Miehiä, jotka saavat jalat alta myös heteromiehiltä

  • 45 846
  • 265

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko muita, kenen mielestä kaiken Madeleinen saaman hehkutuksen keskellä veljensä Carl Philip on sittenkin jopa sisarusparvensa vetävimmän näköinen? Tai katsotteko koskaan Mario Gomezin tai Cristiano Ronaldon ylvästä fysiikkaa ja veistoksellisia piirteitä pidempään kuin ehkä pitäisi? Mites Brad Pitt esim. Fight Clubissa tai Daniel Craig James Bondina, tuliko koskaan katseltua että ei pahemman näköistä?

Osaltani aiheesta jo tänään kirjoittaneena ja cottonmouthin ketjunavausidean pohjalta, olkoon tämä ketju naisille tuon vastakkaisen ketjun vastine omille ihanteilleen. Mutta älkäämme antako tämän häiritä myös meitä miehiä, jotka kehtaamme myöntää näkevämme komeuden myös muissa miehissä. Ja toki homotkin ja kaikki muutkin ryhmät ovat enemmän kuin tervetulleita kertomaan omat näkemyksensä.

Kotona minulla on kaunis vaimo ja äsken ulkoillessani oli kiva tiirailla kesäisen päivän helmiä eli vähäpukeisia naisia niityillä ja terasseilla. Sänkyyni olen huolinut ja tulen huolimaan vain naisia, mutta ei se silti tee miehiselle itsetunnolleni tiukkaakaan myöntää osaavani nähdä myös komean miehen.

Kaikesta päätellen en ole homo enkä myöskään ainoa mieskomeuden tunnistava hetero, eli antakaa palaa jos on jotain sanottavaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Cain Velasquez saa meitsin jalat alta suht nopeesti.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Daniel Craig tulee ensimmäisenä mieleen, erittäin komea mies. Carl Philipistä olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Onkohan Kalle Kustaa varmasti sen faija?

Jude Law ei myöskään ole kovin pahan näköinen...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos nyt miettii tätä siltä kannalta, että kenen näköinen voisin kuvitella haluavani olla, ellen olisi itseni näköinen, niin nuori Marlon Brando ja nuori Sean Connery tulevat ekana mieleen. En mie oikein näitä nykyajan puppeleita... Ei niissä ole karismaa. Se Craigkin näyttää Pertsa Koivulan vajaaälyiseltä veljeltä, kuten usein olen maininnut.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Jos nyt miettii tätä siltä kannalta, että kenen näköinen voisin kuvitella haluavani olla, ellen olisi itseni näköinen, niin nuori Marlon Brando ja nuori Sean Connery tulevat ekana mieleen.

Brandolla ja Connerylla on se hauska ero, että Brandon charmi säilyi ikääntymisen mukanakin, kun taas Connery alkoi aika nopeasti muuttua köyhän miehen K-Kaupan Väiskin näköiseksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Connery alkoi aika nopeasti muuttua köyhän miehen K-Kaupan Väiskin näköiseksi.
Silti vielä tällä vuosituhannella ämmät äänesteli sitä säännöllisesti maailman seksikkäimmäksi mieheksi. Kumma juttu, kertonee enemmän naisista kuin Connerystä sitten.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Kumma juttu, kertonee enemmän naisista kuin Connerystä sitten.

Niin kertoo. Usein tulee muutenkin mieleen, mitä ihmettä monet ihan fiksut naiset näkevät aivan urpon näköisissä äijissä.

Miksei Pena Matikaista muuten ole vielä mainittu? Onko ÄTPPOMK kuulolla?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jos nyt miettii tätä siltä kannalta, että kenen näköinen voisin kuvitella haluavani olla, ellen olisi itseni näköinen, niin nuori Marlon Brando ja nuori Sean Connery tulevat ekana mieleen.

Jos lähestyisin tältä kantilta alkuun tämän ketjun aihetta niin kenties minuun vetoaa eniten nuori Robert De Niro ja enpä pistäisi pahakseni vaikka juuri nuoren ja maanisia rooleja tehneen De Niron näköinen olisin - Travis Bicklessä olisi vetoa oikein kunnolla, vai mitä?

