Jo vuosien ajan on Ylen Kristiina Kekäläinen saanut tämän jatkislaisen jalat veteläksi.
Olen tähän ketjuun jotain jo joskus heittänytkin, mutta kyllä kuitenkin yksi on ylitse muiden tällä hetkellä. Saattaa toki johtua siitä, että hiihtokausi on taas käynnissä. Therese Johaug.
Turskalaiset(kin) ovat omasta mielestäni ihan paperia todellisen kaunottaren, Slovenian Tina Mazen, rinnalla.Therese sai kilpailijan: silje norendal - Google-haku
Kyllä kuitenkin ehkä Therese vielä edelle menee.
Turskalaiset(kin) ovat omasta mielestäni ihan paperia todellisen kaunottaren, Slovenian Tiina Mazen, rinnalla.
Näin on, makuasioita nämä ovat ehdottomasti - ja sehän tässä parasta onkin!Se on ihan mistä tykkää. Minä pidän skandinaaveista:
Se on ihan mistä tykkää. Minä pidän skandinaaveista:
– Deillig å føle seg litt glamorøs! - Nyheter - Østlendingen
...mutta onhan se hirvittävää ajatellakin ettei Therese ole impi.
...
Tuollasia utuiseksi fotosopattuja meikkipossuja, yök :)
Nyt oot kyllä vähän väärillä jäljillä, sillä itse pidän esim Johaugista eniten ihan noissa tv-lähetyksissä, kun vähän hikisenä ja puuskuttavana hymyilee kisan jälkeen.
Mahtava kissa, ilman noita korkkareita ja muuta krumeluuria.
Tässä on kaunis nainen: http://totallycoolpix.com/wp-content/uploads/2011/28022011_oscars_2011/oscar_067.jpg (Natalie Portman Oscar-gaalassa v.2011)
Valkkasin tuollasen raskauskuvan, koska on vielä nätimpi vähän "pyöreämpänä".
Vaalea aina ruokapuolella töissä.
Kyllä. Onneksi tämä ihana nainen saa nyt olympialaisten aikaan erityisen paljon ruutuaikaa.Jo vuosien ajan on Ylen Kristiina Kekäläinen saanut tämän jatkislaisen jalat veteläksi. Hän ei ole mikään missi, mutta juuri tuo tavallisella tavalla nätti olemus yhdistettynä hänen samettiseen äänensä on tehnyt hänestä erään suosikkijuontajistani.
Annasta "kasvanut" melkoinen... Noh, melkoinen, vaikka aikamoinen tappi jopa naiseksi on, niin silti... o_O
Tässä on kaunis nainen: http://totallycoolpix.com/wp-content/uploads/2011/28022011_oscars_2011/oscar_067.jpg (Natalie Portman Oscar-gaalassa v.2011)
Se on ihan mistä tykkää. Minä pidän skandinaaveista:
– Deillig å føle seg litt glamorøs! - Nyheter - Østlendingen
Nyt oot kyllä vähän väärillä jäljillä, sillä itse pidän esim Johaugista eniten ihan noissa tv-lähetyksissä, kun vähän hikisenä ja puuskuttavana hymyilee kisan jälkeen.
Mahtava kissa, ilman noita korkkareita ja muuta krumeluuria.
Minusta on sukeutunut kovan luokan curling-fani, nimittäin Ison Britannian naisten curlingjoukkueen. Tänään jopa perustettiin kavereitten kanssa kisakatsomo vain brittien pelin takia, eikä turhaa kun murskasivat USA:n 12-3.
Syypäät tähän innostukseen ovat Anna Sloan ja Eve Muirhead. Tässä vielä yhteispotretti. Jokin siinä tyttöjen tiukassa tuijotuksessa ja Muirheadin huutamisessa (pikemminkin karjumisessa) on niin kiehtovaa. :D
Yhtään väheksymättä valintojasi curling-maailmasta, on tämä carmen schäfer kyllä ihana.