kissankarva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Mä joskus lukioikäisenä ihan tosissani hetken mietin, että pitäisiköhän mennä armeijaan. En mennyt, enkä ole kyllä katunut; tuskin siitä olisi ollut mulle mitään hyötyä. Mä olen käsittänyt että armeijassa on jokseenkin puupäistä menoa, joten mun mielestä kenenkään naisen ei kannata vängällä sinne mennä, ellei nyt sitten halua lisäpisteitä poliisikouluun tms.
Tässä iässä mä en enää yksinkertaisesti sietäisi sitä, että joku 18v finninaama tulisi möykkäämään mulle pää punaisena mihin suuntaan pitää ryömiä.
Jos sota tulee, niin mulla on täällä kotirintamalla tarpeeksi hommia paikkailemassa haavoittuneita. (Paitsi että nykysota taitaa olla ennemminkin sitä että joku vitipää painaa napista ja maapallon tilalla leijuu sienipilvi)
Tässä iässä mä en enää yksinkertaisesti sietäisi sitä, että joku 18v finninaama tulisi möykkäämään mulle pää punaisena mihin suuntaan pitää ryömiä.
Jos sota tulee, niin mulla on täällä kotirintamalla tarpeeksi hommia paikkailemassa haavoittuneita. (Paitsi että nykysota taitaa olla ennemminkin sitä että joku vitipää painaa napista ja maapallon tilalla leijuu sienipilvi)