Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 355 809
  • 5 432

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyllä. Vielä jokunen vuosi sitten karsastin Jannia johtuen hänen Jokerit-fanituksestaan, mutta viime vuoden lopulla minun oli lopultakin myönnettävä, että on se kuuma kissa tuo Janni. Ja vieläpä sinkku kaiken lisäksi, joten minullakin on (minimaaliset) mahdollisuudet hänen hurmaamiseen.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Kyllä. Vielä jokunen vuosi sitten karsastin Jannia johtuen hänen Jokerit-fanituksestaan, mutta viime vuoden lopulla minun oli lopultakin myönnettävä, että on se kuuma kissa tuo Janni. Ja vieläpä sinkku kaiken lisäksi, joten minullakin on (minimaaliset) mahdollisuudet hänen hurmaamiseen.
Jokunen vuosi sitten jouduin silloisen emännän kautta katsomaan tätä fitnesnaiset ohjelmaa ja mielestäni oli noista se kaikista fiksuin tapaus. Ei tosiaankaan mikään tyhjäpää tullut mieleen kuten monista muista noista.
Silti jos otetaan tuota Selviytyjät ohjelmasta se paras niin eihän Sara Chafakin voittanutta tässä maassa olekaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@Gardemaister

Eva Mendesin suosio on yksi mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Näyttää yliajetulta haisunäädältä.

Siis mitä, onko maailmassa jokin asia mitä sinä et ymmärrä? Olen hämmästynyt. Olen niin kovin aurinkoisena, hyväntahtoisena ja suvaitsevana tyyppinä sinua kirjoitustesi perusteella pitänyt.

Mistähän vois löytää yliajettuja haisunäätiä? Ois kiva käydä kattelemassa jos ne kerran näyttää tommosilta ku Tonin linkin takaa löyty.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Siis mitä, onko maailmassa jokin asia mitä sinä et ymmärrä? Olen hämmästynyt. Olen niin kovin aurinkoisena, hyväntahtoisena ja suvaitsevana tyyppinä sinua kirjoitustesi perusteella pitänyt.

Mistähän vois löytää yliajettuja haisunäätiä? Ois kiva käydä kattelemassa jos ne kerran näyttää tommosilta ku Tonin linkin takaa löyty.

Olen kuvankaunis ja utelias luonnonlapsi, jolle kaikki on uutta ja ihmeellistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ai saakeli tässä on hyvää sananvaihtoa:

Siis mitä, onko maailmassa jokin asia mitä sinä et ymmärrä? Olen hämmästynyt. Olen niin kovin aurinkoisena, hyväntahtoisena ja suvaitsevana tyyppinä sinua kirjoitustesi perusteella pitänyt.

Mistähän vois löytää yliajettuja haisunäätiä? Ois kiva käydä kattelemassa jos ne kerran näyttää tommosilta ku Tonin linkin takaa löyty.

Olen kuvankaunis ja utelias luonnonlapsi, jolle kaikki on uutta ja ihmeellistä.

Päätän OT:ni tähän.

Meghan Markle. Miettikää nyt. Pubijätkän näkönen jätkä vetelee semmosta sexyn platonista ideaalia. Miettikää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ai saakeli tässä on hyvää sananvaihtoa:





Päätän OT:ni tähän.

Meghan Markle. Miettikää nyt. Pubijätkän näkönen jätkä vetelee semmosta sexyn platonista ideaalia. Miettikää.
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Vaikka yhtymäkohdat rakkaaseen länsinaapuriin ovatkin kieltämättä melkoiset, niin se täytyy todeta, että engelsmanneilla on hitusen parempi maku.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Gal Gadot. Onneksi sai vihdoin pääroolin leffassa ja veti sen helvetin hyvin. Aivan upea persoona, kuten huomaa esim. tästä videosta (linkki Youtube)
Onhan tuo ihan nätti ja silleen, mutta jos puhutaan oikeasti seksikkäästä israelilaisesta, niin silloin ainoa nimi, joka tulee mieleen, on Bar Refaeli. Gadot muuten vaikuttaa hitusen pikkuvanhalta, varsinkin nykyisin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
...
Meghan Markle. Miettikää nyt. Pubijätkän näkönen jätkä vetelee semmosta sexyn platonista ideaalia. Miettikää.

Jumaliste, kasva mieheksi. Parisuhteessa ei ole tärkeää ulkonäkö vaan kumppanin sisäinen kauneus, jota tietysti naisissa varsinkin ilmenee, mutta myös joissain miesoletuissa luokkavalioissa. Varsinkin siniverisissä eli hemofiilistejöissä sisäinen kauneus puhkeaa useinkin kukkimaan.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Onhan tuo ihan nätti ja silleen, mutta jos puhutaan oikeasti seksikkäästä israelilaisesta, niin silloin ainoa nimi, joka tulee mieleen, on Bar Refaeli. Gadot muuten vaikuttaa hitusen pikkuvanhalta, varsinkin nykyisin.
No Bar on nyt aivan omaa luokkaansa, olen pistänyt tähän ketjuun jo kyseisestä naisesta postia aikaisemmin, ihana pisamanaama. Barille pitäisi olla oma ketju, heh. Leonardo on idiootti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuo Ylen ruåtsinkielinen uutisanneli Eva Brunell on kyllä aika kuuma tapaus.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Speden Tup-akka-lakko about kiljoonatta kertaa DVD:ltä katsannossa, ja onhan tuo Johanna Raunio vm. 1980 kuumaa kamaa. Niinhän johtaja Härvellkin (Salmisen Simo) totesi: "Jaaha, sitä taidetaankin olla vähän semmonen paremman näkönen nainen".
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
^Johanna taisi olla vähän kierrossa välillä poikien kesken?

Luonnollisen kaunis nainen on myös espanjalainen näyttelijätär Sara Salamo. Naisella on myös muotoja. Jos olen linkittänyt naisen aikaisemminkin, anteeksi vain. Nainen on vain niin ihana.
 
Viimeksi muokattu:

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Serranon perhe! Oli muuten loistava sarja ja Natalia yksi sen sarjan tähdistä nuorena tyttönä. Tytöstä on kasvanut nainen ja.... tissit myös, heh.

Oona Tolppanen. Joitakin voi ärsyttää naisen "yltiöpositiivinen" asenne, mutta nainen on täyttä rautaa!
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Serranon perhe! Oli muuten loistava sarja ja Natalia yksi sen sarjan tähdistä nuorena tyttönä. Tytöstä on kasvanut nainen ja.... tissit myös, heh.

Oona Tolppanen. Joitakin voi ärsyttää naisen "yltiöpositiivinen" asenne, mutta nainen on täyttä rautaa!
Jaaha. Pelikiellon päätyttyä heti uusi viesti yhteen Jatkiksen parhaimmista ketjuista. :)
Kyllähän tuota Oonaa katselee, mutta jotenkin tuntuu siltä, että se juna meni jo enkä tarkoita pelkästään hänen puolisoaan. Hivenen liikaa lihaksia minun makuuni. Nätti likka toki edelleen.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Jaaha. Pelikiellon päätyttyä heti uusi viesti yhteen Jatkiksen parhaimmista ketjuista. :)
Kyllähän tuota Oonaa katselee, mutta jotenkin tuntuu siltä, että se juna meni jo enkä tarkoita pelkästään hänen puolisoaan. Hivenen liikaa lihaksia minun makuuni. Nätti likka toki edelleen.
Viikon pelikielto tuli ihan aiheesta, mutta olihan se toinen tyyppi silti aika nolo. Pelkäät/toivot, että Oona kuristaa sinut reisillään joten en olisi huolissani lihaksista. Tykkäät kuitenkin. Heh.

Ja yksi parhaimmista ketjuista nimenomaan. Ei naisia voi olla rakastamatta.

Edit: Sorry tuplat. Joten Pia Lamberg. Kaunis suomalainen nainen.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös