Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 358 091
  • 5 433

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tulkaaskin joku näihin ominaisuuksiin viehtynyt kertomaan, mikä ihme noissa kulmuneissa tai pashapozdniakovissa oikein kiinnostaa? Helvetinmoiset talipallot, jotka pitää varmaan jo alle nelikymppisenä heittää suihkun ajaksi olalle roikkumaan. Rumat ja vaivalloisetkin vielä samoin kuin myrkyillä täyteen pumpatut demirosepyllyt ja muut vastaavat, joilla voisi tukkia vaikka Tampereen rantatunnelin.
Kulmunilla on ilmeisesti ainakin pari kuppia pienemmät kuin Pashalla eli juuri passelit.
Noita Pashan kaltaisia ilmestyksiä ovat lähestulkoon kaikki sosiaalisen median kanavat täynnä, joten siksi hän ja hänen kaltaisensa tissijulkimot eivät kolahda ainakaan minuun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tulkaaskin joku näihin ominaisuuksiin viehtynyt kertomaan, mikä ihme noissa kulmuneissa tai pashapozdniakovissa oikein kiinnostaa? Helvetinmoiset talipallot, jotka pitää varmaan jo alle nelikymppisenä heittää suihkun ajaksi olalle roikkumaan. Rumat ja vaivalloisetkin vielä samoin kuin myrkyillä täyteen pumpatut demirosepyllyt ja muut vastaavat, joilla voisi tukkia vaikka Tampereen rantatunnelin.
Anna kun asiaan vihkiytynyt pastori kertoo. Minä olen Tissiasian Kalifi sekä SuurMufti. Olen ryntäiden ruhtinas sekä Imaami.

Tissejä on moneen makuun. On pieniä, on isoja. Kaikki ovat luojamme Titmeister-päissään luomia. Annetaan rakkautta kaikille, koska totuushan on, että me Setämiehet tykkäämmä kaikista. Vaikka vähän roikkuskin.

Ylipappi Johnny päättää päivän epistolan tähän. Rakastakaa toisianne, ja kopeloikaa tissejä mahdollusisuuksien
mukaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulkaaskin joku näihin ominaisuuksiin viehtynyt kertomaan, mikä ihme noissa kulmuneissa tai pashapozdniakovissa oikein kiinnostaa? Helvetinmoiset talipallot, jotka pitää varmaan jo alle nelikymppisenä heittää suihkun ajaksi olalle roikkumaan. Rumat ja vaivalloisetkin vielä samoin kuin myrkyillä täyteen pumpatut demirosepyllyt ja muut vastaavat, joilla voisi tukkia vaikka Tampereen rantatunnelin.
Hep, täällä. Aina on kiinnostanut muodokkaammat naiset. Aiemmin vannoutunut (isojen) tissien ystävä, mutta kyllähän nää nykyään trendikkäät muhevat perseetkin miellyttävät silmää. En osaa tarkemmin selittää, mikä muodokkuudessa miellyttää, mutta punkkahommiin kun lähdetään, niin pidän rintavaa ja reitevää naiskroppaa huomattavasti kiinnostavampana kuin nuoren pojan kropalta näyttävää luurankoa. Ja rajansa tietty tälläkin. C-D - kuppi on ihan riittävä.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Julia Korpinen.

On ihana nainen. Tuo valloittava hymy ja täydellinen vartalo vie todella jalat alta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Julia Korpinen.

On ihana nainen. Tuo valloittava hymy ja täydellinen vartalo vie todella jalat alta.
Tosi sosiaalinen ja aktiivinen. Nätti myös.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maria Ylipää, 41 v., on raskaana. Minä kun luulin että tuossa iässä raskaaksi hankkimis aktiviteetit on jo lopetettu ja aloitettu katsomaan Downtown Abbeytä !
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Maria Ylipää, 41 v., on raskaana. Minä kun luulin että tuossa iässä raskaaksi hankkimis aktiviteetit on jo lopetettu ja aloitettu katsomaan Downtown Abbeytä !
Kyllä kunnon liisterillä viiskymppinenkin saadaan siemennettyä kantavaksi vaikka mummulla olis ehkäsykin päällä. Emmää mitään kehuskele tai sillee, öh öh...

