Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho!
Tai edes antanut.Noh,kun naistenpäivä sitten tuli oli avovaimo näreissään että olisit edes JOTAKIN ihan pientä ostanut.
On ne.
Sinä tykkäät tästä
Kerho!
Kerho!
Tai edes antanut.Noh,kun naistenpäivä sitten tuli oli avovaimo näreissään että olisit edes JOTAKIN ihan pientä ostanut.
Voi kun tätä keskustelua on ollut jännä seurata WC- kansien osalta.Kyllähän homma on niin, että jos se kannen laskeminen on niin ylitsepääsemättömän hankalaa niin menkööt muija vaikka pihalle lumihankeen kuselle jos sen kokee helpommaksi. :)
Ei kun tosissasi olit, pentele, myönnä pois.Voi kun tätä keskustelua on ollut jännä seurata WC- kansien osalta.
Kaikkihan lähti siitä, että jollekin miespuoliselle oli ylivoimaisen hankalaa nostaa se kansi ylös :-D..
Lukuunottamatta pilke silmäkulmassa esittämästäni "todennäköisyyslaskennasta". Olisi pitänyt viljellä enemmän hymiöitä, ettei laskentaa olisi otettu niin tosissaan - my mistake :-D..
Minä suorastaan toivon, että oman pöntön kansi on nimenomaan auki kun vieraat siellä asioivat. Eräs opiskelijatoveri kerrän kännipäiten asioi kansi kiinni ja ei se nyt ainakaan tavoittelemisen arvoinen tilanne ole. Toki hän säästyi epäesteettiseltä avonaisen pöntön katselulta.Enkä minä ainakaan haluaisi, että mahdolliset (sen kerran kaksi vuodessa) vieraani, joutuvat katsomaan wc:ssä asioidessaan avointa wc-pönttöä.
Myöntäisin jos olisin ollut tosissani, mutta olen tämän saman "laskentani" heittänyt joskus aikaisemminkin pöytäkeskusteluissa (jos se nyt on korrekti aihe :-D) ja saanut aikaan mielenkiintoisia vastaväitteitä ja ajatuksenkulkuja, kuten nyt tässäkin ketjussa.Ei kun tosissasi olit, pentele, myönnä pois.
Mikään ei tässäkään tapauksessa hakkaa empiiristä havainnointia. Saisit sinäkin väitteidesi tueksi raakaa dataa. Tarvitaan vain unisex-vessa, kynä, ruutupaperivihko ja ahkera kenttätyöntekijä tyyppiä "liikenteenlaskija". Sitten vaan dokumentoimaan jengin wc-asiointeja.Myöntäisin jos olisin ollut tosissani, mutta olen tämän saman "laskentani" heittänyt joskus aikaisemminkin pöytäkeskusteluissa (jos se nyt on korrekti aihe :-D) ja saanut aikaan mielenkiintoisia vastaväitteitä ja ajatuksenkulkuja, kuten nyt tässäkin ketjussa.
Olen kuullut huhun, että eräs kirjoittaja olisi kännipäiten asioinut kerran jääkaappiin. Muistanut väärin, mikä on oikea ovi tai jotain vastaavaa.Minä suorastaan toivon, että oman pöntön kansi on nimenomaan auki kun vieraat siellä asioivat. Eräs opiskelijatoveri kerrän kännipäiten asioi kansi kiinni ja ei se nyt ainakaan tavoittelemisen arvoinen tilanne ole. Toki hän säästyi epäesteettiseltä avonaisen pöntön katselulta.
Jos se kusi jääkaapissa olleen Olvin olutpulloon, niin siinä pullon maun sisältö tuskin ainakaan huonontui. En tosin ole kusta maistanut mutta epäilen, että noin kävi...Olen kuullut huhun, että eräs kirjoittaja olisi kännipäiten asioinut kerran jääkaappiin. Muistanut väärin, mikä on oikea ovi tai jotain vastaavaa.
Loistavaa :-D! Saanen lainata yo. dokumentointisuunnitelmaa?Mikään ei tässäkään tapauksessa hakkaa empiiristä havainnointia. Saisit sinäkin väitteidesi tueksi raakaa dataa. Tarvitaan vain unisex-vessa, kynä, ruutupaperivihko ja ahkera kenttätyöntekijä tyyppiä "liikenteenlaskija". Sitten vaan dokumentoimaan jengin wc-asiointeja.
Vaakariville tulkoon asioijan sukupuoli:
- nainen
- mies
- jokin muu/epäselvä
Pystyriville tulkoon asioinnin primääri tarkoitus:
- iso tarve (sisältäen mahdollisen samanaikaisen pienen tarpeen)
- pieni tarve
- yskös, oksennos tai sellaisen yritelmä
- onanisaatio
- kombinoitu iso tarve & onanisaatio eli korsolaisittain runkkipaska
- nenän niistäminen
- naaman tms. puuterointi
- flatusteleminen
- korvan, nenän tai minkä tahansa onkalon kaivaminen
- hengellinen retriitti
- eväiden syöminen inspiroivassa ympäristössä
- jokin muu/epäselvä asiointi
Pystyrivin perään voi vielä dokumentoida istuinkannen asennot ennen ja jälkeen asioinnin:
- molemmat kannet ylhäällä
- päällimmäinen kansi ylhäällä, istuinosa alhaalla
- molemmat kannet alhaalla
- jompikumpi kansi tai molemmat revitty väkivalloin irti
- jokin muu asento/epäselvä
Näin saadan aikaan matriisi, josta selviävät kätevästi sukupuolikohtaiset asiointimäärät per asiointitarkoitus. Jos vessaa käyttää riittävän suuri populaatio joka sisältää molempia sukupuolia väestön demografisia ja terveydellisiä oloja tasapainoisesti edustaen, niin kerätty data kuvaa tilastollisesti merkitsevällä tavalla wc-asiointien jakaumaa. Tästä voi sitten pragmaattisesti päätellä, mikä on asioinnin optimaalisin wc-istuimen kansien asento asioinnin aloitushetkellä.
Tuo johtuu avioehdon puuttumisesta. Asia on nimittäin niin, että kun 1) mies tienaa keskimäärin enemmän kuin nainen niin 2) mies painostetaan naimisiin ilman avioehtoa, jonka jälkeen 3) mies yritetään savustaa ulos avioliitosta. Kovaa peliä Bostonissa.Mutta muuten on itselleni hieman vaikea käsittää että WC-kansien asennostakin voi tehdä ongelman.
On. Jotenkin ihan uskomatonta, että ko. asiasta pitää edes missään huushollissa koskaan keskustella. Kohta päästää varmaan hammastahnatuubikeskusteluun; sitä odotellessa haen lisää popcornia.Onhan tätä WC-kansikeskustelua aika koomista seurata.
huoraaminen on siis yleistä.Kuka itseään kunnioittava nainen hankkii itselleen miehen, joka tienaa vähemmän kuin nainen itse ;)?
Todellakin. Kai jotkut naiset haluavat käyttää valtaa tällä tavalla ja kun saavat tahtonsa läpi, mainostavat akkavaltaa yms., vaikka todellisuudessa ainakaan keskimääräistä fiksumpi mies ei edes alennu tällaiseen keskusteluun.On. Jotenkin ihan uskomatonta, että ko. asiasta pitää edes missään huushollissa koskaan keskustella.
?? Kai nyt aikuisen ihmisen pitää osata sen verran pidättää, että ehtii renkaan laskemaan/nostamaan kannen ylös. Siinä tapauksessa ymmärrän, jos mies on tuhkaluukkupoikia? Minulla on sulkijalihakset sen verran hyvässä kunnossa, että pidän kannen aina alhaalla, se on paljon siistimmän näköinen, eikä ole suuri vaivaa nostaa sitä.Rengas on toki AINA alhaalla, koska meidän perheessä on akkavalta. Joskus alkuaikoinamme kävin mieheni kanssa tästä kädenvääntöä, mutta kun kerran hänellä oli lähellä tulla paskat housuun vatsataudissa ja itse istahti siihen kylmälle posliinipöntölle omien kusitippojensa seuraksi, hän tajusi, miten pieni asia se rengas on laskea vrt., että jättää sen ylös.
Onko tuossa sitten itsekunnioituksen kanssa mitään tekemistä. Ennemmin järjen. Suomessa miehen on aivan helvetin helppo tienata paremmin kuin nainen eli tässä mielessä enemmistö akoista saa siipeillä taloudessa, jossa jää tuloissa miehen taakse. Se, miten tämä vaikuttaa jokapäiväiseen elämään onkin sitten eri juttu. Naisen tulojen mukaan mennään tasapuolisesti.Kuka itseään kunnioittava nainen hankkii itselleen miehen, joka tienaa vähemmän kuin nainen itse ;)?
Tosikot.?? Kai nyt aikuisen ihmisen pitää osata sen verran pidättää, että ehtii renkaan laskemaan/nostamaan kannen ylös. Siinä tapauksessa ymmärrän, jos mies on tuhkaluukkupoikia? Minulla on sulkijalihakset sen verran hyvässä kunnossa, että pidän kannen aina alhaalla, se on paljon siistimmän näköinen, eikä ole suuri vaivaa nostaa sitä.
Juu huomasin hymiön perässä. Piti vaan kirjoittaa kun palstaa voi lukea muita naispuolisia henkilöitä joilla ei välttämättä mene hissi ihan korkeimpiin kerroksiin asti.Ja Lenille tiedoksi, että hassunhauska itsekunnioitus-sutkaukseni oli tarkoitettu vain ja ainoastaan schollille.
Totta kai saa lainata, ja vielä parempi jos toteutat!Loistavaa :-D! Saanen lainata yo. dokumentointisuunnitelmaa?
Mulla on yksi kaveri, jonka tyttöystävä valitti juuri eräässä sosiaalisessa mediassa, kuinka paskoja joululahjoja tämä kaveri antoi, kun ei tullut Porschea. Sanomattakin selvää, että tuo nainen ei tule ostelemaan omin avuin ko. autoja lähimpään tuhanteen vuoteen. Eli väittäisin, että hymiöt on vain silmänlumetta, hyväksikäyttäjiä ne on, jotka lähtökohtaisesti eivät ole valmiita kontribuoimaan 50%. En tajua tuota puhetta, etteikö nainen pystyisi tienaamaan Suomessa saman kuin mies. Joko silloin ei ole päässä mitään järkeä tai sitten naisella ei ole energiaa pyrkiä elämässään eteenpäin. Jos on kyse esim. opiskelijasta niin ei silloin arvioida tämän hetkisiä tuloja, vaan sitä mihin hänellä on kapasiteettia. Jos on järkevä tyyppi niin kyllähän nainen voi tienata jatkossa ihan kuten mieskin. Kuka haluaa lähtökohtaisesti tienata huonosti, vaikkei rahalla olisikaan merkitystä. Se on vain pirun epäilyttävää, jos nainen kärähtää heti kättelyssä hyväksikäyttäjäksi. Minulla on kuitenkin vuosikymmenten kokemus hyväksikäyttäjien tunnistamisesta.Juu huomasin hymiön perässä. Piti vaan kirjoittaa kun palstaa voi lukea muita naispuolisia henkilöitä joilla ei välttämättä mene hissi ihan korkeimpiin kerroksiin asti.
Joutunen tuottamaan pettymyksen, mutta viittaukseni oli kyllä täysin yleinen ja kohdistettu samalla tavalla kaikille miehille, jotka tekevät itselleen ongelman wc-kannen asennosta sekä niille, joiden taloudessa tällaista keskustelua on käyty. Enkä viitannut mihinkään yksittäiseen kirjoitukseen. Lapsi-kommenttia ei kannata niin kirjaimellisesti ottaa ja yleensä lapsetkin oppivat muutamasta virheestä. Niin ja meillä on kansi alhaalla ihan siitä syystä, ettei sinne pönttöön tipahda mitään ylimääräistä.VT voi ihan rohkeasti osoittaa minua, ettei turhaan tarvitse käyttää nimitystä "jotkut naiset".Piis and loov.