosissa kuin noissa kuvissa: http://www.annettmoeller.de/
Nyt jos on Maxi vielä sääosuudessa niin tsiisus. Ylellä kyllä paljon oppimista.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässä samassa rapussa alakerrassa asuva nuorehko naisihminen. Olen tuntenut jo joitakin vuosia, ja näyttää siltä, että mitä enemmän ikää neidille kertyy, sitä viehättävämmäksi muuttuu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tähän kohtaan ei nyt tule pedofiilivitsiä.

Ei tarvitsekaan. Jotenkin arvelinkin, että tämänsuuntaista kommenttia tähän pukkaa. No, täsmennetään nyt sitten sen verran, että tuolla naisihmisellä on ikävuosia tasan saman verran kuin minulla itselläni, eli lähellä kolmeakymppiä mennään. Myös juurikin tuosta samanikäisyydestä johtuen hänet tunnenkin.

En voi mitään kanssapalstalaisten likaiselle mielikuvitukselle.
 

Fordél

Jäsen
Yleensä ns. etninen meno ei kolahda, mutta täytyy kyllä antaa pisteet tällä hetkellä Ylen aamu-tv:ssa juontajana toimiavalla Riina Malhotra:lle (http://yle.fi/uutismixi/ci/artikkelit/riina_200.jpg).

Ulkonäkö on enemmän kuin bueno, pukeutuminen natsaa ja jotenkin tuntuu, että kyseessä on hyvin sympaattinen ja jalat maassa tallaava pirkko. Vakaa veikkaukseni on, että suurin syy napajäätikön sulamiseen on tuo kuvassakin nähty hymy.
 

scholl

Jäsen
Voisitko kertoa, mitä etnistä tuossa on?
Näyttää aika perussuomalaiselta. Ehkä keskimääräistä paremmannäköiseltä, eikä niin läskiltä kuin itäsuomalaiset, mutta etnisyys jää hämärän peittoon.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En voi mitään kanssapalstalaisten likaiselle mielikuvitukselle.

Kuolaat alakerran naikkosta vuosikausia "kristillisin arvoin" ja sanot muiden mielikuvitusta likaiseksi?

Voisitko kertoa, mitä etnistä tuossa on?
Näyttää aika perussuomalaiselta. Ehkä keskimääräistä paremmannäköiseltä, eikä niin läskiltä kuin itäsuomalaiset, mutta etnisyys jää hämärän peittoon.

Kyllä sillä aika turpeat huulet/naaman alaosa on, vrt. toimittaja Umaya Abu-Hanna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös