Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
Typerä ja liian iso lippalakki ei kyllä yhtään auttanut asiaa.
Noiden linkkien takana olleista mimmeistä se toinen joka oli vain toisessa kuvassa oli luokkaa "ihan OK" ja se toinen näytti, varsinkin siinä kuvassa missä oli yksin, joltain hevoselta miltä on amputoitu alaleuka. Typerä ja liian iso lippalakki ei kyllä yhtään auttanut asiaa.
Rojua rojua -ohjelman Pauliina Laitinen-Laiho. Mature minun makuun.
Joo joillakin on muodoton, lähes pikkupojan vartalo. Jotkut ovat kasvoistaankin liian pissiksen näköisiä. Myös sellaiset avuton rääpäle -ilmeet hieman ärsyttää. Kuka sellaisen kanssa haluaisi olla? Mutta kyllähän se on niin että naisen vartalo on parhaimmillaan melko nuorena. Vai innostuukohan sitä sitten 40- tai 50-vuotiaana muka läskeistä, roikkuvista rinnoista, huonosta ihosta ja rypyistä naamassa. En mä oikein usko. Kyllä mä viiskymppisenäkin haluan paukutella parikymppisiä tyttöjä, vaikka sitten rahalla rajan takana jos ei muuten irtoa.Hauskalla tavalla tässä ketjussa huomaa, miten jatkiksen kirjoittajat ovat eri ikäisiä. Joku laittaa tänne kuvan kuumasta puumasta, ajattelen samantien, että vähän liian "kypsää" minun makuuni, toinen postaa nuoren bimbon ja heti kelaan, että aika pissis.
Rojua rojua -ohjelman Pauliina Laitinen-Laiho. Mature minun makuun.
Makuasioitahan nämä toki ovat, mutta ainakin minä voin tuollaisesta muovimäärästä pahoin; luonnollista naiskauneuden olla pitää. Mainitaan nyt hyvänä esimerkkinä vaikkapa lahjakas laulaja-lauluntekijä Anna Kokkonen.Kate Upton on sitten valittu maailman seksikkäimäksi naiseksi. Linkki IS:n vekkosivujen juttuun. Linkki Sports Illustrated swimsuit kuviin. No kyllähän toi kelpais. 8)
Minulla on sellainen mielikuva, että Uptonissa ei muovia olisi, ainakin videopätkissä mukavasti hyllyy. Vaikuttaisiko photoshop... Tai sitten olen hyväuskoinen.Makuasioitahan nämä toki ovat, mutta ainakin minä voin tuollaisesta muovimäärästä pahoin; luonnollista naiskauneuden olla pitää.
Makuasioitahan nämä toki ovat, mutta ainakin minä voin tuollaisesta muovimäärästä pahoin; luonnollista naiskauneuden olla pitää. Mainitaan nyt hyvänä esimerkkinä vaikkapa lahjakas laulaja-lauluntekijä Anna Kokkonen.