Itse reiluna 30-kymppisenä voisin sanoa n.28-38v. Tämä siis pitkäaikaisen empiirisen tutkimuksen tuloksena. Itse olen huomannut, että valitettavan usein nuoremmat naiset ovat paljastuneet enemmän tai vähemmän "ilmapäiksi", siis ainakin ne joihin itse olen saanut kunnian tutustua. Itse tapailen parasta aikaa naishenkilöä, joka edustaa tuon ikähaarukan yläpäätä ja tuntuu ihan oikeasti hyvältä, kun voi keskustella asioista niiden oikeilla nimillä. Toisaalta huonona puolena voitaneen pitää, että parisuhde väittelyssä (en käytä sanaa riitely) jää hieman vanhemmalle naiselle todella paljon helpommin hopealle, nämä kun ovat ehtineet hioa sanaista säiläänsä himppasen pitempään kuin nuoremmat...
Mutta makuja on monia, tämä nyt vain omana mielipiteenäni. Juu, kyllähän minunkin pääni kääntyy nuorien, kiinteiden takamusten suuntaan kun niitä vastaan kävelee. Seurustelemaan vain en kyllä välttämättä rupeaisi k.o. tapausten kanssa.
Mutta makuja on monia, tämä nyt vain omana mielipiteenäni. Juu, kyllähän minunkin pääni kääntyy nuorien, kiinteiden takamusten suuntaan kun niitä vastaan kävelee. Seurustelemaan vain en kyllä välttämättä rupeaisi k.o. tapausten kanssa.