Viestin lähetti Senior
Carlos:
Jäin vuodatuksestasi askaroimaan
- kenen äidillä loppujen lopuksi olit?
- onko teillä välit kunnossa?
- hänhän kysyi: otatko kaljan? eikä esim: olatko oluen? virhe!
- joit LAPIN KULTAA , HAHHHHAHHHHAAAA!
100 nielikäis-raipansivallusta paljaaseen hanuriin, niin eiköhän poika opi! :D , äidille vain isällinen varoitus ilman muita seuraumuksia, koska äidit ovat tärkeitä!
Huputa itsesi ja häpeä, IFK-kannattaja!;)
Olin oman äitini luona (isä oli siellä myös), ja välit ovat mitä parhaimmat. Luulen että äitille meni viesti perille aika hyvin, mutta osaan ehkä minäkin ensi kerralla varottaa etukäteen että olen tulossa.
Mutta yhtä asiaa ei saa tekemättömäksi, kyllä, join lapparia. Hyvää siinä oli se että kun vappuna taas pääsin vanhan kunnon kohvin makuun, se maistui vielä kaksin kerroin paremmalta, kun oli välillä käynyt pohjalla. Sekään ei silti selitys, joten:
*whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*
Muistan varmasti ensi kerralla, enkä tee enää typeryyksiä. Nöyrin anteeksipyyntöni kaikille veljille.