Naisen paras ikä

  • 8 318
  • 32

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eiköhän se ole siinä 25-30 vuoden kieppeillä. Nainen tietää jo mitä haluaa tehdä "isona", eikä idyllinen perhe-elämäkään ole mikään mahdottomuus. Biologinen kello tikittää ja näin ollen lapsen/lapsien saanti korostuu tässä ikähaarukassa. Myöskin työelämä kukoistaa, eli suurempi osa on johtavassa asemassa. Lainoja tuskin enää on, jos on ollut töissä ikänsä. Elämä on huoletonta ja tulevaisuus on taattu...

Tämä on niin yksilöllistä - tottakai.
 

Hipcheck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse reiluna 30-kymppisenä voisin sanoa n.28-38v. Tämä siis pitkäaikaisen empiirisen tutkimuksen tuloksena. Itse olen huomannut, että valitettavan usein nuoremmat naiset ovat paljastuneet enemmän tai vähemmän "ilmapäiksi", siis ainakin ne joihin itse olen saanut kunnian tutustua. Itse tapailen parasta aikaa naishenkilöä, joka edustaa tuon ikähaarukan yläpäätä ja tuntuu ihan oikeasti hyvältä, kun voi keskustella asioista niiden oikeilla nimillä. Toisaalta huonona puolena voitaneen pitää, että parisuhde väittelyssä (en käytä sanaa riitely) jää hieman vanhemmalle naiselle todella paljon helpommin hopealle, nämä kun ovat ehtineet hioa sanaista säiläänsä himppasen pitempään kuin nuoremmat...
Mutta makuja on monia, tämä nyt vain omana mielipiteenäni. Juu, kyllähän minunkin pääni kääntyy nuorien, kiinteiden takamusten suuntaan kun niitä vastaan kävelee. Seurustelemaan vain en kyllä välttämättä rupeaisi k.o. tapausten kanssa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Itseäni 6 vuotta nuoremmat naiset ovat juuri sopivimpia. Naismaku muuttuu selvästi oman iän mukana, ja tuo yhtälö tulee melko varmasti pitämään slaagiin asti.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hipcheck kirjoitti:
Itse reiluna 30-kymppisenä voisin sanoa n.28-38v. Tämä siis pitkäaikaisen empiirisen tutkimuksen tuloksena. Itse olen huomannut, että valitettavan usein nuoremmat naiset ovat paljastuneet enemmän tai vähemmän "ilmapäiksi", siis ainakin ne joihin itse olen saanut kunnian tutustua.

Olen hieman samoilla linjoilla. Oman tulkintani mukaan nuoremmilla ei ole vielä elämänkokemuksen tuomaan viisautta. (Ainakaan reilusti alle 25 vuotiailla EI voi olla elämänkokemusta, vaikka moni itse muuta kuvitteleekin parin teinirakkauden jälkeen). Käytännössä se tarkoittaa, että joku sika (mahdollisesti ulkomaalainen) on ensin opettanut elämän realiteetteja, minkä jälkeen tavallinen suomalainen mies tuntuukin täyttävän ne aiemmin mahdottoman korkealle nostetut kriteerit. Jos näitä "opettavaisia sikoja" kertyy useampia, nainen helposti muuttuu katkeraksi ja on sitä kautta pilalla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen vahvasti sitä mieltä että naisen paras ikä on 32. Ensivuonna se on 33 jne...

Ps. terveisin veini
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaughan kirjoitti:
Oman tulkintani mukaan nuoremmilla ei ole vielä elämänkokemuksen tuomaan viisautta. (Ainakaan reilusti alle 25 vuotiailla EI voi olla elämänkokemusta, vaikka moni itse muuta kuvitteleekin parin teinirakkauden jälkeen).
Jep jep, voihan se olla näinkin...

...vaan pitää nyt muistaa myös se, että ei monella tuonikäisellä, tai vanhemmallakaan miehellä sitä elämänkokemusta ja kypsyyttä välttämättä ole sen enempää. Melkein voisin vannoa, että tuonikäisillä naisilla sitä kokemusta ja kypsyyttä on keskimäärin kyllä enemmän kuin samanikäisellä miehenroikaleella.

Kai sitä on tähdättävä itseään n. 10-20 vuotta vanhempaan naiseen sitten miehen, jos sitä jatkuvasti hoettavaan ja ilmeisen arvostettavaan elämänkokemukseen ja syvällisempään ymmärrykseen haluaa tutustua? Jatkoaikalaisten miesten mieltymyksistä ei ole oikein hajuakaan, mutta monen puheiden perusteella kypsään ikään ehtineet naiset ovat siis se ihannenaistyyppi, ns. tosinainen..?

Ihan rehellisesti kyllä myönnän, että suht reippaasti itseäni nuoremmat naiset ovat nimenomaan ne, jotka kiinnostavat. Omanikäiset ja itseäni vanhemmat eivät kiinnosta juuri tipan vertaa, jos ollenkaan, tai saa olla aika erikoinen tyyppi jotta kiinnostaa syvällisemminkin. Ei löydy mitään yhteistä kyllä heidän kanssaan yleensä, tosiasia.
Ei tässä niin maailmaa ja elämää nähneitä olla itsekään, että kumppanilta jotain kummallisuuksia vaaditaan tai odotetaan. Ehtiihän sitä yhdessä oppia ja nähdä vielä kaikenlaista jos niikseen tulee.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Old enough to be, old enough for me"

"She's only thirteen, that's not fair, look at the bush - she's got hair!"

ja onhan aiheesta biisikin.

" I got my wine
get out of my way
get a chip on my shoulder
had a real bad day
met a little girl
just thirteen
she's a knock-down blue-eyed slut psycho-virgin tease

rock queen, thirteen, buxom blonde, bad dream
let me touch your cookies - let me eat your cookies - now

got some time
won't go wrong
sittin' on the sidewalk
singing songs
take my baby home
on the scene
turns out she's a koochie-koochie-koochie

rock queen, thirteen, buxom blonde, bad dream
let me touch your cookies - let me eat your cookies - now
rock queen, thirteen, buxom blonde, bad dream
let me touch your cookies - let me eat your cookies - now"


Love/Hate: Rock Queen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös