Kuka on tämä Heidi Pihlaja kakkosella studiossa. Ohhohh... Nyt kuuklaan. Toki aina ekana Jatkikseen jöpötyksistä tilittän, luannollisesti.
Ei ole ollut ainakaan ruoka-aikana kotona, kyllä ihmisen pitää syödäkinGramissa tuli vastaan mimmi nimeltä Lina Belfiore, joka kuuluu tähän ketjuun.
EDIT: En saa upotusta toimimaan, niin mennään linkillä.
Mulle tuo nainen kuuluu vartaloltaan kategoriaan "Naisia, jotka saavat sinulle jalat alle". Mutta jos tiukka paikka tulisi, voisin viedä hänet syömään läskisoosia ja pottumuusia.Ei ole ollut ainakaan ruoka-aikana kotona, kyllä ihmisen pitää syödäkin
Tämä italialainen alppihiihtäjä Marta Rossetti on ihan sievä näky kyllä :)
Kenties tämä neitokainen?Joskus sitä sattumalta törmää ihmiseen, joka sytyttää heti ensi sekunnilta. Näin kävi eilen. Hänellä oli kauniit kasvot, isot, upeat silmät, joita kehysti täydellisesti hänen kasvonpiirteisiin sopivat silmälasit. Sopivan täyteläiset huulet. Pitkät ja vaaleat hiukset pilkistivät villaisen pipon alta. Jalassa hänellä oli juoksutrikoot ja takki peittikin reidet puoleen reiteen asti, mutta paljasti sen verran, että näki, että urheiltu on.
Äänikin oli kaunis, kun muutaman hetken hänen kanssa juttelin.
Huoh.
Heh. Aika alhainen temppu.Kenties tämä neitokainen?
RickRollaus on harmitonta hupia tän rinnalla. Tota vois verrata jo lähes happoiskuun.Heh. Aika alhainen temppu.
Twitter: https://twitter.com/IvyDenali?s=20&t=9Ke02BLUdFF3qW5DD5U88A
IG:
Huh huh mikä italiatar
E: Tulipa taas oudot linkit, mutta näillä mennään.
Kenties tämä neitokainen?
Minä ihan oikeasti säikähdin, kun menin kurkkimaan linkkiä. Multa pääsi tahaton "Hyi saatana!" puuskahdus, jota vaimokin sitten kummasteli, että mitä nyt, mistä moinen...Kenties tämä neitokainen?
Sukua "Leuka" Monoselle?Toiset tykkää malleista, toiset näyttelijöistä...mun heikko kohta on urheilijat. Hollantilainen ammattipyöräilijä Puck Moonen on kyllä nätti neiti.
I'd puck dat.Toiset tykkää malleista, toiset näyttelijöistä...mun heikko kohta on urheilijat. Hollantilainen ammattipyöräilijä Puck Moonen on kyllä nätti neiti.
Kenties tämä neitokainen?
Irahan ilmaantui eetteriin jo nelisen vuotta sitten Ylellä Toivomus -ohjelmassa, joten hän on ollut kohtalaisen kauan ruudussa. Mutta joo, näyttävä nainen ja kyllä kelpaisi minullekin.Ira Hammermann.
Missä Sinä olit nämä vuodet? Ihanaa, että palaat ruutuun (Huomenta Suomi). Olet samannäköinen, vai jopa parempi, kuin silloin noin 15 vuotta sitten, kun viimeksi olit ruudussa.