No, asiat saatiin kuitenkin järkättyä niin ettei mailmaan lisää Goodeja sentään tullu.

Nii, ja mujjalta terveisiä: Se on Downton Abbey!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tissejä on moneen makuun. On pieniä, on isoja. Kaikki ovat luojamme Titmeister-päissään luomia. Annetaan rakkautta kaikille, koska totuushan on, että me Setämiehet tykkäämmä kaikista.
Katsoin tuossa jokin aika sitten kotimaisen leffan "Bensaa suonissa".
Lilga Kovanko nuorena, huh!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Katsoin tuossa jokin aika sitten kotimaisen leffan "Bensaa suonissa".
Lilga Kovanko nuorena, huh!
Kuukle tarjoo vaan hohhoijaata ja imagefap ei tuattanu osumia. Mökötän.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Katson Alina idässä-ohjelmaa ja Alina Tomnikov on kyllä todella kuuma pakkaus. Tuon jakson parasta antia oli se kun Alina oli Ukrainan yöelämässä kahden paikallisen naisen kanssa ja toinen niistä antoi Alinan koskea isoihin rintoihinsa. Sen kaveri kopeloi Alinan tissejä antaumuksella. Aika villiä ja estotonta oli muutenkin se meno siellä.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Katson Alina idässä-ohjelmaa ja Alina Tomnikov on kyllä todella kuuma pakkaus. Tuon jakson parasta antia oli se kun Alina oli Ukrainan yöelämässä kahden paikallisen naisen kanssa ja toinen niistä antoi Alinan koskea isoihin rintoihinsa. Sen kaveri kopeloi Alinan tissejä antaumuksella. Aika villiä ja estotonta oli muutenkin se meno siellä.
Ainoa huono puoli Alinassa on hänen parisuhdestatuksensa. Näyttävä kaunotar varustettu fiksulla päällä ja maanläheisellä asenteella. Ja ne silmät...oooh!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuka on tämä Heidi Pihlaja kakkosella studiossa. Ohhohh... Nyt kuuklaan. Toki aina ekana Jatkikseen jöpötyksistä tilittän, luannollisesti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kuka on tämä Heidi Pihlaja kakkosella studiossa. Ohhohh... Nyt kuuklaan. Toki aina ekana Jatkikseen jöpötyksistä tilittän, luannollisesti.
Nyt heräsi mielenkiinto. Ottaako Heidi studiossa kakkoseen?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt heräsi mielenkiinto. Ottaako Heidi studiossa kakkoseen?
Arvasin! @Domi28 hain tohon miinaan, mutta mää niin tiäsin tän. Mää oon Jatkiksen Nostradamus.

Ja siis Cujo, sun pisteet, jokka on jo korkeet, nousi taas mun listalla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuka on tämä Heidi Pihlaja kakkosella studiossa. Ohhohh... Nyt kuuklaan. Toki aina ekana Jatkikseen jöpötyksistä tilittän, luannollisesti.
Entinen jalkapalloilija, joka toimii nykyään valmentajana. Ikää ei ole hirveästi, sillä on syntynyt 1988. Miellyttävä ääni ja karismaattinen olemus muutenkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode toverilla ei ole ainakaan huono naismaku. En yleensä jaksa noita studioita katsella, mutta nyt piti vilkaista. Eikä ollut turhaa.
Mua on viimeaikoina ruvennu kiinnostaan säätiadotuksetkin ihan hitosti. Pekka Pouta on kyllä hiano miäs.

Wait... Whaaat...?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Arvasin! @Domi28 hain tohon miinaan, mutta mää niin tiäsin tän. Mää oon Jatkiksen Nostradamus.

Ja siis Cujo, sun pisteet, jokka on jo korkeet, nousi taas mun listalla.
Olin Manilan syntisessä yöelämässä ihmettelemässä leidareita, "hierojia" ja muita kummajaisia, joten jäi Jatkoajan selailu vähän sivuraiteelle.
Olisin kyllä taatusti astunut miinaan, jos olisin sattunut ketjua lukemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös