Huhhuh kylläpä on leikelty 50+ täti. Seksikkyys nolla. Hrrrr
Kieltämättä Tammyllä on hieman miehisiäkin piirteitä kasvoissaan. Ei Tammy mikään elovena missi ole vaan seksiobjekti.
Linkin hollantilaisnaikkonen vie kyllä meikäläiseltä jalat alta.
Nyt puhuu hn piessyt naisjudoka Edith Bosch! - Muut urheilulajit - Ilta-Sanomat
(linkki vie IS:n sivuille)
On täällä kyllä joillain kerrassaan erikoinen naismaku.
Hollannikkaista puhuttaessa yksi on ylitse muiden: Sylvie Meis! Eukkohan valittiin jo vuonna 2003 Hollannin seksikkäimmäksi naiseksi - eivätkä ainakaan omasta mielestäni vuodet ole tehneet yhtään pahaa. Tunnetumpi nimi naiselle taitaa kuitenkin olla Sylvie van der Vaart.Linkin hollantilaisnaikkonen vie kyllä meikäläiseltä jalat alta.
Itellä jäi Kerry jo aikoinaan "The Last King of Scotland" leffasta mieleen. Oikein herkullinen tapaus. :)Scandal-sarjan päähenkilöä näyttelevä Kerry Washington on todella kuuma tapaus.
On täällä kyllä joillain kerrassaan erikoinen naismaku.
Ihan samaa ajattelin. Mulla tuon näköiset naiset saisi lähinnä jalat alle.
Milla Jovovich. Jos ette usko niin katsokaa vaikka googlesta. On yksi kauneimpia naisia.
Kuten ylempänä jo mainittu, joillain tähän ketjuun kirjoittavista on kyllä todella erikoinen naismaku.
Kuvaa en löydä ja en kehtaa ottaa. Mutta Kaivokadun Sports Academyn Laura on aina pelastus.
Kotona mustasukkaisuuskohtaus menossa, oma akkani (itse blondi) väittää Kaisan värjäävän, minä taas luotan ihanaisen Kaisan olevan "luomu".
Lyhyt ja tumma?
Eilen tuli alakerrassa käytyä puoliltapäivin ja siellä oli ihan mukavan näköinen daami noilla spekseillä.