Mikäli etsitään sitä sitä miestyyppiä, joka saa jalat altani niin tuollin katseeni kääntyy klassisiin miestyyppeihin, sellaisiin jotka ovat "hyveellisiä" ja luontaisesti upeita, sellaisissa joissa on vetoa. Tällä hetkellä minulle täydellistä miestä ei nuorista miehenaluista ole olemassakaan mutta mainitsemasi Brando ja Connery nuorina olivat edes hitusen tähän suuntaan vaikka todella klassisia hekään eivät tyyppeinä olleet, eivät olleet kuten kreikkalaisten taitureiden veistokset.

vlad.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Kyllähän näitäkin on mietitty.

Kyllä minä kauniina ja lämpöisenä kesäpäivänä ottaisin jahdilleni mukaan John Travoltan, Jukka Kuoppamäen ja Vince McMahonin. Kaikki ovat komeita miehiä vielä tänäkin päivänä. Kyllähän mieskomeuttakin saa mies arvostaa.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Ryan Goslingista voi olla mitä mieltä tahansa, mutta elokuvassa Crazy, Stupid, Love mies oli aika perhanan tyylikäs. Just sayin...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jääkiekkoilijoista - niin entisistä tähdistä kuin nykyisistäkin - ainakin Gary Robertsissa on jonkinlaista miehistä karismaa.
Näyttelijöistä mieleen tulee ensimmäisenä Hugh Jackman, joka on minusta komea ilmestys.
Musiikkimaailmassa Nightwishin rumpali Jukka Nevalainen edustaa omalla tavallaan komeaa miestä, siis minun mielestäni.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Pakko sanoa näin heterona, että olin aina lapsena kateellinen Ken "Wiseguy" Wahlin ulkonäölle. Italialainen, vahva leuka, tutkivat silmät, tummat mafia-hiukset. Näinä päivinä ei parane katsoa peiliin, on vieläkin kauempana tuosta äijästä..huokaus. Takaisin paikalliseen riiaamaan "Railia, 60v.". Erittäin hyvä konekirjoittaja, muuten.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ryan Goslingista, Daniel Craigista ja Dave Grohlista on hyvä aloittaa. Ja Mike Patton.
 

Obloquy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesit, ManUtd, Jets
Clint Eastwood. Miten voi mies näyttää niin komealta ja karismaattiselta vaikka ikää vaan tulee ja tulee... ? Mike Patton teki myös suuren vaikutuksen muutaman vuoden takaisella FNM:n Kaisaniemen keikalla.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joko Radulov on mainittu? Eikö? No nyt on.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Se kaveri, joka veti muistaakseni Kuopion joukkuetta jossain kuoro-ohjelmassa. Ko. ohjelmasta tuli jotain pätkiä Suvi Teräsniskan hurmaavan ulkonäön & hänen kärppäfanitaustansa takia katsottua. Anyhoo, ei niin muuten mutta käsittämätön hymy. Toki aika feminiini kaveri joka tapauksessa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen aina ollut vähän heikkona Thomas Gibsoniin.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Se kaveri, joka veti muistaakseni Kuopion joukkuetta jossain kuoro-ohjelmassa. Ko. ohjelmasta tuli jotain pätkiä Suvi Teräsniskan hurmaavan ulkonäön & hänen kärppäfanitaustansa takia katsottua. Anyhoo, ei niin muuten mutta käsittämätön hymy. Toki aika feminiini kaveri joka tapauksessa.

Tarkoititko kenties Olli Hermania? Mike Monroen kaksoisolento etten sanoisi.

Olli Herman
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Niin, ja Daniel Craig, tietenkin. Miehellä on rumankomeat kasvot. Naisia piisaa. Minulla vaan puolet siitä eli rumat, eikä piisaa ketään, edes puoliakaan? Jako päin persettä?

nimimerkillä "Tähän pärstään ei riitä botox, vaan Zyklon-B"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös