Naisen paras ikä

  • 8 283
  • 32
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysyn tässä että mitä te jatkoaikalaiset pidätte naisten parhaana ikänä?

Onko se teinivuosista pariinkymppiin jollin tissit on kohti kattoa ja peppu napsahtelee jo kävellessä vai sitten myöhemmin kun kroppa ei ole samassa iskussa mutta henkinen kantti on kovempi ja pienellä lantionliikkeellä saa miehet lukemaan ave mariaa....
 

vezku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Pelicans
18-50 v.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Tämä ketju kuuluisi varmaan kyselyosioon, mutta vastaan harkinnan jälkeen 18-24v. Tuon periodin jälkeen liian moni akkautuu sekä käytökseltään että ulkonäöltään.

10 vuoden päästä samaan kysymykseen saattaa joutua vastaamaan 24-34, mutta silloin todennäköisesti valehtelen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Panzerfaust kirjoitti:
Tämä ketju kuuluisi varmaan kyselyosioon, mutta vastaan harkinnan jälkeen 18-24v.
Tässä oli tarkoitus keskustella siitä mikä takia joku pitää jostain, olisin varmaan muussa tapauksessa järjestänyt äänestyksen.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naisen optimi-ikä, siinäpä vasta pulma. Itseeni vetoavat pitkien vaaleiden hiusten (myös brunettien) lisäksi tytössä älykkyys ja itsevarmuus, esim. jos kysymys kuuluu että lähdetäänkö vai jäädäänkö, on vastaus jompi kumpi eikä se ainainen "ei mulla ole väliä". Olen tavannut alle parikymppisen tytön joka pystyy kertomaan mielipiteensä, ehkä se olikin jotenkin ihanan slavemaista kuunnella tyttösen kertovan mitä seuraavaksi tapahtuu. Toisaalta sellainen about 30+ myöskin tietäisi mitä tehdään... (itse olen vielä pari pinnaa alle 30). Vastaan että, se riippuu niin paljon ihmisestä silti ehkä about 30 voisi olla ok. Johtuneeko sitten siitä että muiden kanssa ei oikein ole jakoa. Ja niin, jos valitsee oikein on myös tissit ja peppu on myös 30v yksilössä ihan kuosissa, jopa sen jälkeen.

TV. Sinkku
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Tarkentava kysymys: puhutaanko nyt tytöistä vai naisista?
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Sanoisin 18-30, Onhan naiset parhaimmillaan myös 40-50 vuotiaina isot tissit ja rehevä peppu heh.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Kolmen kympin nurkilla. Kroppa on kondiksessa, sitä osataan käyttää ja sille löydetään käyttöä. Myös pää on parhaimmassa kondiksessa pissistelyn jäätyä taakse.
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Puhtaasti ulkonäön kannalta noin 25-30 vuotta. Miesten vastaava on kolmenkymmenen molemmin puolin, ehkä jopa 30-35. Ellei ole taipumusta kaljuuntumiseen.

Henkinen vireystila on liian yksilöllistä arvioida, mutta sen ihanneikä on mitä luultavimmin kypsempää sorttia. Vaikkakin naiset kuulemma kypsyvät huomattavasti nopeammin kuin me miehet.

Vastaajan oma ikä on ensi kuussa 24, jotta siltä pohjalta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Naisen pitää olla tumma ja tulinen, iso ja hikinen. Ei sillä iällä ole niin väliä.
Suosikki-ilmestys on sellainen yhdistelmä Sophia Lorenia, kersantti Karoliinaa ja Jasmin Mäntylää - rehevä akka joka seisoo partsilla ripustamassa yhden koon sukkahousuja pyykkinarulle ja solvaa samalla koko ajan äänekkäästi miestänsä, miehensä sukua ja alakerran naapureita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ite 26 vuotiaana ja 25 vaimon ylpeenä omistajana odottelen innolla ikävuosia 30-40 jolloin kyyti on niin kovaa että joutuu hakemaan nuorempaa välillä että pysyy mukana :D
No heko heko, kuulemani mukaan tossa iässä naiset alkaa olemaan parhaimmillaan. ja jos alavatsalihakset on siinä kunnossa että alakerrasta voi sivaltaa 3 kg hauen 4 metrin päähän niin tulee kyllä äitiä ikävä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
MDK kirjoitti:
Sietää moisesta ollakin ylpeä. Itse olisin ihan yhteen tyytyväinen.
Oho, en todellakaan tarkoittanun että mulla on 25 vaimoa, sekosin laskuissa niitä on ensi tammikuussa 26.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkuun mainittakoon, että tyttöystäväni saattaa joskus luketa JA:a, joten pyydän anteeksi. Luonnollisesti olet parhaimman ikäinen minulle, joten voit lopettaa lukemisen.

Kuitenkin paras ikä naiselle on mielestäni 30-45. Varsinkin tällaiselle 21-vuotiaalle sellainen mature 4-kymppinen olisi optimitilanne. Iltalehdessä tai -sanomissa taisi olla juttua suomalaisten seksifantasioista. Itse en lukenut ko. lehteä, mutta luulen, että aika monet nuoret haluaisivat kokeilla kypsempää lihaa. Ja eivät kai niin monet voi olla väärässä.

Joidenkin mielestä mitä vanhempi, sen parempi. 80-vuotias antaa ainakin kaikkensa, koska ei tiedä saako viimeistä kertaa. Itse en ole kokeillut, mutta isot pojat hiekkalaatikolla, ne joilla on henkselit, kertoivat.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Keskiarvoksi sanoisin, että 20 ikävuotta.

Meinaten sitä, että kork. pari vuotta ylös tai alas sopii olla heittoa, siinä haarukassa on minun mielestäni se paras.

Niin ja poikkeus toki vahvistaa aina säännöt, mutta pitäisin tätä ohjeellisena.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ruutuässä kirjoitti:
Joidenkin mielestä mitä vanhempi, sen parempi. 80-vuotias antaa ainakin kaikkensa, koska ei tiedä saako viimeistä kertaa. Itse en ole kokeillut, mutta isot pojat hiekkalaatikolla, ne joilla on henkselit, kertoivat.

Olin kerran kiinteistöhuollossa töissä ja ohjelmassa oli saunan siivous. Aikaa oli vielä 10 minuuttia ennen vuoron alkamista. Avasin oven avaimella ja johan siellä sisällä oli alaston noin 80-vuotias rouva.

Voin kertoa, että näky ei ollut mikään kaunis.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minun ikäiset naiset on ihanimpia. Niin ulkonäöllisesti kuin henkisestikin. Toki tuo henkinen ikä nousee minun ikäni mukaan, mutta fyysinen viehättävyys taitaa lukittua tähän.

Joka väittää, että 40v nainen on kauniimpi kuin 25v niin valehtelee. Tai sitten sattuu vaan tykkäämään selluliitista, roikkuvista tisseistä ja rypyistä.
 

mapsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Predator kirjoitti:
Naisen pitää olla tumma ja tulinen, iso ja hikinen. Ei sillä iällä ole niin väliä.
Suosikki-ilmestys on sellainen yhdistelmä Sophia Lorenia, kersantti Karoliinaa ja Jasmin Mäntylää - rehevä akka joka seisoo partsilla ripustamassa yhden koon sukkahousuja pyykkinarulle ja solvaa samalla koko ajan äänekkäästi miestänsä, miehensä sukua ja alakerran naapureita.

HAhahaha :D Mahtavuutta! Tosta kuvauksesta vois vaikeina päivinä melkein osittain tunnistaa itsensä... tai ehkä iha normipäivänäkin. =D

En tiedä saako naiset vastata tähän kysymykseen, mutta oon ite 24-vuotias, enkä kaipaa missään mielessä menneitä vuosia. Varsinkaan niitä aikoja kun olin alle 20. Lujempaa mulla nykyään menee ku silloin, eikä toistaseks oo löytynyt ees mitään syytä painaa jarrua. Mua tosin luullaan joskus jopa 18-vuotiaaks.. mutta jotkut ihmiset katselee maailmaa joittenki taikalasien läpi, eli sitä sattuu.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Kyllähän semmoset 18-20 vuotiaat meikäläistä kiehtoo. Itsellä on ikää jo 27 niin kai olen sitten likainen pervo. Vaimo on 26 vuotta vanha.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Monen vuoden testauksen jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että 32 on se optimi-ikä. Tosin viime vuonna olin sitä mieltä, että se oli 31, ja ensi vuonna varmaan sitä mieltä, että se on 33. Oliskohan niin, että se mielipide muuttuu noin vuodella noin vuodessa?

Tämän kirjoituksen numerot kuvaavat ikävuosien määrää.
 
Fyysisestihän nainen on kauneimmillaan 15-16 vuotiaana. Ei ole ylimääräisiä kiloja ja tisut ja peppu on niin timmejä kun voi olla. Sääli, että tuossa iässä ei päässä ole vielä mitään. Henkisesti unelmien nainen on jossain viidenkympin paikkeillä. Eli tuollainen 15-16 vuotiaalta näyttävä viisikymppinen olisi nainen minun makuuni. Ei ihme, että olen sinkku.
 

zore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Sivuverkko kirjoitti:
Fyysisestihän nainen on kauneimmillaan 15-16 vuotiaana. Ei ole ylimääräisiä kiloja ja tisut ja peppu on niin timmejä kun voi olla.
Huh huh, kuvauksesi ei vastaa ainakaan nykynuorison "tilaa" ;)

Minun mielestäni kysymys on yksilöllinen joten kaikki vastaukset ovat vääriä. Toinen voi olla parhaimmillaan 16-vuotiaana, joku 52-vuotiaana. Lisäksi haluaisin tietää tarkoittiko topiikin avaaja henkistä tasoa, nautinnon tuottamiskykyä vai silmänruoan tarjoamispotentiaalia. Tämä edelleen lisää yksilöllisyyden kombinaatioita.

Jos nyt on kuitenkin pakko mainita ikävuosia niin itse hakisin oikeaa yhdistelmää seuraavalla tavalla
- henkinen taso, 35-vuotias (siitä eteenpäin naiset luulevat omaavansa riittävästi elämänkokemusta voidakseen elvistellä sillä, huh, mikä yleistys)
- nautinnon tuottamiskyky, 40-vuotias, (been there done that.. siis nainen)
- silmänruoan tarjoamispotentiaali, 21-vuotias (teiniläskit on ymmärretty jumpata pois, joitakin vuosia sitten olisin vielä valinnut tähän kohtaan 17-vuotias, mutta em. nykynuorison tilaan viitaten olen joutunut nostamaan ikävuotta)
Kuten aikaisemmin mainitsin, yksilöllisiä eroavaisuuksia saattaa esiintyä joten ikävuosien tarkkuuspoikkeama on 12,45%
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Lonkalta heitetään jotain vaikka 18-30.

Erään näkemyksen mukaan 16 ikävuoden jälkeen naisista on vain luiskan täytteeksi. ;) Itse en tähän kuitenkaan yhdy. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös